God morgon

Medlem
God morgon

Dags för några sköna soluppgångs-bilder. Ett inte alls uttjatat tema

Jag hoppas ni alla får uppleva en så skön morgon som den på bilden! Men det kräver att ni inte sitter uppe och kramar datorn hela natten och sen sover bort förmiddagen! Eller så lägger ni ner WOW eller vad ni spelar framåt morgonkvisten och går direkt ut i naturen

win win

Ha en fantastisk dag!

#blogg

Medlem
God morgon

Det är ju inte svårt att se en soluppgång så här års när solen går upp vid 7-tiden. Då sitter jag och dricker dagens andra kopp kaffe och väntar på att åka till jobbet.

Medlem

För det första: Det finns INGENTING gott med en morgon.
För det andra: Skulle gärna kolla mer på soluppgångar ifall dom inte var på morgonen...
För det tredje: Fina bilder.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Ni är ju för sköna! Då jag tog bilderna var det 04:00 som gällde (några månader sedan) men helt klart är att det är smidigare med soluppgångsbilder nu på hösten

Kleptomaniac... you're missing out... men tack!

Medlem

Jag tror Kleptomaniac är inne på rätt spår. Inget fel med varken morgonar eller soluppgångar om dom inte var så tidiga...

Den nedre bilden var varm och fin, fast den övre är tyvärr ganska trist.... inte likt dig alls.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tänkte på Apocalypse Now! när jag såg den sista bilden av någon anledning, saknas bara lite helikoptrar och napalm. Vajert!

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag tror Kleptomaniac är inne på rätt spår. Inget fel med varken morgonar eller soluppgångar om dom inte var så tidiga...

Den nedre bilden var varm och fin, fast den övre är tyvärr ganska trist.... inte likt dig alls.

Hm, jag som tyckte den första var lite ball. Jag gillar reflektioner och leken med ögat de ger. Vad är upp och vad är ner?
nåja, även ett geni kan inte träffa rätt varje gång

Medlem

Den nedre bilden är superfin!

Soluppgångar är fantastiska att bevittna. Då pratar jag såklart om mitt i sommaren, när man sticker ut huvudet genom fönstret innan man går och lägger sig. ^^


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av manuelek:

Hm, jag som tyckte den första var lite ball. Jag gillar reflektioner och leken med ögat de ger. Vad är upp och vad är ner?

Fick mig att tänka på denna:

[ia=989726; large]

Är det en person som står vid en sjö med trädens reflektion i vattnet, eller?.... (luta huvet åt höger.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar