Medlem
DiRT 2

Är riktigt sugen på att införskaffa DiRT 2 till PC. Men jag finner ej spelet på Steam. Har hittat det på diverse hemsidor som säljer CD-nycklar som tydligen fungerar att lösa in på Steam.
Har läst om spelet på den officiella steam community sidan för DiRT 2 och många skriver att det inte fungerar som det ska eftersom Games For Windows Live har ställt till det rätt rejält.

Nu till frågorna. Är det möjligt att spela det? Eller går det överhuvudtaget att starta det?

Vore riktigt bussigt om någon som har spelet här på FZ som kan bekräfta om det fungerar som det ska både offline och online.

MvH Freffo

Medlem

Dirt 2 funkar inte längre då Microsoft har lagt ner GFWL. Bara Dirt 3 funkar där man har tagit bort GFWL helt och hållet.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Dirt 2 funkar inte längre då Microsoft har lagt ner GFWL. Bara Dirt 3 funkar där man har tagit bort GFWL helt och hållet.

Tack för svar Då får jag fortsätta med Euro Truck Simulator 2 tills det förhoppningsvis kommer tillbaka till Steam.

Medlem

Jag har både Dirt 2 o3 på dvd - oöppnade för PC om du är intresserad.

Online kanske inte funkar då, vet jag inte, men single player borde väl funka.
Vet heller inte om patchar fungerar, kan inte pc-gaming.

Mina grafikkort räckte dåligt för PC så det blev Xbox istället.

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Jag har både Dirt 2 o3 på dvd - oöppnade för PC om du är intresserad.

Online kanske inte funkar då, vet jag inte, men single player borde väl funka.
Vet heller inte om patchar fungerar, kan inte pc-gaming.

Mina grafikkort räckte dåligt för PC så det blev Xbox istället.

Det kan vara något. Vad har du tänkt dig för pris? Skicka PM till mig om det eller skriv det i tråden

1
Skriv svar