Den här hårdvaran kräver The Evil Within

Robot
Den här hårdvaran kräver The Evil Within

Minsta möjliga hårdvara som krävs för att bli skrämd avslöjad.

#the-evil-within


Medlem
Den här hårdvaran kräver The Evil Within

Inte speciellt tungt. Ska bli intressant och se hur kraven är för att maxa spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Känns som väldigt onödiga nyhet när det bara några dagar sen var om minimum kravet för spelet.

Nyhetstorka eller?

Inga problem, men jag kommer spela det på PS4:an istället för på modermodem.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

KoP
Medlem

Blir på Xbone så slipper man ägna sig åt avancerade kalkyleringar huruvida datorn kommer att stånka som ett ånglok eller ej.

Medlem

Stod i kvalet att välja ett 980 eller PS4.

Blev ett PS4. Som tur valde jag rätt. Mitt 660ti o I5 750 @ 4,5 får räcka till BF4

Medlem

Blir nog ett köp, dock inte tänkt till vilket, står mellan ps3 eller PC. Jag tror det kan bli en trevlig upplevelse, men inte ser inte läskigt ut. Nuförtiden tycker jag att skräckspel är läskiga bara i first-person. Tror det blir för mycket skjuta och så även fast utvecklarna utlovar ändå att spelet ska inte falla i samma fälla som Resident Evil har gjort.

Medlem

PS4 givet.
Skräckspel gör sig så mycket bättre i TV-soffan med surroundljud och stor TV samt handkontroll.

Medlem

Inga problem här inte

Medlem
Skrivet av wibbe44:

PS4 givet.
Skräckspel gör sig så mycket bättre i TV-soffan med surroundljud och stor TV samt handkontroll.

pfft

Medlem

Ser grymt fram emot detta. Så som resident evils riktning borde sett ut.

Medlem

Har svårt att bestämma mig om jag ska spela det på PS4 eller PC.

Medlem

4 gb grafikminne?! Vilket skämt. Jag tvivlar på att det stämmer. I så fall har de mycket att göra på PC fronten. Portat skitspel.

Medlem

i7 är minimumkrav. Japaner och deras konsolportar...

Skrivet av KoP:

Blir på Xbone så slipper man ägna sig åt avancerade kalkyleringar huruvida datorn kommer att stånka som ett ånglok eller ej.

Så tänker jag också när det gäller spel som inte är nödvändigtvis AAA-titlar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

en ny i5:a är ljusår snabbare än en gammal i7.. så tror inte det blir ngt problem med en i5 3570k .. för ngt spel i den här konsollgenerationen

FM-guru
F.d. Sisyr

4 gb vram låter som lite i överkant. Själv har man en rigg med ett par år på nacken, så inga 4 gig vram här inte.

Inaktiv

Blir på ps4 såklart. Hoppas spelet är mer än hjärndöd tortyrporr dock

Medlem

Release date: 14-10-2014

Inaktiv
1
Skriv svar