Dragon Age: Origins är gratis på... Origin

Robot
Dragon Age: Origins är gratis på... Origin

EA bjussar på Biowares mästerliga rollspel i en knapp vecka till.

#nyhetstips, #ea, #dragon-age-inquisition, #dragon-age-origins, #bioware, #bejeweled-3


Medlem
Dragon Age: Origins är gratis på... Origin

Med drygt 120 spelade timmar så rekommenderar jag detta spel starkt till alla som är det minsta nyfikna!

Medlem

Har ultimate edition men aldrig riktigt kommit in i det. Vet inte riktigt vad det är som tar emot.

Medlem

Kul! Ska definitivt testa det


signatur

Welcome to the Manglerdome

Skägg.
10 Chambers

Spontant känns detta mer hardcore än säg... Mass Effect och Knights of the old Republic - mina enda Bioware-referenspunkter.


signatur
Medlem

Började precis spela om det! Finns många fina HD-mods som gör att det ser riktigt bra ut faktiskt

Medlem

Hett tips till alla är att installera high res texturer och modeller från da nexus.

Spelet blir mycket snyggare och ger bättre inlevelse i dialogerna.

Underbart spel i övrigt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tanka ner och spela. Det är en upplevelse du inte får missa.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Spontant känns detta mer hardcore än säg... Mass Effect och Knights of the old Republic - mina enda Bioware-referenspunkter.

Mer hardcore än Wrex? Naj!

Medlem

Har redan DA:O på Steam, Bejeweled 3 plockade jag upp senast det var gratis på Origin och det ska tilläggas att det är fruktansvärt kul och välgjort även om det mest är Bejeweled.

Medlem

Bästa reklamen inför det nya Dragon Age

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Morlizer:

Bästa reklamen inför det nya Dragon Age

Väldigt smart av EA, faktiskt.


signatur
Medlem

Behövs det sägas? Ladda ner och spela om ni ej gjort tidigare. Funderar starkt på att gå tillbaka och spela igenom det igen, för 4:e gången.

Medlem

så fort jag såg denna artikel så skyndade jag mig in på origin för att skaffa det enda positiva med origin är att man får vissa spännande titlar helt gratis

Medlem
Skrivet av zliddret:

så fort jag såg denna artikel så skyndade jag mig in på origin för att skaffa det enda positiva med origin är att man får vissa spännande titlar helt gratis

Och att du är garanterad pengar tillbaka om något inte är till dina förväntningar, och de har fler än 3 personer som jobbar i customer service.

Medlem

Tur man köpte Origins och DA 2 som paket för några veckor sedan....

Medlem
Skrivet av Zarree:
Skrivet av zliddret:

så fort jag såg denna artikel så skyndade jag mig in på origin för att skaffa det enda positiva med origin är att man får vissa spännande titlar helt gratis

Och att du är garanterad pengar tillbaka om något inte är till dina förväntningar, och de har fler än 3 personer som jobbar i customer service.

Aldrig hört någon som haft problem med pengar tillbaka via steam och kundtjänsten har varken jag eller folk jag känner haft problem med heller, vissa har väl haft bekymmer när man läst runt men det kan ju hända precis vart man än har problem. Även på origin, jag föredrar origin när det kommer till att man får vissa titlar gratis men resterande ogillar jag battlelogen är väl det värsta och att punkbuster äcklar sig mot mig majoriteten av gångerna för dom inte har vett nog att fixa ett bättre antifusk (dice alltså)..

Steam gillar jag mer för jag har aldrig haft några bekymmer med det än att det kan vara oerhört segt ibland, fast inom den punkten kan man råka ut för samma sak lite var som helst också så.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Har ultimate edition men aldrig riktigt kommit in i det. Vet inte riktigt vad det är som tar emot.

Samma. Jag drog igång, fick spö av en elak i ett torn och sen tappade jag sugen. Jag tror säkert att det finns charm om jag bara fortsätter nöta men... det blir ju att man nöter annat i stället.

Så småningom ska jag ge det ett seriöst försök till även om jag måste lära om då.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Väldigt smart av EA, faktiskt.

Eller i alla fall vaket av dom.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Jag har haft det på Origin i flera år, har inte haft lust att testa än.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Spontant känns detta mer hardcore än säg... Mass Effect och Knights of the old Republic - mina enda Bioware-referenspunkter.

"Baldur's Gate 2, Baldur's Gate 2, Baldur's Gate 2" © JB

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Zarree:
Skrivet av zliddret:

så fort jag såg denna artikel så skyndade jag mig in på origin för att skaffa det enda positiva med origin är att man får vissa spännande titlar helt gratis

Och att du är garanterad pengar tillbaka om något inte är till dina förväntningar, och de har fler än 3 personer som jobbar i customer service.

Aldrig hört någon som haft problem med pengar tillbaka via steam och kundtjänsten har varken jag eller folk jag känner haft problem med heller, vissa har väl haft bekymmer när man läst runt men det kan ju hända precis vart man än har problem. Även på origin, jag föredrar origin när det kommer till att man får vissa titlar gratis men resterande ogillar jag battlelogen är väl det värsta och att punkbuster äcklar sig mot mig majoriteten av gångerna för dom inte har vett nog att fixa ett bättre antifusk (dice alltså)..

Steam gillar jag mer för jag har aldrig haft några bekymmer med det än att det kan vara oerhört segt ibland, fast inom den punkten kan man råka ut för samma sak lite var som helst också så.

Självfallet kan man föredra steam, men folk överdriver så mycket om hur mycket bättre steam är. Vilket jag verkligen inte håller med om. Angående pengar tillbaka har valve som inofficiell regel att du får lämna tillbaka ett spel någonsin på ditt konto. Om det håller i svenskdomstol vet jag ej.

Medlem

5 år mellan DA: O och DA:I.
Får hoppas det senare blir den riktiga uppföljaren, och att DA2 var mer av en "pausunderhållning", som sådan är den ok.

Inaktiv

Första är mycket bättre än tvåan som man inte ska nämna.

Medlem
Skrivet av stege99:

5 år mellan DA: O och DA:I.
Får hoppas det senare blir den riktiga uppföljaren, och att DA2 var mer av en "pausunderhållning", som sådan är den ok.

Tror det är därför DA2 delvis får så mycket hate; det var ett hastbygge till viss del men också oväntat nog helt annorlunda än DAO. Pausunderhållning, sidospår eller vad man vill kalla det. Litet vågat att satsa på en familj på flykt i centrum istället för ett krig, eller annan storskalig händelse.

I alla fall så är det bussigt att bjuda på spel, men jag försöker fortfarande använda origin så litet som möjligt... det blir för många klienter och sådant.

Medlem

Känns som ett dumt move från deras sida att släppa ett av dem bästa RPG gratis innan sin lansering av DA:I... Den som lever får se!

Medlem

Är det bara gratis denna vecka eller får man ha det kvar i sitt bibliotek efteråt? Lär inte hinna spela det just nu. Klarat det flera gånger innan och är sugen på att köra det igen.

Medlem

Älskar dragon age serien. Har dock bara spelat på konsol. Så det är dags att logga in på orgin och ladda ner de.

Medlem
Skrivet av robbis:

Är det bara gratis denna vecka eller får man ha det kvar i sitt bibliotek efteråt? Lär inte hinna spela det just nu. Klarat det flera gånger innan och är sugen på att köra det igen.

När du väl hämtat hem det en gång är det ditt för evigt... Eller åtminstonde tills EA går i konkurs och Origin stängs ner.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av robbis:

Är det bara gratis denna vecka eller får man ha det kvar i sitt bibliotek efteråt? Lär inte hinna spela det just nu. Klarat det flera gånger innan och är sugen på att köra det igen.

När du väl hämtat hem det en gång är det ditt för evigt... Eller åtminstonde tills EA går i konkurs och Origin stängs ner.

Tack!!!!!

1
Skriv svar