Biljakt och slagsmål i Sleeping Dogs: Definitive Edition

Robot
Medlem
Biljakt och slagsmål i Sleeping Dogs: Definitive Edition

WoW! ser sämre ut än PC versionen , med mods hehe

Ja, tyvärr, men spelet i sig är riktigt bra. Köp!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade det kommit när konsollerna släpptes så hade man kanske funderat på det. Men i en värld där GTA5 är på g så får nog det här ligga åt sidan


signatur

Videomupp

MFZ
Medlem

hoppas dom gjort nått åt bilarna.
känslan att köra bil i detta spel är obeskrivligt kass.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Bara de inte inkluderar de spel-förstörande DLCerna som låter en starta med alla bilar, alla pengar i spelet, med mera.

Kunde inte spela min Complete Edition på PC förräns Steam lade till funktionen att avinstallera DLC.

Medlem

Det är värt ett köp men kanske inte till fullpris.

Medlem

Så PC versionen då med andra ord, inbillar mig att det ser bättre ut på PC redan.

Gen
Medlem

För oss som redan äger spelet men inte spelat igenom det - blir det en gratis uppdatering eller kanske ett lägre pris?

Medlem

New lightning, heavy traffic and more pedestrians, 1080p bla bla bla, men inget om fps=30fps....... Fuck Off


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Hur vore de om Square Enix gjorde lite nya spel? Om de nu ska göra massa jevla "Definitive" editions kan de inte göra de med spel som folk faktiskt har tjatat om i åratal?

Medlem

Varför inte bara göra en uppföljare där man har förbättrat grafiken på riktigt? Gillade ettan och skulle definitivt köpa en uppföljare.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av MFZ:

hoppas dom gjort nått åt bilarna.
känslan att köra bil i detta spel är obeskrivligt kass.

Ja, tveklöst den sämsta aspekten av spelet. Undrar om de tagit bort det förbannande skakandet när man kör också? Så fort man kör börjar "kameran" skaka som om de försökte emulera hög hastighet på en grusväg, när man kör i typ 40 km/h på asfalt....

Skrivet av MFZ:

hoppas dom gjort nått åt bilarna.
känslan att köra bil i detta spel är obeskrivligt kass.

Testa inte körande it "Watch_Dogs". Maj gadd!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelet var bra, men inte så bra att jag känner att jag köper det för att spela en gång till med bättre grafik! (fick det dessutom gratis på PS+)

Medlem

30 eller 60 fps?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av MFZ:

hoppas dom gjort nått åt bilarna.
känslan att köra bil i detta spel är obeskrivligt kass.

Testa inte körande it "Watch_Dogs". Maj gadd!

Klasser bättre än Sleeping Dogs, samtidigt som det ligger åt helvete långt efter t.ex. GTA-serien.

1
Skriv svar