Fear Online har beta- och releasedatum

Robot
Fear Online har beta- och releasedatum

Gratis multiplayerskräck att vänta inom ett par veckor.

#monolith, #middle-earth-shadow-of-mordor, #fear-4, #fear-online-1


Medlem
Fear Online har beta- och releasedatum

Allergisk mot allt aeriagames gjort tidigare. Kanske detta kan ändra min uppfattning?

Medlem

jag har aldrig tyckt fear spelen varit några höjdare, och förstår inte varför det sålde så bra ens.

men hey det är jag, ska nog provas men har inga höga förhoppningar direkt.

Medlem

Första FEAR ligger 1a på min pc mp lista iaf.

Medlem

haha omg... f.e.a.r combat klår ju detta. sure jag ska testa det här. Men inget kan komma så nära f.e.a.r som f.e.a.r combat. Varför? jo för det är från skaparna och dom släppte mp delen gratis med bara combat i slutet på namnet som alla kunde ta del av.

Detta kommer nog aldrig kunna komma i närheten ärligt talat.

Medlem

Fear 1 är grymt bra! Bland de bästa fps skräck spelet ja spelat. får testa detta kanske.

Medlem

Spännnande. Jag minns att det första F.E.A.R. hade en väldigt rolig multiplayer.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Först F.E.A.R var sjukt bra sple både hur sjutning var i det spelet och skräken, väldigt bra balance.

Medlem

Första F.E.A.R. (av Monolith) var ett grymt spel, både gameplaymässigt och teknologiskt.

Stämingen var god, ljuddesignen och grafiken var bra och ändamålsenlig, storyn och skådespeleriet var helt OK det med!

Sen, redan med de icke-kanoniska expansionerna, började kvaliteten dala rejält... En serie som nu är död för mig.

Medlem

Mer Monolith, tack. Denna trailer får mig snarare att vilja spela första F.E.A.R. en gång till.

Medlem

Dags att damma av Cate Archer tycker jag.

1
Skriv svar