League of legends LCS Worlds - Som vanligt inte ett ord skrivet på FZ.

Medlem
League of legends LCS Worlds - Som vanligt inte ett ord skrivet på FZ.

Tycker det är mycket märkligt att FZ inte rapporterar något från LCS i över huvud taget, världens största E-sport evenemang som de totalt ignorerar. Det ät inte första året de gör såhär, tycker det är under all kritik faktiskt. Det är som att SVT inte skulle sända fotbolls-VM. Nu får ni ta och skärpa till er tycker jag och inte bara skriva om DOTA 2´s prispott och faktiskt engagera er liiiite grann i annat.

Och det här är ingen Dota vs lol tråd tack, utan kritik mot FZ´s dåliga täckning av E-sport.

Puss och kram, från en inte allt för upprörd men bekymrad FZ -anhängare.


signatur

IDKFA

Medlem

Är helt ointresserad av e-sport, så tycker det är skönt att slippa det.
Fragbite känns väl mer e-sport inriktad än FZ ändå?

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Är helt ointresserad av e-sport, så tycker det är skönt att slippa det.
Fragbite känns väl mer e-sport inriktad än FZ ändå?

Ingen tvingar väl dig att läsa artiklar som du inte är intresserad utav?


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Svanberg:

Är helt ointresserad av e-sport, så tycker det är skönt att slippa det.
Fragbite känns väl mer e-sport inriktad än FZ ändå?

Ingen tvingar väl dig att läsa artiklar som du inte är intresserad utav?

Nej, absolut inte, det har jag heller inte påstått. Kan du se att jag har skrivit det någonstans i inlägget du citerade?

Jag tycker däremot det är skönt att slippa innehåll som jag inte är intresserad av i nyhetsflödet. Det tar fokus och plats från andra saker. Tycker att innehållet på FZ är utmärkt som det är, utan fokus på e-sport.

Medlem

"så tycker det är skönt att slippa det." Som sagt är det ingen som tvingar dig.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

"så tycker det är skönt att slippa det." Som sagt är det ingen som tvingar dig.

Du verkar ha hakat upp dig på det där med att någon med pistol står bakom mig och tvingar mig att läsa nyheter om e-sport, så jag säger adjö.
Synd att man inte kan ha en seriös diskussion, verkar vara ett vanligt problem hos er e-sportsförkämpar.

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Synd att man inte kan ha en seriös diskussion, verkar vara ett vanligt problem hos er e-sportsförkämpar.

Äsch, sluta vara sån. Det är en spelsida och självklart borde världens största e-sport få en liten artikel så folk vet att det händer, vare sig du är intresserad eller inte.

Medlem

Mindre e-sport och mer Conan.

1
Skriv svar