The Vanishing of Ethan Carter

Robot
The Vanishing of Ethan Carter

Ju mer som sägs desto mindre lyssnar vi. Men när thrillern tystnar och låter oss vandra händer något. För det är i stillheten som Ethan Carter hittar hem.

#the-astronauts


Medlem
The Vanishing of Ethan Carter

Ska definitivt kolla upp detta, ser mysigt ut!

Medlem

Omgivningen är riktigt vacker, jag satt och spelade det i förrgår och kunde inte låta bli att bara vandra runt och titta på allt, det är riktigt välgjort och stämningen gick över vad jag hade förväntat mig egentligen.

Medlem

Låter snarare som en tvåa på texten

Medlem

Ethan Carter är definitivt ett "hata eller älska"-spel. Jag fullständigt älskar spelet på grund av den otroliga atmosfären. Spelet är rent visuellt ett mästerverk och något som gör spelet, för mig, mer intressant och innovativt än i princip alla moderna AAA-spel. Men, som sagt, spelet är inte för alla, och är du den som inte tycker om konst i det mer generella begreppet har jag svårt att förstå hur du kommer att gilla Ethan Carter.

Spelet har också _otrolig_ ljuddesign och ett narrativ som är svårt att slå. Det är många gånger jag känner att håret reser sig, på ett behagligt sätt, bara för att spelet verkligen får mig att tänka. Likt Braid är det, på det sättet, ganska unikt.


signatur

Have a good time!

MEG
Medlem

hmm, hade hoppats på detta spel, tja man får väl kolla in det ändå....


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

hmm, hade hoppats på detta spel, tja man får väl kolla in det ändå....

Gör det. Det är ett fantastiskt spel!


signatur

Have a good time!

Medlem
Medlem

Är det värt 18.99 som det kostar på steam?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Är det värt 18.99 som det kostar på steam?

Absolut! Underbart spel, körde igenom det på en gång, kunde inte sluta spela.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Skrivet av Hymer:

Är det värt 18.99 som det kostar på steam?

Definitivt!


signatur

Have a good time!

FM-guru
F.d. Sisyr

Ett av de snyggaste spelen jag kört. Vansinnigt vackert. Lägg där till den fantastiska ljudbilden så är det lätt att svepas med i atmosfären.

Medlem

Eyefinity funkar inte


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Verkar vara ett trevligt spel. Ska införskaffas nästa månad.

Medlem

Trist att det inte finns på PS4 ännu. Verkar ju underbart!

Medlem

blir rent av till att testa, har aldrig lirat ett spel som detta förr


signatur

//monster

Medlem

Sjukt snyggt och bra spel. Själv blev jag överraskad av twisterna gång på gång. Varje gång tänkte man "Jaha, var det så det var!" men så visade det sig att det inte var det. Största nackdelen är väl att det tog slut så snabbt.

Medlem

Arnroth skrev en krönika om att man inte ska lita på recensenter. Jag tror i alla fall det var exakt så han skrev.
Så det här ska jag spela och tror jag kommer gilla. Lades upp på steam wishlist för ett par dagar sen.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Värt å nämna såhär efter att majoriteten av alla som spelar det ger 8-9/10 i betyg och säger att det är ett klockrent spel. spec nu när det är duktigt patchat.


signatur

//monster

Medlem

sitter och lirar det nu, all grafik på max, flyter felfritt i 70 fps. grafiken är den bästa jag någonsin sett. värt att testa enbart för att se grafiken.


signatur

//monster

Medlem

Ca 100 kr på Fast2play, ska inhandlas, ser otroligt mysigt ut. Hur pass mycket skräck är det?

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Ca 100 kr på Fast2play, ska inhandlas, ser otroligt mysigt ut. Hur pass mycket skräck är det?

inte massor direkt men det är en del små hoppa-i-stolen moments


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av Morlizer:

Ca 100 kr på Fast2play, ska inhandlas, ser otroligt mysigt ut. Hur pass mycket skräck är det?

inte massor direkt men det är en del små hoppa-i-stolen moments

Tack tack

Medlem

hundring ere klart värt udda spel


signatur

//monster

Medlem

Rea på Steam idag: 7,59 Euro. Synd bara att jag har så lite tid att spela.

Medlem
Skrivet av NilsDacke:

Rea på Steam idag: 7,59 Euro. Synd bara att jag har så lite tid att spela.

Det gör inget i detta fall. TVoEC är överskattat tyvärr.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar