Bloodborne - Hypetråden med eventuella spoilers

Medlem
Bloodborne - Hypetråden med eventuella spoilers

Tjenare

Jag tänkte starta upp en liten tråd här med diverse information man kan hitta på internet.

Just nu har jag börjat med Dark Souls 2 till PS3an i väntan på vad som jag tror kommer bli bästa spelet 2015, eller jag är nästan helt övertygad det kommer bli det.

Vilka mer är med mig på detta?

En film som summerar det man vet hittills:

Kanske inte ska tro på allt här men vissa saker vore ju inte så dumma.


signatur
Medlem

Då DS och DkS är mina favorit spel så känner jag mig väldigt taggad inför Bloodborne, personligen så väljer jag, precis som inför tidigare spel att inte titta på trailers eller läsa på om spelen, då jag: Vill få uppleva Allting själv, samt inte vill bygga upp för mycket hype, för då är det lätt att man blir besviken.

Medlem

BLOODBORNE! TAGGA!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Super-hype här.
Jag har inget emot att kolla på (in-game) trailers och gameplay, då det är just på det sättet jag får reda på om spelet är för mig eller inte.

Medlem

Jag kan ju erkänna att jag i princip köpte en ps4a med destiny (för att ha något att göra med ps4an) tills bloodborne släpps... Är dock ledsen i ögat över att jag ej fick en alpha key, har platinum på dark souls och demons souls men har ds2 på pc.
Någon här som har lirat alphan/ vill inte lira alphan som vill donera en key till mig? Om ni har lirat alphan, vad tycker ni? det jag sett så ser det fantastiskt ut och februari är bara för långt bort just nu

Medlem

Finns det EU alpha?

Ser nu den är lika usel som DS2 var, man får spela nån timma några få dagar. Vet jag blev lite snopen när jag insåg det


signatur
Medlem
Skrivet av snoeppen:

Finns det EU alpha?

Ser nu den är lika usel som DS2 var, man får spela nån timma några få dagar. Vet jag blev lite snopen när jag insåg det

Hmm kanske inte finns en EU alpha iförsig... Det är som DS2 alphan network testing så är väl därför testerna är korta

Medlem

signatur
Medlem

"Umbasa..."


signatur
Medlem
Citat:

We are to assign 1080p/30fps for #Bloodborne considering its game designs, but didn't say it’s the best choice for all action games. 山際眞晃Masaaki Yamagiwa (@giwamasa) 28 oktober 2014
.

Källa Twitter


signatur
Medlem

Hade ju tänkt sluta helt med fysiska kopior av spel.. men hittar denna fina på cdon

http://cdon.se/spel/bloodborne_nightmare_edition-28147199


signatur
Medlem

Den där utgåvan blir det helt klart för min del.

Medlem

Köpte Elgiganten CE samt Japan CE av DkS2, så kan väl lika gärna köpa Nightmare edition också, kommer se bra ut i hyllan

Medlem

signatur
Medlem

Jag är lite sen till partyt. Har spelat en del Deamon Souls men bara testat Dark Souls 1 & 2. Så jag tänkte hänga på på en gång nu när Bloodborne kommer! Ser riktigt läckert ut.

Medlem

Antar att tråden dog då spelet släpptes! Hoppas alla blev nöjda!


signatur

Niet.

Medlem
1
Skriv svar