Maffig trailer för War Thunder

Robot
Medlem
Maffig trailer för War Thunder

Läckert. FIck lite inspiritation av att börja lira igen.

Medlem

Onödig nyhet

Medlem

Maffig trailer må jag säga, jag tänker ge liret en mer chans senare efter släpp. Minns att jag testade betan och då var det inget för mig i alla fall.

Medlem

När släpps det till ps4?! Fortfarande beta... Orkar inte spela utan trophy stöd

Medlem
Skrivet av totte1015:

Onödig nyhet

Och inlägget?

Ot: Trailern är jättebra. Om de nu bara kunde fixa fysiken i Ground Forces. Stridsvagnarna är som kor på skridskor

Inaktiv

Det där var då en väldigt maffig trailer! Det får bli att ladda hem och installera War Thunder igen.

Medlem

Så ruttet att modernare flygplan finns med.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Onödig nyhet

på vilket sätt var nyheten onödig? För att du inte gillar spelet eller? Jag tycker du är onödig

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Så ruttet att modernare flygplan finns med.

man behöver ju dock inte flyga med eller mot dom så länge man anpassar sin br rätt


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Så ruttet att modernare flygplan finns med.

Vilka då? Många plan/stridsvagnar är gamla som gandalf. Ända man gör är att uppdatera dom med modern teknik. Om du syftar på jets så borde du väl veta att dom kom 1940-talet. Det finns inga radar eller laser styrda hjälpmedel i War Thunder. Även om radarstyrda bomber provades under andra världskriget

Medlem

Håller mig till nya il-2 liret istället.. Gajiin kan behålla sitt skräp till arkad lir

Medlem
Skrivet av RaymonD:

Håller mig till nya il-2 liret istället.. Gajiin kan behålla sitt skräp till arkad lir

Du menar det Il-2 som Gaijin också utvecklat?

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av RaymonD:

Håller mig till nya il-2 liret istället.. Gajiin kan behålla sitt skräp till arkad lir

Du menar det Il-2 som Gaijin också utvecklat?

Gaijin har aldrig sysslat med IL-2 Sturmovik serien.

Det som är på gång nu är "IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad" och utvecklas av 1C Game Studios

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av totte1015:

Onödig nyhet

på vilket sätt var nyheten onödig? För att du inte gillar spelet eller? Jag tycker du är onödig

Nope, har spelat War Thunder runt 288 timmar, och det är bara under tiden det har funnits på Steam.

Onödig nyhet för att... det är inget att göra nyhet om, en trailer som inte visar något speciellt egentligen.

Däremot när 1.43 kommer ut, DÅ kan man göra nyhet om det

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Ricomaniac:

Så ruttet att modernare flygplan finns med.

Vilka då? Många plan/stridsvagnar är gamla som gandalf. Ända man gör är att uppdatera dom med modern teknik. Om du syftar på jets så borde du väl veta att dom kom 1940-talet. Det finns inga radar eller laser styrda hjälpmedel i War Thunder. Även om radarstyrda bomber provades under andra världskriget

Joda, jets testades av tyskarna men var allt annat än bra. Väldigt fåtal kom i strid. Men skönt att det finna proppisar.

Medlem
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av RaymonD:

Håller mig till nya il-2 liret istället.. Gajiin kan behålla sitt skräp till arkad lir

Du menar det Il-2 som Gaijin också utvecklat?

Gaijin har aldrig sysslat med IL-2 Sturmovik serien.

Det som är på gång nu är "IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad" och utvecklas av 1C Game Studios

Sen att Gaijin skrivit motorn till alla Il2 spelen...

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av RaymonD:

Håller mig till nya il-2 liret istället.. Gajiin kan behålla sitt skräp till arkad lir

Du menar det Il-2 som Gaijin också utvecklat?

Gaijin har aldrig sysslat med IL-2 Sturmovik serien.

Det som är på gång nu är "IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad" och utvecklas av 1C Game Studios

Sen att Gaijin skrivit motorn till alla Il2 spelen...

Mitt misstag, Gaijin har bara aldrig gett ut det själva vilket gjorde att jag missade. De har dock bara gjort ett spel i serien, inte originalet som jag misstänker att RaymonD hänvisade till.

Cliffs of Dover gavs ut 2011 (som visserligen anses vara dåligt det med) och utvecklades av 1C i en då ny motor. Det som är på gång nu, Battle of Stalingrad, använder sig av Rise of Flights motor.

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av RaymonD:

Håller mig till nya il-2 liret istället.. Gajiin kan behålla sitt skräp till arkad lir

Du menar det Il-2 som Gaijin också utvecklat?

Gaijin har aldrig sysslat med IL-2 Sturmovik serien.

Det som är på gång nu är "IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad" och utvecklas av 1C Game Studios

Sen att Gaijin skrivit motorn till alla Il2 spelen...

Nej, Gaijin har bara gjort ett IL-2 spel vid namn birds of prey, detta är förövrigt det enda i serien som är ett arkadspel utvecklat till konsol.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Om de nu bara kunde fixa fysiken i Ground Forces. Stridsvagnarna är som kor på skridskor

Men det är ju en del av det roliga Att komma driftandes med en heavy tank och skjuta hejvilt

Medlem

Själv tycker jag problemet med War Thunder är att de ryska planen är lite väl bra för sina tiers, annars diggar jag spelet

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Ricomaniac:

Så ruttet att modernare flygplan finns med.

Vilka då? Många plan/stridsvagnar är gamla som gandalf. Ända man gör är att uppdatera dom med modern teknik. Om du syftar på jets så borde du väl veta att dom kom 1940-talet. Det finns inga radar eller laser styrda hjälpmedel i War Thunder. Även om radarstyrda bomber provades under andra världskriget

Joda, jets testades av tyskarna men var allt annat än bra. Väldigt fåtal kom i strid. Men skönt att det finna proppisar.

Jag tror du har fått något om bakfoten ... närmare 1.500 exemplar av Me 262 byggdes och användes under andra världskriget mellan 1944 och 1945. Och för sin tid var det ett fruktansvärt bra plan. Fullständigt överlägsen allt annat som fanns i skyn.

Dock var kriget redan förlorat och 262:an kom inte att påverka kriget alls.

Medlem

Riktigt cool trailer! Nu var det dock länge sen jag lirare spelet, kanske är värt ett besök?


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem
Skrivet av IceDusT:
Skrivet av Ricomaniac:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Ricomaniac:

Så ruttet att modernare flygplan finns med.

Vilka då? Många plan/stridsvagnar är gamla som gandalf. Ända man gör är att uppdatera dom med modern teknik. Om du syftar på jets så borde du väl veta att dom kom 1940-talet. Det finns inga radar eller laser styrda hjälpmedel i War Thunder. Även om radarstyrda bomber provades under andra världskriget

Joda, jets testades av tyskarna men var allt annat än bra. Väldigt fåtal kom i strid. Men skönt att det finna proppisar.

Jag tror du har fått något om bakfoten ... närmare 1.500 exemplar av Me 262 byggdes och användes under andra världskriget mellan 1944 och 1945. Och för sin tid var det ett fruktansvärt bra plan. Fullständigt överlägsen allt annat som fanns i skyn.

Dock var kriget redan förlorat och 262:an kom inte att påverka kriget alls.

Även britterna hade Jetflygplan, Gloster Meteor, från 1944. Det användes endast en gång i strid mot tyskt flyg pga. rädslan att de skulle skjutas ner över tyskt område och ge dem information om de allierades teknik. Ùtöver det användes de till att jaga V1 raketer och patrullera allierat luftrum.

Medlem

Shit..

Grymt välgjord juh.

1
Skriv svar