Mer om handlingen i ny trailer för Assassin's Creed: Unity

Robot
Mer om handlingen i ny trailer för Assassin's Creed: Unity
Medlem
Mer om handlingen i ny trailer för Assassin's Creed: Unity

Snacka om level 20 i ordbajsning för att fylla ut med text i en artikel.

Medlem

Jag vill ha gameplay footage!

Medlem

I slutändan handlar det om klättra upp på höga byggnader så man kan scanna av närområdet på sidouppdrag och värdelösa papperslappar man ska samla på för möjlig achievement.

Glöm inte en o annan höstack att dyka ner i från vansinniga höjder.

Är storyn spännande nog för att man ska orka med det tjatiga gameplay är ju frågan man ställer sig.

Shadow of mordor verkar mer intressant:/

Medlem

Klockrent. "Next-Gen" konsolerna blir mer värdelösa för varje spel.

Ska bli intressant att se xbox 2 och PS5 2016.

Medlem
Skrivet av Gaara:

I slutändan handlar det om klättra upp på höga byggnader så man kan scanna av närområdet på sidouppdrag och värdelösa papperslappar man ska samla på för möjlig achievement.

Glöm inte en o annan höstack att dyka ner i från vansinniga höjder.

Är storyn spännande nog för att man ska orka med det tjatiga gameplay är ju frågan man ställer sig.

Shadow of mordor verkar mer intressant:/

Sorgligt men sant. Jag gillar vissa saker med AC, men spelen är relativt tråkiga efter några timmars spelande. Det är klättring och svärd fäktning 24/7 med samma gamla collectives fast med nya namn och ikoner. Jag hoppas ändå att det kan överraska lite grann.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag vill ha gameplay footage!

Det finns flertalet videos släppta som visar sånt, det här är första gången de berättar om storyn (om än högst sparsmakat). Sök på youtube så hittar du massor med gameplay.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Gaara:

I slutändan handlar det om klättra upp på höga byggnader så man kan scanna av närområdet på sidouppdrag och värdelösa papperslappar man ska samla på för möjlig achievement.

Glöm inte en o annan höstack att dyka ner i från vansinniga höjder.

Är storyn spännande nog för att man ska orka med det tjatiga gameplay är ju frågan man ställer sig.

Shadow of mordor verkar mer intressant:/

Shadow of Mordor är som en blandning av Batman och AC på en karta över Mordor. Och tycker du att det finns för lite i AC att göra.. Ja, då ska du bara se Shadow of Mordor.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Klockrent. "Next-Gen" konsolerna blir mer värdelösa för varje spel.

Ska bli intressant att se xbox 2 och PS5 2016.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Så de försämrar medvetet kvalitén för att de båda konsollerna inte klarar av samma bildfrekvens och upplösning?

Ny lägstanivå för Ubisoft. Inte en krona till ska de ha.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Gaara:

I slutändan handlar det om klättra upp på höga byggnader så man kan scanna av närområdet på sidouppdrag och värdelösa papperslappar man ska samla på för möjlig achievement.

Glöm inte en o annan höstack att dyka ner i från vansinniga höjder.

Är storyn spännande nog för att man ska orka med det tjatiga gameplay är ju frågan man ställer sig.

Shadow of mordor verkar mer intressant:/

Shadow of Mordor är som en blandning av Batman och AC på en karta över Mordor. Och tycker du att det finns för lite i AC att göra.. Ja, då ska du bara se Shadow of Mordor.

Finns jätte mycket att göra i AC visst, men springa runt på kartan och plocka upp onödiga samlar object ser jag inte som direkt roligt. Det känns som för mycket "copy paste" i AC spelen.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av totte1015:

Jag vill ha gameplay footage!

Det finns flertalet videos släppta som visar sånt, det här är första gången de berättar om storyn (om än högst sparsmakat). Sök på youtube så hittar du massor med gameplay.

Allt jag hittade var "E3" gameplay

Hoppas man kan som med Assassin's creed 2 byta talat språk. Jag tål inte att vissa av dessa karaktärer i Unity talar brittisk engelska. Fan vad surt annars. Min mamma är fransyska och min pappa är från ätten de' Medici. Så jag har sett fram emot detta spelet.

1
Skriv svar