Smite-mästerskap uppe i 7,2 miljoner kronor

Robot
Medlem
Smite-mästerskap uppe i 7,2 miljoner kronor

Heh, coolt. Summan gör att spelet känns större än vad jag trott, vilket kan antyda smart marknadsföring, oanade framgångar eller både och

Medlem

Kanske skulle ge smite en ny chans, är bara så jävla segt att låsa upp karaktärer.

Medlem
Skrivet av Ender:

Heh, coolt. Summan gör att spelet känns större än vad jag trott, vilket kan antyda smart marknadsföring, oanade framgångar eller både och

Smite är inte så enormt i Sverige men ganska stort i andra länder om jag inte minst helt fel.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Kanske skulle ge smite en ny chans, är bara så jävla segt att låsa upp karaktärer.

Det var anledningen till att jag slutade också, det är för segt, visserligen kostar inte character packet så mycket men man vill ha lite kött på benen innan man köper något sådant och utan flera gubbar att spela är det svårt att få.

Medlem
Skrivet av Ender:

Heh, coolt. Summan gör att spelet känns större än vad jag trott, vilket kan antyda smart marknadsföring, oanade framgångar eller både och

Jag är en av de som stöttar potten ^^ Köpt Alla och kommer köpa de kommande Odysseys'

Pro Tip: Character Pack ftw när de har den öppen ^^


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Kul med pengar i datorspelstävlingar! (PK VA?!?!?!?! tyvm)

Medlem

Next please!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Smite blir bara större och större. Snabbare ön vad man kunde tänka sig när man först fick reda på spelet.

Medlem

Synd MM är katastrofalt dåligt, och 90% av alla spelare är pinsamt dåliga.

Medlem

Gud vad löjligt och kvinnoförnedrande

1
Skriv svar