Bayonetta 2 – ett påskägg som får dig att hoppas

Robot
Bayonetta 2 – ett påskägg som får dig att hoppas
MEG
Medlem
Bayonetta 2 – ett påskägg som får dig att hoppas

Det såg inte så dåligt ut, kanske kan bli något....


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Wow, den återblicken! NOSTALGI

Medlem

Herregud, fick epilepsi efter 3.5 minuter. Det är säkert annorlunda när man väl kör det, men det kändes som man fick noll grepp på vad man skulle skjuta på...bossar som fladdrar runt, fysiska attacker som täcker hela skärmen...vadå, skulle man ha "duckat" där?
Nepp, inget spel för mig, det framgick ju med största tydlighet

Medlem
Skrivet av Ender:

Herregud, fick epilepsi efter 3.5 minuter. Det är säkert annorlunda när man väl kör det, men det kändes som man fick noll grepp på vad man skulle skjuta på...bossar som fladdrar runt, fysiska attacker som täcker hela skärmen...vadå, skulle man ha "duckat" där?
Nepp, inget spel för mig, det framgick ju med största tydlighet

Tänkte precis samma sak när jag kollade på gameplay på första spelet men när jag väl köpte och spelade det var det sjukt jävla bra. Som du sa man förstår mycket bättre när man själv sitter och spelar. Bayonetta är ett otroligt bra spel och ser verkligen fram mot tvåan

Medlem

Gaaaaaah var är det renodlade Starfox, fan vad de ska retas då.
Håller Platinum Games på med ett riktigt Starfox spel?

Medlem

Hoppades på att ägget skulle vara indikationer på att det ska släppas till ps4


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

hon gjorde många barrel rolls iaf

Medlem
Skrivet av Gaara:

Gaaaaaah var är det renodlade Starfox, fan vad de ska retas då.
Håller Platinum Games på med ett riktigt Starfox spel?

Tveksamt, det är mer bara av en kul grej. Första Bayonetta hade liknande grejer med en drös med klassiska spel från SEGA, så som Afterburner, Space Harrier och Outrun.

Medlem

Fick mig inte att hoppas, för att nytt Star Fox är givet...

trodde det skulle vara något gammalt som Hideki Kamiya har jobbat på förut =/ eller kanske något Platinum Games relaterat

1
Skriv svar