Kick ass morning

Medlem
Kick ass morning

Den där tidiga morgonen vid Husie mosse gav många fina bilder och det får mig att tänka på alla de morgnar som jag inte gått upp tidigt och gett mig ut. Vad har jag missat och hur många soluppgångar kommer jag missa? En känsla av att vilja ge mig ut till varenda eviga en sprider sig i mig.

Självklart orkar jag inte det men jag ska absolut bli bättre på att ge mig ut. Det är värt varenda trött sekund

#blogg

Kick ass morning

Jag satt och väntade på "det" i dina bilder, något som skiljde dig lite mer markant från andra fotografer, och här kom det.

Om de två översta bilderna bara hade fått sväva ut mer på sidorna hade du haft två grymma bilder. De känns lite avsnoppade om du förstår hur jag menar. I vilket fall som helst hade de funkat riktigt bra som bokomslag.

Härliga dramatiska och poetiska färger som gör att man vill dröja kvar. Mer sådant tack


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Den här boken skulle jag vilja ha i bokhyllan

[ia=990151 Synergos]


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag satt och väntade på "det" i dina bilder, något som skiljde dig lite mer markant från andra fotografer, och här kom det.

Om de två översta bilderna bara hade fått sväva ut mer på sidorna hade du haft två grymma bilder. De känns lite avsnoppade om du förstår hur jag menar. I vilket fall som helst hade de funkat riktigt bra som bokomslag.

Härliga dramatiska och poetiska färger som gör att man vill dröja kvar. Mer sådant tack

Alltså. Detta är sannolikt den absolut bästa och mest glädjande kommentar jag läst någonsin. Jag tackar så otroligt mycket för arbetet du lagt ner på "bokomslaget" och vill bara säga att det värmer mitt hjärta

Ha en fantastisk kväll och om jag någonsin ger ut en bok har vi omslaget klart! TACK

Tack själv

Du behöver definitivt ge ut en egen fotobok; dels för att du är fantastiskt bra, och dels för att folk ska upptäcka dig. Jag gör gärna bokomslag till dig, och har dig i åtanke om det skulle dyka upp något jobb som kräver bra bilder.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan inte annat än hålla med Walter. Dessutom grymt bra jobbat med att lyckas fånga Manuels fotografiska öga i omslaget.

Tre riktigt fina bilder, som så många gånger förr!

Ps. Jag skulle även kunna tänka mig att en "Walterfiering" av den där bilden från en hamn i Malmötrakten (?) skulle funka suveränt som omslag till bok nr2.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Fantastiskt fina bilder, Manuel.
Du har absolut talang, tack så mycket.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Tack själv

Du behöver definitivt ge ut en egen fotobok; dels för att du är fantastiskt bra, och dels för att folk ska upptäcka dig. Jag gör gärna bokomslag till dig, och har dig i åtanke om det skulle dyka upp något jobb som kräver bra bilder.

Fotobok ska det bli, jag ska "bara" ha tiden och få till det. Ska man göra det seriöst behövs ju ett förlag också.

Skrivet av jonis:

Kan inte annat än hålla med Walter. Dessutom grymt bra jobbat med att lyckas fånga Manuels fotografiska öga i omslaget.

Tre riktigt fina bilder, som så många gånger förr!

Ps. Jag skulle även kunna tänka mig att en "Walterfiering" av den där bilden från en hamn i Malmötrakten (?) skulle funka suveränt som omslag till bok nr2.

Hmm... vilken bild tänker du på? Soluppgång med stadssilhuett?

Skrivet av Konfucius:

Fantastiskt fina bilder, Manuel.
Du har absolut talang, tack så mycket.

Tackar så hemskt mycket!

Medlem

Är det något violett filter, eller bara naturliga färger? Riktigt skönt att kolla på i vilket fall!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Är det något violett filter, eller bara naturliga färger? Riktigt skönt att kolla på i vilket fall!

Inget filter alls faktiskt. Aningen är det så filmen har uppfattat färgerna eller så är det min scanner som också har uppfattat negativet som sådant. Färgen fanns där men det är ordentligt förstärkt (inte av mig) när jag fick in det i datorn.

Medlem
Skrivet av manuelek:
Skrivet av jonis:

Kan inte annat än hålla med Walter. Dessutom grymt bra jobbat med att lyckas fånga Manuels fotografiska öga i omslaget.

Tre riktigt fina bilder, som så många gånger förr!

Ps. Jag skulle även kunna tänka mig att en "Walterfiering" av den där bilden från en hamn i Malmötrakten (?) skulle funka suveränt som omslag till bok nr2.

Hmm... vilken bild tänker du på? Soluppgång med stadssilhuett?

Osäker på om du har en titel till bilden på din hemsida, men den ligger näst nedersta raden längst till vänster. Halvosäker på om det går att länka direkt till den: http://h24-original.s3.amazonaws.com/10509/10233569-Eu6vM.jpg


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar