Se nio minuter Dragon Age med maxad grafik

Robot
Se nio minuter Dragon Age med maxad grafik

Gameplay från Dragon Age: Inquisition visas upp från sin bästa sida.

#dragon-age-inquisition, #electronic-arts


Medlem
Se nio minuter Dragon Age med maxad grafik

Samma hemska interface? Eller är det bara för att de kör med handkontroll...?

Medlem

Ser otroligt tråkigt ut.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Gen
Medlem

Detta kommer bli så bra va

Medlem

-Ja det där såg ju varken roligt eller snyggt ut, usch va kladdigt.

Medlem

tragiska är ju att interfacen ser förjävligt ut, samt att grafiken ser dålig ut tack vare youtube...

Sorry. Det fanns ingen tjusning i det alls; sedan tycker jag att Frostbite har sett bättre ut?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir svårt att välja om man ska ha detta till PS4 eller PC (Aktuell GPU geforce 670, blir ett 970/980 framöver). Bara spelat biowares tidigare spel på PC. Någon som har erfarenhet av konsol? Tips?

Medlem

Håller med tidigare uttalande att UI'n får en att vilja gråta.
Klumpig och all over the place.

Medlem

Tycker det är lite väl mycket "coola effekter", blir lite rörigt.

Medlem
Skrivet av Nihuli:

Blir svårt att välja om man ska ha detta till PS4 eller PC (Aktuell GPU geforce 670, blir ett 970/980 framöver). Bara spelat biowares tidigare spel på PC. Någon som har erfarenhet av konsol? Tips?

bara att fråga vilket barn som helst, dom har alla konsoller


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ser otroligt tråkigt ut.

blir så när man inte fattar vad man ser.


signatur

//monster

Medlem

Hemskt UI.

Svårt att komma över avsaknaden av mod-stöd också.

Inaktiv

Är det där maxat på en konsol? Jag är inte imponerad! De borde maxa spelets grafikinställningar på en dator istället, och då kommer de kunna visa vad grafikmotorn verkligen går för!

Medlem

Först var jag astaggad på detta spelet, sen mindes jag hur det var att spela Dragon Age 2 och tappade helt peppen. Men nu efter att jag sett denna videon känns det som jag fått en ny syn på spelet och blir riktigt taggad!

Hoppas på en bundle av PS4 och detta lir.

FM-guru
F.d. Sisyr

Kan jag få se hur skiten ser ut på PC med tangentbord + mus någon gång, tack?

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Är det där maxat på en konsol? Jag är inte imponerad! De borde maxa spelets grafikinställningar på en dator istället, och då kommer de kunna visa vad grafikmotorn verkligen går för!

Det är ett klipp från PC-versionen. Videoklippet heter Dragon Age: Inquisition - PC Gameplay - Max Settings.

Inaktiv
Skrivet av Bennii:
Skrivet av edgren:

Är det där maxat på en konsol? Jag är inte imponerad! De borde maxa spelets grafikinställningar på en dator istället, och då kommer de kunna visa vad grafikmotorn verkligen går för!

Det är ett klipp från PC-versionen. Videoklippet heter Dragon Age: Inquisition - PC Gameplay - Max Settings.

Så, varför spelar de med en handkontroll? Är de för lata att spela med det datorn är byggd för - tangentbord och datormus? Jag är dock fortfarande inte imponerad.

Medlem

Otroligt fult UI, hoppas man kan justera eller åtminstone stänga av det mesta.


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av anon_276063:

Är det där maxat på en konsol? Jag är inte imponerad! De borde maxa spelets grafikinställningar på en dator istället, och då kommer de kunna visa vad grafikmotorn verkligen går för!

Det är ett klipp från PC-versionen. Videoklippet heter Dragon Age: Inquisition - PC Gameplay - Max Settings.

Så, varför spelar de med en handkontroll? Är de för lata att spela med det datorn är byggd för - tangentbord och datormus? Jag är dock fortfarande inte imponerad.

Vad har du emot handkontroll? Det är inget fps precis.

Medlem

Var är alla flygande kroppsdelar och blod?

Ser ju ut som vilket pegi 12 spel som helst LOL.

Är detta något skämt eller?

Medlem

Jävlar vad kul det verkar. Riktigt bra ui. Fan vad kul det kommer bli när det släpps.

Medlem

Spelet överlag ser grymt ut, men som vanligt så förstörs en sådan här "demonstration" av grafiska max settings av att det visas som ett sketet YouTube klipp. Ifall en speltillverkare vill visa hur fint deras spel är så får dom nog fan släppa en egen gameplay video av spelet i fråga, istället för att låta amatörer sabba alltihop.
Fin ljussättning dock.

Medlem

Stressen att hinna dra genom både både DA: O och DA2 för att ha färska sparfiler inför trean. D:

DOA
Medlem

Ser inte tjusningen med detta klipp. Det är ser ju som vilket action-RPG som helst.
Jag vill se spelet på högre svårighetsgrad där man måste använda taktikläget. Nu springer de ju bara in och köttar ner allt som att det vore ingenting. Det är inte Dragon Age för mig.

Medlem

Förstår inte varför detta läggs upp? Både texten och karaktärsporträtten är helt blurriga. Detta är knappast vad filmen säger sig vara.

Till och med denna är bättre och den är filmad på gamescom.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ser otroligt tråkigt ut.

håller faktist med där

Medlem

För de som klagar på UI. Det är för handkontroll. Det kommer inte se ut sådär med mus och tangentbord. Lovar.

I övrigt tycker jag det ser fett ut. Som en blandning mellan DA:O och DA2. Känns som att de kör encounters och liknande mer i stil med DA:O men känslan och estetiken är mer i stil med DA2. Personligen skulle jag gärna se lite mer realism på vad gäller looken på combat, mer si stil med ettan, men då är jag väldigt petig.

Ska bli kul. Vore väldigt tråkigt att bli lika besviken som sist igen.

Medlem

Har alltid varit skeptisk till all hype kring detta spelet, grafik stilen och spel stilen påminner mig om ett single player MMORPG, vilket är raka motsatsen till vad jag vill se i ett single player spel, animationerna är inget vidare heller.

Får lira igenom Origins igen så kanske jag blir sugen.

Medlem

Gillar inte riktningen som DA går. Ettan gillade jag med en mer strategisk känsla, detta påminner mer om något anime-spam-ninjaspel. Nej tack!


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

12
Skriv svar