Diablo III uppdateras till PS4 och Xbox One

Robot
Medlem
Diablo III uppdateras till PS4 och Xbox One

Dom tog ju bort Cesspools från PC-versionen. Inte för det spelade nån större roll, det tillförde knappt nåt. Dom kunde ju gjort som "ko" nivån man kan få i rifts. Så man möter en demon-alligator eller nåt

Medlem

Kul för konsolerna
2.1.0 gav mig anledning till att återvända till D3 och kötta demoner med min barbar


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Aja tyvärr har jag lagt ner spelandet på konsolversionen och återvänt till PC versionen. Går inte spela på konsol då folk fuskar sönder spelet. Inget kul att lira med folk som kör med hackade föremål.

Tycker blizzard borde lägga till ett "online mode" där man spelar från battlenet så folk inte kan fuska. Typ som Diablo 2 var på PC.

Medlem

Jag är sugen på att konvertera till konsolversionen istället, men det kommer aldrig att hända så länge spelet drabbas av fuskare till höger och vänster.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Sugen på att köra detta igen men tyvärr snor destiny och wildstar all tid just nu...

Medlem

Ah jag är också fast i destiny Diablo3 får vänta. Tycker att ps4 vers är rätt så skön på sitt sätt inte lika bra som destiny smaksak.

Medlem

har väl säkert 7-800 timmar på pc men jag gillar ps4 versionen starkt! speciellt nu när 2.1 släppts!

sen är frågan hur dessa fuskare kan tycka det är kul att springa runt och oneshota elites på t6? måste vara tappade barn..

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Dom tog ju bort Cesspools från PC-versionen. Inte för det spelade nån större roll, det tillförde knappt nåt. Dom kunde ju gjort som "ko" nivån man kan få i rifts. Så man möter en demon-alligator eller nåt

Bara i GR, fast jag håller med om att det inte tillförde ett smack.. =P

1
Skriv svar