Bugg visar kommande innehåll i Destiny

Robot
Bugg visar kommande innehåll i Destiny

Namnen och platserna för de nya uppdragen och grupputmaningarna avslöjade.

#destiny


Inaktiv
Bugg visar kommande innehåll i Destiny

Activision fick Bungie att kötta upp spelet i stycken för att sälja som DLC eftersom.. Skamligt.

Medlem
Skrivet av bleak:

Activision fick Bungie att kötta upp spelet i stycken för att sälja som DLC eftersom.. Skamligt.

Ingick inte expansion 1&2 när man köpte spelet?

Medlem
Skrivet av bleak:

Activision fick Bungie att kötta upp spelet i stycken för att sälja som DLC eftersom.. Skamligt.

Det var väntat


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av bleak:

Activision fick Bungie att kötta upp spelet i stycken för att sälja som DLC eftersom.. Skamligt.

Ingick inte expansion 1&2 när man köpte spelet?

Det tror jag inte då det finns att köpa expansion pass där bland annat dark below samt house of wolves. Kanske beror på vilkeþ exemplar man köpt men vanliga standard utgåvan innehåller inte expansionerna.

Medlem

Varför adda låglevel strikes när man levlar upp till 20 på en helg?

Medlem
Skrivet av fakka:

Varför adda låglevel strikes när man levlar upp till 20 på en helg?

Det går faktiskt att ändra svårighetsgrad på uppdragen

Medlem
Skrivet av bleak:

Activision fick Bungie att kötta upp spelet i stycken för att sälja som DLC eftersom.. Skamligt.

Vad snackar du om? Har du belägg för det där? Hittills har alla uppdateringar släppts gratis allt eftersom.

Medlem
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av bleak:

Activision fick Bungie att kötta upp spelet i stycken för att sälja som DLC eftersom.. Skamligt.

Ingick inte expansion 1&2 när man köpte spelet?

Ja, om du köpte Ghost Edition, Limited Edition eller Digital Guardian Edition ingick de två expansionerna.

Skrivet av ubn87:
Skrivet av bleak:

Activision fick Bungie att kötta upp spelet i stycken för att sälja som DLC eftersom.. Skamligt.

Vad snackar du om? Har du belägg för det där? Hittills har alla uppdateringar släppts gratis allt eftersom.

Det finns en väldigt stor tråd som går in på detta i detalj:
http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2hqmkb/how_de...
Att det var Activision som fick Bungie att dela upp spelet är bara en teori.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Skrivet av ubn87:
Skrivet av bleak:

Activision fick Bungie att kötta upp spelet i stycken för att sälja som DLC eftersom.. Skamligt.

Vad snackar du om? Har du belägg för det där? Hittills har alla uppdateringar släppts gratis allt eftersom.

bara att söka om det. se angry joes diskution tex på youtube

Medlem

Tyvärr känns det som att spelet kommer dö ut relativt fort. Börjar redan tröttna på att köra samma saker om och om igen, december är alldeles för långt bort. Det bör släppas ett sådant DLC varje månad.

Och i kombination med loot patchen som ska komma denna vecka så kommer det gå ännu fortare för folk att tröttna. Det kommer förstöra mer än att förbättra, det är iallafall vad jag känner och tror. Hoppas verkligen det inte blir så för jag tycker Destiny är skitkul, men det behövs mer innehåll oftare!

Medlem

Patchen gör ju att du kan få legendary/exotic från strike lvl22+, personligen ser jag det som nått bra jag.

Inaktiv
Skrivet av bleak:

Activision fick Bungie att kötta upp spelet i stycken för att sälja som DLC eftersom.. Skamligt.

Var det någon nyhet idag?

Klart som fan att man visste att Bungie skulle "kötta upp spelet i DLC" precis som allt annat idag.

Skrivet av DragonPuffer:

Tyvärr känns det som att spelet kommer dö ut relativt fort. Börjar redan tröttna på att köra samma saker om och om igen, december är alldeles för långt bort. Det bör släppas ett sådant DLC varje månad.

Och i kombination med loot patchen som ska komma denna vecka så kommer det gå ännu fortare för folk att tröttna. Det kommer förstöra mer än att förbättra, det är iallafall vad jag känner och tror. Hoppas verkligen det inte blir så för jag tycker Destiny är skitkul, men det behövs mer innehåll oftare!

De flesta spelen idag dör väl väldigt fort idag? På grund av DLC, expansioner och annat skit som folk tröttnar på.

Medlem

jag tröttnade redan efter en vecka, så för mig är det ändå game-over.

Medlem

[quote=showerguy]

Skrivet av bleak:

De flesta spelen idag dör väl väldigt fort idag? På grund av DLC, expansioner och annat skit som folk tröttnar på.

Problemet är för lite för sällan, fungerar inte i denna typen av spel. Inte för mig iallafall. Finns ju en annan nyhet här på FZ som talar om mycket borttaget material, det i min mening var en oerhört dum ide. Det hade kanske levt ända till December om inte spelet varit så "litet" som det är nu. Men men det är bara spekulationer, detta är bara min åsikt om saken

Spel som Battlefield osv lever länge pga att ingen runda man spelar är den andra lik, i destiny är det i princip samma sak om och om igen.

Medlem

[quote=DragonPuffer]

Skrivet av showerguy:
Skrivet av bleak:

De flesta spelen idag dör väl väldigt fort idag? På grund av DLC, expansioner och annat skit som folk tröttnar på.

Problemet är för lite för sällan, fungerar inte i denna typen av spel. Inte för mig iallafall. Finns ju en annan nyhet här på FZ som talar om mycket borttaget material, det i min mening var en oerhört dum ide. Det hade kanske levt ända till December om inte spelet varit så "litet" som det är nu. Men men det är bara spekulationer, detta är bara min åsikt om saken

Spel som Battlefield osv lever länge pga att ingen runda man spelar är den andra lik, i destiny är det i princip samma sak om och om igen.

Det finns pvp i destiny så nja. Samma upplägg där också som i battlefield.

1
Skriv svar