Snart kan du återuppliva raderade WoW-karaktärer

Robot
Medlem
Snart kan du återuppliva raderade WoW-karaktärer

Otroligt att det inte blir paid service


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Har bara kontaktat GM förut och fått tillbaka min karaktärer som jag har tagit bort.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Seraium:

Har bara kontaktat GM förut och fått tillbaka min karaktärer som jag har tagit bort.

Jo det stammer har ocksa fatt tillbaks gubbar man deletat genom att medela GM.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Har bara kontaktat GM förut och fått tillbaka min karaktärer som jag har tagit bort.

Samma här, bara sagt namn och server så har jag fått tillbaka karaktärer som har varit upp till ett år gamla.

Medlem

Så nu kan man inte ens deleta sina karaktärer som försäkring för att inte börja spela igen. Som att spola ner droger i toaletten och sen flyter det upp igen. Det är dock bra att dom erbjuder den funktionen.

Medlem
Skrivet av Erefus:

Så nu kan man inte ens deleta sina karaktärer som försäkring för att inte börja spela igen. Som att spola ner droger i toaletten och sen flyter det upp igen. Det är dock bra att dom erbjuder den funktionen.

Ja den funktionen har inte min toalett.

Medlem

Bra antar jag, vet inte hur det ser ut i WoW nu för tiden, men D3 skulle också kunna behöva ett lvl krav på minst 10 innan man kan deleta för att få bukt med goldspammen som förgiftat general chat.

Medlem

Gäller det även maxlevlade gubbar man deletade innan expansionen?

Medlem
Skrivet av Gaara:

Gäller det även maxlevlade gubbar man deletade innan expansionen?

"All other characters level 50 and above are eligible to be undeleted at any time." det ser så ut

Medlem
Skrivet av Seraium:

Har bara kontaktat GM förut och fått tillbaka min karaktärer som jag har tagit bort.

Jo jag hade 2 i guildet jag spelade med som blev av med sina karaktärer, även folk som blev hackade fick sina saker tillbaka.
Men oftast var man tvungen att uppge ett bra själ att man blev av med sakerna eller gubben, att man inte hade varit för slarvig.
Men det berode också på vem man fick som GM, fan en del var riktigt nice att snacka med när man fick något problem med en bug eller två. Sedan hade vi ett riktigt rötägg, han måste haft en jävligt dålig dag

huum blir ju fundersam..betyder detta alltså att blizzard sparar exakt all data på deras servrar för alltid?


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar