Vill få mitt konto borttaget/raderat.

Medlem
Vill få mitt konto borttaget/raderat.

Jag har fått nog av denna sidan. Blir varnad för en störtlöjlig anledning och känner inte igen FZ längre. Det räcker med genus/könsroller och lama ensidiga diskussioner.

Önskar ingen vidare diskussion utan att bli avstängd och bannad.

Im done, game over man.

Medlem

Klicka på "Hantera din profil"

Längst ner står "Ta bort mitt konto"

Medlem
Skrivet av Bennii:

Klicka på "Hantera din profil"

Längst ner står "Ta bort mitt konto"

En person kallar att alla är avundsjuka som hatar på pewdiepieahnånting . Detta är helt ok. Men när jag då jämför dom kidz och p12or för att det är just deras humor är då personangrepp? Det går bara åt ett håll här, Sålänge du tycker rätt har du rätt att kalla folk för trångsynta avundsjuka.

Läs RIKTIGA ord. MEN p12or och Kidz är ajabaja. Motivera gärna mod.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av Bennii:

Klicka på "Hantera din profil"

Längst ner står "Ta bort mitt konto"

En person kallar att alla är avundsjuka som hatar på pewdiepieahnånting . Detta är helt ok. Men när jag då jämför dom kidz och p12or för att det är just deras humor är då personangrepp? Det går bara åt ett håll här, Sålänge du tycker rätt har du rätt att kalla folk för trångsynta avundsjuka.

Läs RIKTIGA ord. MEN p12or och Kidz är ajabaja. Motivera gärna mod.

Du ser inte skillnaden mellan att kalla någon avundsjuk och att använda nedsättande uttryck?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av Bennii:

Klicka på "Hantera din profil"

Längst ner står "Ta bort mitt konto"

En person kallar att alla är avundsjuka som hatar på pewdiepieahnånting . Detta är helt ok. Men när jag då jämför dom kidz och p12or för att det är just deras humor är då personangrepp? Det går bara åt ett håll här, Sålänge du tycker rätt har du rätt att kalla folk för trångsynta avundsjuka.

Läs RIKTIGA ord. MEN p12or och Kidz är ajabaja. Motivera gärna mod.

Du ser inte skillnaden mellan att kalla någon avundsjuk och att använda nedsättande uttryck?

Om du läser igenom hans inlägg så var det MYCKET mer nedsättande i sin helhet mot en hel drös med människor som PERSONER.

Att jag klagade på deras HUMOR. är det verkligen samma sak här?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Parabellum87:
Skrivet av Bennii:

Klicka på "Hantera din profil"

Längst ner står "Ta bort mitt konto"

En person kallar att alla är avundsjuka som hatar på pewdiepieahnånting . Detta är helt ok. Men när jag då jämför dom kidz och p12or för att det är just deras humor är då personangrepp? Det går bara åt ett håll här, Sålänge du tycker rätt har du rätt att kalla folk för trångsynta avundsjuka.

Läs RIKTIGA ord. MEN p12or och Kidz är ajabaja. Motivera gärna mod.

Du ser inte skillnaden mellan att kalla någon avundsjuk och att använda nedsättande uttryck?

Om du läser igenom hans inlägg så var det MYCKET mer nedsättande i sin helhet mot en hel drös med människor som PERSONER.

Att jag klagade på deras HUMOR. är det verkligen samma sak här?

Det är såklart skillnad mellan att säga "de som hatar mot X beter sig fjantigt" och "du är en fjant". Inga konstigheter.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Parabellum87:

Jag har fått nog av denna sidan. Blir varnad för en störtlöjlig anledning och känner inte igen FZ längre. Det räcker med genus/könsroller och lama ensidiga diskussioner.

Önskar ingen vidare diskussion utan att bli avstängd och bannad.

Im done, game over man.

Om du inte klarar av en varning på en hemsida över nätet, hur ska du då klara av en tillsägelse i det riktiga livet?

Livet går vidare!

Medlem

om det är så dåligt här är det väl bara att dra? förstår inte behovet av att diskutera det så mycket.

Medlem

Varför kan du inte bara sluta besöka FZ.se? Är det verkligen nödvändigt att radera kontot helt och hållet? Jag får lite känslan av att du egentligen bara vill dra till dig uppmärksamhet och/eller skapa diskussion kring händelsen.

Om du inte gillar FZ.se: Sluta besöka FZ.se.
Om du vill diskutera händselen: Skicka ett PM eller ett mail till redaktionen och hantera det på ett lite mer professionellt sätt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hahaahha, nugga be like "Jag ska ta bort kontot, ingen diskussion"

Then he be like "whinywhine, blabla p12 osv"

Skägg.
10 Chambers

Såså, inga nya personangrepp nu. Saken är överspelad.


signatur
Medlem
1
Skriv svar