The Crew drabbas av kort försening

Robot
The Crew drabbas av kort försening

Ubisoft klämmer in en omgång betatestning till innan premiären.

#the-crew, #ubisoft


The Crew drabbas av kort försening

Varför inte PC-beta också? Det har dom bara haft en gång och den tiden var kortare än konsollernas beta.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför inte PC-beta också? Det har dom bara haft en gång och den tiden var kortare än konsollernas beta.

Håller med, jag har fortfarande klienten installerad sen den rätt korta och abrupta betan.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför inte PC-beta också? Det har dom bara haft en gång och den tiden var kortare än konsollernas beta.

Nej, har varit minst 2 betor.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför inte PC-beta också? Det har dom bara haft en gång och den tiden var kortare än konsollernas beta.

Jag har då varit med i 2st. betor som varade 5 dagar vardera. Jag VET att det varit fler än så.

OnT: Såvidare dom inte balanserar om spelet, fixar körfysiken och kammar till AI:n, så spelar det inte nån roll hur mycket extra tid dom får för o putsa det, jag kommer inte o köpa skiten ändå.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skrivet av mickemat:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför inte PC-beta också? Det har dom bara haft en gång och den tiden var kortare än konsollernas beta.

Nej, har varit minst 2 betor.

Skrivet av Zymac:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför inte PC-beta också? Det har dom bara haft en gång och den tiden var kortare än konsollernas beta.

Jag har då varit med i 2st. betor som varade 5 dagar vardera. Jag VET att det varit fler än så.

OnT: Såvidare dom inte balanserar om spelet, fixar körfysiken och kammar till AI:n, så spelar det inte nån roll hur mycket extra tid dom får för o putsa det, jag kommer inte o köpa skiten ändå.

Jag menade PC-betan. Konsoll-betan har varit 2 gånger och detta blir 3:e om jag minns rätt nu.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av mickemat:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför inte PC-beta också? Det har dom bara haft en gång och den tiden var kortare än konsollernas beta.

Nej, har varit minst 2 betor.

Skrivet av Zymac:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Varför inte PC-beta också? Det har dom bara haft en gång och den tiden var kortare än konsollernas beta.

Jag har då varit med i 2st. betor som varade 5 dagar vardera. Jag VET att det varit fler än så.

OnT: Såvidare dom inte balanserar om spelet, fixar körfysiken och kammar till AI:n, så spelar det inte nån roll hur mycket extra tid dom får för o putsa det, jag kommer inte o köpa skiten ändå.

Jag menade PC-betan. Konsoll-betan har varit 2 gånger och detta blir 3:e om jag minns rätt nu.

Ja, jag menade också PC-betan, den har varit 2 gånger.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

The Crew kommer också att kosta fullpris och vara täckt av mikrotransaktioner. Tänk efter noggrant innan ni lägger pengar på en så här vidrig betalmodell.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

The Crew kommer också att kosta fullpris och vara täckt av mikrotransaktioner. Tänk efter noggrant innan ni lägger pengar på en så här vidrig betalmodell.

F*** - Nej, utan jävla censur. FUCK.
Det här visste jag inte. Jag har längtat efter The Crew och till och med förhandsbokat detta (inte gjort någon förhandsbokning på många, många år) ... och nu detta?! Vad är det för jävla skit? Jag blir så jädrans sur att jag vill svära tills jag är hes och därefter vill jag helst skalla någon.
Meh. =(

1
Skriv svar