Next Car Game har fått ett namn!

Robot
Next Car Game har fått ett namn!

Flatout-skaparnas nästa kraschfest har getts en talande titel.

#flatout, #bugbear, #next-car-game, #wreckfest


Medlem
Next Car Game har fått ett namn!

Bilmisshandel! Skall kontakta PETC så ska dem jävlarna få!!!

On-topic: Faktiskt riktigt skönt namn, passar riktigt bra

Inaktiv

Mycket, mycket lovande! Lite synd bara att jag inte har någon att spela med, så det blir bara ensamkörning med datorn :/ Jag älskar för övrigt namnet!

Medlem

Hade gärna velat se att detta kommer till PS4

Medlem

Nice! Flatout har ju varit en arbetshäst på många lan genom åren.

Medlem

Äntligen, eller ja, äntligen för en dryg vecka sedan.

Medlem

rekfest!


signatur

//monster

k3m
Medlem

Det är en skön titel faktist.

Medlem

Verkar som om dom arbetat lite på kontrollen sedan sist jag testade, kan köra utan större problem utan assists vilket var en rejäl utmaning förut utan ratt, särskilt med trafik som kommer i vägen för dina körlinjer.
Sen kanske det berodde lite på att jag körde med den nya bilen, som för övrigt påminner om en gammal Opel. Den hade en lagom stark motor jämfört med vissa andra bilar.

Hade gärna sett en gammal Volvo 240 i spelet, kanske om spelet får modding support i framtiden.

Medlem

Tråkigt att de totalförstörde kontrollen av bilen i samband med att de släppte uppdateringen till grafikmotorn. Innan dess så var kontrollerna klockrena men nu så känns det som att man konstant kör på is och bilarna saknar tyngd. Så vidare de inte korrigerat detta de två senaste veckorna som gått.

Ser dock att de gjort en hel del förändringar till kontrollerna/styrningen i denna uppdateringen så det blir hem och testa och hoppas på det bästa

KoP
Medlem

Nu ska dom bara få till en PS4/Xbone version av spelet också så dom kan dra in lite deg.

Medlem

Riktigt roligt nu när de lagt till ordentlig multiplayer också:)

1
Skriv svar