Mount & Blade II – spana in den nya motorn

Robot
Medlem
Mount & Blade II – spana in den nya motorn

Längtar

Medlem

Ser otroligt lovande ut, hoppas bara på en mer strukturerad och story baserad singel player mode denna gång.

Medlem

Ser så braaaaa UT GE MIG!

Inaktiv

Oj oj oj! Taggad!

Medlem
Medlem

Trevligt! M&B är ett av de spel som jag återvänder till, gång efter gång.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

FM-guru
F.d. Sisyr

Skönt att få se lite mer info om detta. Har överlag varit väldigt tyst sen utannonseringen. Ettan hade ett grovarbetat men enormt lovande koncept, så jag högt ställda såväl förväntningar som förhoppningar denna gång.

Medlem

Längtar till det här nästan lika mycket som jag längtar till att oculus släpps :S

Medlem

mumma, ser underbart naturligt ut. Hoppas att animationerna på karaktärerna är lite mer naturliga än ettan också, oavsätt så kommer det nog bli riktigt riktigt trevligt, så länge spelet fungerar och inte är trasigt av buggar osv.

Medlem

Oj så roligt i har haft på våra lan när vi spelat m&b i multiplayer, men single-playern är fortfarande bäst.

Medlem

Potentialen för detta spel är ändlöst.. Får dom lite mer story i singelplayer och lyckas ordna till AIn lite i turneringar te.x. m.m så skulle det bli så läskigt bra spel

Som någon skrev innan så är detta ett av de få spelen ja återvänder till gång efter gång. Spelar som besatt i några dagar/veckor, tar en paus, men återvänder till.

Grovheten var ju helt klart bekymret med 1an. Detta kan bli så jäkla bra.

Medlem

Wow. Fantastiskt.

Medlem

ge mig ge mig!!

Medlem

Wow! villket jätte kliv grafik mässigt! Hoppas bara mount and blade kännslan lever vidare =)!

Medlem

*droool*
#1 Mount & blade är ett klockrent spel. Med denna grafik kan det inte bli annat än underbart
#2 Som gammal "level designer" fick jag en sån stark lust att testa den editorn..

Give me!

Medlem

Där pirrade det till lite, hoppas!

Medlem

Cant wait! Första var underbart men det hara varit due för en ordentlig uppföljare ett bra tag.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hoppas på CO-OP Kampanj läge, vore guld!

Medlem

Känns ju som om de skulle släppa detta verktyg fritt till community så kan spelen nå nästan obegränsade höjder. Verkar ju inte som att de var särskilt svårt att bygga miljöer för någon som är insatt i hur det fungerar.

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Hoppas på CO-OP Kampanj läge, vore guld!

Det kommer inte att vara med tyvärr :/

Fy vad jag längtar

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Känns ju som om de skulle släppa detta verktyg fritt till community så kan spelen nå nästan obegränsade höjder. Verkar ju inte som att de var särskilt svårt att bygga miljöer för någon som är insatt i hur det fungerar.

Var ju typ det första han sa att dom skulle göra

Medlem

ser så jävla grymt ut, kan bli ett av dom bästa spelen någonsin om dom lyckas


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av Preacher81:

Hoppas på CO-OP Kampanj läge, vore guld!

Det kommer inte att vara med tyvärr :/

Fy vad jag längtar

Det var ju surt.... Men men. Måste ju testa detta.

1
Skriv svar