The Witcher 3 – läckra miljöer och monsterjakt

Robot
Medlem
The Witcher 3 – läckra miljöer och monsterjakt

fan längtar verkar lovande.

Medlem

Hoppas på GOTY 2015

Medlem

Jag håller på att spela tvåan nu, och efter att ha kommit typ hälften in så vet jag redan nu att det blir en ny dator till trean. Var glad att jag väntade så länge med att spela Witcher 2, om så bara för at väntan till del tre blev så mycket mindre


signatur

Videomupp

Medlem

Bara 5 månader till


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem
Skrivet av Seraium:

Bara 5 månader till

Argh, så lång tid. Nån som har en tidsmaskin man kan låna?

Medlem

Den här är väl flera veckor gammal?

dmn
Medlem

Haha, babyface med skäggtofs!

Medlem

Tänk om man hade råd med en pc som kunde driva detta spel i 60fps @ 2560x1440 på högsta ögonporrinställningarna...

Medlem

Det här verkar bra och blir säkert ett köp till antingen min dator eller next gen konsol. The Witcher 2 fick till och med beröm av Barack Obama för att det gav bevis på Polens ambitiösa mängd kreativitet och arbetsmoral: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article19003873.a...


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Seraium:

Bara 5 månader till

Argh, så lång tid. Nån som har en tidsmaskin man kan låna?

Nja inte tidsmaskin men du kan ju ligga nersövd i 5månader...:P

Medlem
Skrivet av Seraium:

Bara 5 månader till

Ja! Bara 5 månader till! Jag har skrikit efter det här spelet sedan jag först spelade genom första The WItcher Enhanced Edition, jag visste bara inte detaljerna än! Tvåan gjorde inte den där längtan efter DET HÄR SPELET mindre heller!

Medlem

förbokad för över 1 år sedan.

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Tänk om man hade råd med en pc som kunde driva detta spel i 60fps @ 2560x1440 på högsta ögonporrinställningarna...

Redan förbokat!

...Ett 980 GTX alltså.

Witcher 2 skall också bokas men jag är numera hemlös pga grafikkortet.

Medlem

Just nu kör jag The witcher och jag diggar det verkligen. framförallt berättelsen men måste man spela klart spelet för att förstå handlingen i tvåan. Jag tänker att man har en annan förhållningssätt till karaktärerna och berättelsen när man har känt karaktärerna från ettan

Medlem

Yay! Ser fram emot detta! Tur att DAI kommer i november annars skulle jag ha svårt att vänta på Witcher 3.

Ska nog uppgradera min burk runt november. Undrar om DDR4 RAM har gått ner i pris då... Inte så troligt?


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av WildThing:

Jag håller på att spela tvåan nu, och efter att ha kommit typ hälften in så vet jag redan nu att det blir en ny dator till trean. Var glad att jag väntade så länge med att spela Witcher 2, om så bara för at väntan till del tre blev så mycket mindre

På konsol eller PC? Vet inte om jag har tillräckligt med tålamod för att spela igenom det med de usla portade kontrollerna för PC :/

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av WildThing:

Jag håller på att spela tvåan nu, och efter att ha kommit typ hälften in så vet jag redan nu att det blir en ny dator till trean. Var glad att jag väntade så länge med att spela Witcher 2, om så bara för at väntan till del tre blev så mycket mindre

På konsol eller PC? Vet inte om jag har tillräckligt med tålamod för att spela igenom det med de usla portade kontrollerna för PC :/

det är pc master race

k3m
Medlem

Fy fan vad trevligt det ska bli att sätta sog ner med Witcher 3

k3m
Medlem
Skrivet av WildThing:

Jag håller på att spela tvåan nu, och efter att ha kommit typ hälften in så vet jag redan nu att det blir en ny dator till trean. Var glad att jag väntade så länge med att spela Witcher 2, om så bara för at väntan till del tre blev så mycket mindre

Mhm, Witcher spelen är verkligen en dröm, för oss alla tvspelare egentligen, tänkte först skriva rollspelsdiggare :). Ska sj köra om ettan o tvåan snart. Av den enkla anledningen att trots deras ålder så finns det fortfarande inget bättre. Dock så finns det lika bra rollspel elr nästan iaf också. BG2, Fallout 1&2&tactics. Fast det är ändå konstigt hur mycket skitspel som släpps.

1
Skriv svar