Riktigt fina betyg till Shadow of Mordor

Robot
Medlem
Riktigt fina betyg till Shadow of Mordor

haft en go feeling för detta spelet. blir kul å terra.

FM-guru
F.d. Sisyr

Låter lovande, men det har spelet gjort sen det avtäckts. Blir nog ett köp.

MEG
Medlem

Ska bli roligt att läsa FZ recension samt jämföra betyget med andra nättidningar.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Tack för tipstacket!

Jag är så himla exalterad! Jag vaknade kl 7 av någon lustig känsla och surfa på mobilen, var tvungen att gå in på Shadow of Mordor twitter sidan och där stod alla recensioner. Då kunde jag inte sova längre.

Har förbokat till PC.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Riktigt grymt!

Medlem

Hoppas på att det blir bra, det som kommer förstöra det för mig är om fienderna beter sig så som de gjort i alla trailers, uppställning i led i väntan på att bli slaktade en och en

Medlem

Förbokade det igår på min Xbox one. Nedladdning pågår. Man längtar som tills den 30de:D

Medlem

Verkar bli en bra port

Medlem

Beställt sen ett par veckor tillbaka. Hype.

Medlem

Hypen är total, ett av mina mest efterlängtade ps4-spel!

Medlem

Det ser så barnsligt och larvigt ut men jag kommer ge det en chans.

Medlem

Då var det avgjort. Förhandsbokar nu

Medlem

Är det bara jag som förblir skeptisk då vissa av de där sidorna fasiken ger alla AAA-spel full pott?

Medlem

ser mkt snyggt ut, MEN av det jag sett på trailers och gameplay ser just striderna väldigt enformiga ut, hoppas jag har fel.

Medlem
Skrivet av Remus:

Tack för tipstacket!

Jag är så himla exalterad! Jag vaknade kl 7 av någon lustig känsla och surfa på mobilen, var tvungen att gå in på Shadow of Mordor twitter sidan och där stod alla recensioner. Då kunde jag inte sova längre.

Har förbokat till PC.

Räkna med att det inte är spelbart på en vecka. Då det förmodligen blir en horribel portning till PC.

Gen
Medlem

Oj, visste inte att det fanns. Verkar riktigt bra!

Medlem
Skrivet av TheRob:
Skrivet av Remus:

Tack för tipstacket!

Jag är så himla exalterad! Jag vaknade kl 7 av någon lustig känsla och surfa på mobilen, var tvungen att gå in på Shadow of Mordor twitter sidan och där stod alla recensioner. Då kunde jag inte sova längre.

Har förbokat till PC.

Räkna med att det inte är spelbart på en vecka. Då det förmodligen blir en horribel portning till PC.

Var har du fått den informationen ifrån? Dom har själva sagt att dom är "fans" av PC gaming och gör sitt bästa för att optimera det till PC. Dom har ju även streamat PC gameplay som ser bra ut.

Medlem

Frågan är om det kommer att bli väldigt likt The Witcher, Skyrim, Dark Souls eller Castlevania. Jag får en känsla av att det kan bli så av att se trailern och frågan är om det är något som man vill ha, då det är en ganska så uttjatad genre enligt mig och vad kan de göra nytt som tidigare inte redan har gjorts?


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Bokade till ps4 och köpte samtidigt några spel till ps3.
Tror oktober blir en konsolmånad för min del.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Inte för att hacka på bloggen men är det inte precis detta metacritic gör? Plus att den sidan uppdateras och räknar ut ett genomsnitt ?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av aholman:

Är det bara jag som förblir skeptisk då vissa av de där sidorna fasiken ger alla AAA-spel full pott?

Antar att du syftar på IGN, och där håller jag med, men Polygon är tillsammans med Destructoid (som ju bara gav 6/10), Rock, Paper, Shotgun och Strategy Informer de sidor vars recensioner jag har störst tillit för, av den enkla anledningen att de är de som oftast stämmer överens med min egna åsikt.

Medlem

Så jävla pepp för detta spelet!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av aholman:

Är det bara jag som förblir skeptisk då vissa av de där sidorna fasiken ger alla AAA-spel full pott?

Antar att du syftar på IGN, och där håller jag med, men Polygon är tillsammans med Destructoid (som ju bara gav 6/10), Rock, Paper, Shotgun och Strategy Informer de sidor vars recensioner jag har störst tillit för, av den enkla anledningen att de är de som oftast stämmer överens med min egna åsikt.

Skulle inte vilja hålla med helt och hållet. IGN gav exempelvis Destiny 7.8, vilket är lägre än flera större sajter som gav runt 8.

Shadow of Mordor undgick mycket hype och verkar vara ett välproducerat spel vilket inte så konstigt med tanke på att Rocksteady Studios förmodligen bidragit med resurser.

Varit pepp ett tag, blev riktigt sugen för ett par dar sen och till min förvåning dök recensioner upp nu. 7 dagar, överlycklig!

Medlem

Peppen lever! Det här är spelet jag aldrig vågat vänta på! Ett BRA Sagan om Ringen spel med fräsch story och spelmekanik!

Medlem

Jag hoppas nu när det kommer sälja SKIT BRA att Monolith får ta över facklan och göra Battle for Middle-Earth 3!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av Xepheros:

Peppen lever! Det här är spelet jag aldrig vågat vänta på! Ett BRA Sagan om Ringen spel med fräsch story och spelmekanik!

Nja, det mesta har vi sett förr, men gör man det bra är det alltid kul.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Oneone:

hmm ultra är för 4k upplösning då eller?

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av Oneone:

hmm ultra är för 4k upplösning då eller?

Det står rekommenderat 1080p.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Oneone:

hmm ultra är för 4k upplösning då eller?

Det står rekommenderat 1080p.

Jo men tänkte det stod ju "Ultra only differs from high if UltraHD texture pack is installed" UltraHD är väl 4K eller yrar jag?

12
Skriv svar