Trailers för Metal Gear Solid V – nu på engelska

Robot
Medlem
Trailers för Metal Gear Solid V – nu på engelska

tror detta kommer bli kul , extra kul på pc

En fråga till er andra som spelat, bör man spela de andra spelen innan? eller kan man hoppa in direkt? har inte spelat något av dem innan.

Medlem
Skrivet av Oneone:

tror detta kommer bli kul , extra kul på pc

En fråga till er andra som spelat, bör man spela de andra spelen innan? eller kan man hoppa in direkt? har inte spelat något av dem innan.

Att spela de andra spelen kan vara till stor hjälp att förstå handlingen lite bättre men om du gillar denna typen av spel, där det berättas mycket med cinematics så kommer du att njuta av spelet endå:)

Det går även att läsa sig till storyn eller gå in på youtube och se alla Cinematics från spelen:)

Medlem

Får fortfarande lite avsmak när jag hör keither som big boss, i övrigt tror jag det kommer vara ett grymt spel.

Medlem

Har aldrig tyckt om Keither.... Men han är inte hemsk... men han är inte Snake, riktigt korkat att förstöra Snakes Image.
Är fortfarande lite fundersam över Ishmael och Snake... samma röst


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Gullet:
Skrivet av Oneone:

tror detta kommer bli kul , extra kul på pc

En fråga till er andra som spelat, bör man spela de andra spelen innan? eller kan man hoppa in direkt? har inte spelat något av dem innan.

Att spela de andra spelen kan vara till stor hjälp att förstå handlingen lite bättre men om du gillar denna typen av spel, där det berättas mycket med cinematics så kommer du att njuta av spelet endå:)

Det går även att läsa sig till storyn eller gå in på youtube och se alla Cinematics från spelen:)

Jag tänkte friska upp minnet och kolla igenom Snake Eater eftersom jag aldrig körde klart det. Bara lite över 5 timmar https://www.youtube.com/watch?v=Q9veCjE_LgA

1
Skriv svar