Super Smash Bros. 3DS – här är recensionerna

Robot
Medlem
Super Smash Bros. 3DS – här är recensionerna

Nice! har spelat demot och det är skoj. Synd bara att man troligen måste köpa det både till wii u och 3dsen


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Länka gärna en icke korrupt spel kritisk sida.. går ju inte lita på ovanstående :<

Medlem

Förbokat och klart!
Har spelat demon i fler timmar än jag vågar erkänna och kan knappt vänta till på fredag.

Medlem

Har spelat demot en del, måste säga att jag gillar allt förutom en sak. Jag tycker det blir för litet att köra på den lilla skärmen (ja jag kör på ett gammalt 3ds med liten skärm) och vill inte riktigt köpa gamla stora nu när det är en ny variant på gång.

Medlem

Spelade demot och tycker det passar perfekt till 3DS. Ett givet köp såfort det finns att köpa på online-butiken.

Medlem

Givet köp :D. Det känns lite lustigt att springa och köpa de här spelen nu när man snart är 30 år, men de är ju så roliga!


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem

Testade Demot precis, det var jättejättedåliga kontroller, som att man skulle spela med en Gamecube kontroll upp och ner, gick inte att binda om dem heller
...

Har fulla versionen möjlighet att binda om saker?

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Testade Demot precis, det var jättejättedåliga kontroller, som att man skulle spela med en Gamecube kontroll upp och ner, gick inte att binda om dem heller
...

Har fulla versionen möjlighet att binda om saker?

I fulla versionen skall det gå att binda om kontrollerna till hur du vill ha det, såvida du inte vill styra med styrkorset då det är bundet till taunts.

Medlem
Skrivet av LimstiftDVD:
Skrivet av Ztreek:

Testade Demot precis, det var jättejättedåliga kontroller, som att man skulle spela med en Gamecube kontroll upp och ner, gick inte att binda om dem heller
...

Har fulla versionen möjlighet att binda om saker?

I fulla versionen skall det gå att binda om kontrollerna till hur du vill ha det, såvida du inte vill styra med styrkorset då det är bundet till taunts.

Jag vill kunna ha gamecube liknande kontroller, annars är det inte spelbart..

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av LimstiftDVD:
Skrivet av Ztreek:

Testade Demot precis, det var jättejättedåliga kontroller, som att man skulle spela med en Gamecube kontroll upp och ner, gick inte att binda om dem heller
...

Har fulla versionen möjlighet att binda om saker?

I fulla versionen skall det gå att binda om kontrollerna till hur du vill ha det, såvida du inte vill styra med styrkorset då det är bundet till taunts.

Jag vill kunna ha gamecube liknande kontroller, annars är det inte spelbart..

Då får du allt vänta på Wii U versionen är jag rädd.

Medlem

Jag hade svårt för kontrollerna den första timmen men sen flöt det på som ingenting. Spelet är smockfullt med saker att göra och låsa upp så jag hoppas inte att någon ser förbi spelet pga. kontrollerna, det hade varit en miss. Det enda negativa jag har att komma med är att karaktärerna kan bli små på vissa banor och när spelarna är långt från varandra men det påverkar bara ytligt (3ds xl).

1
Skriv svar