Trailer – Blod är viktigt i Killing Floor 2

Robot
Medlem
Trailer – Blod är viktigt i Killing Floor 2

Support, here I come!

Geeks Gaming

Tripwire är fortfarande ett av de utvecklarna jag fortfarande har förtroende för

Skribent

Jag behöver mer digital massaker i mitt liv!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Det blir fett bra! Tror jag. Borde det bli. Väl?

Oroar mig lite för att grejer som gör KF roligt kan försvinna. Som känslan med de fåniga rörelsemönstren när någon springer för livet med kniven i hand och en scrake hinner ikapp för att såga upp någon bakifrån eller kommentarer som "Wayne Rooney is smarter than you!". Att sådana och andra "by accident" roliga saker försvinner eller förändras och som i sin tur gör att själen tynar bort.

Att tillsätta blod är ingen garanterad gamewinner.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

lock n' load! jag är redo för detta!

Medlem

Spelade Left4Dead2 häromdan i väntan på detta. Ser riktigt bra ut. Kul att någon vågar dra på gore igen.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Spelade Left4Dead2 häromdan i väntan på detta. Ser riktigt bra ut. Kul att någon vågar dra på gore igen.

tills att skriverier uppstår igen att spelet är för blodigt som folk gjorde när SoF kom till världen, minns när första SoF kom ut och media m.m drog världens historier om hur folk skulle bli sjuka i skallen och ville döda för att få se blod.

Även privatpersoner var på spelet för att det var så blodigt

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Pholiage:

Spelade Left4Dead2 häromdan i väntan på detta. Ser riktigt bra ut. Kul att någon vågar dra på gore igen.

tills att skriverier uppstår igen att spelet är för blodigt som folk gjorde när SoF kom till världen, minns när första SoF kom ut och media m.m drog världens historier om hur folk skulle bli sjuka i skallen och ville döda för att få se blod.

Även privatpersoner var på spelet för att det var så blodigt

Fan du har rätt. Bäst att blocka tyska medier från resten av världen!

Medlem

Alltid älskat Tripwire, helreko företag. Körde en del RO1 back in the days. Nu har jag både RO2 och Killing Floor utan att startat det, utav okänd anledning....

Medlem

"You're never gonna see the same thing twice"

Gonna have to see it to believe it
En doft av PR-lögn inom mina näsväggar...


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Pholiage:

Spelade Left4Dead2 häromdan i väntan på detta. Ser riktigt bra ut. Kul att någon vågar dra på gore igen.

tills att skriverier uppstår igen att spelet är för blodigt som folk gjorde när SoF kom till världen, minns när första SoF kom ut och media m.m drog världens historier om hur folk skulle bli sjuka i skallen och ville döda för att få se blod.

Även privatpersoner var på spelet för att det var så blodigt

Fan du har rätt. Bäst att blocka tyska medier från resten av världen!

tyskarna är dom löjligaste....

Medlem

Äntligen ett spel att se fram emot!

twm
Medlem

Vad är annorlunda med detta jämfört med Killing Floor 1?
Förutom uppdaterad grafik, nya banor och lite nya vapen..

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Pholiage:

Spelade Left4Dead2 häromdan i väntan på detta. Ser riktigt bra ut. Kul att någon vågar dra på gore igen.

tills att skriverier uppstår igen att spelet är för blodigt som folk gjorde när SoF kom till världen, minns när första SoF kom ut och media m.m drog världens historier om hur folk skulle bli sjuka i skallen och ville döda för att få se blod.

Även privatpersoner var på spelet för att det var så blodigt

Fan du har rätt. Bäst att blocka tyska medier från resten av världen!

tyskarna är dom löjligaste....

Tyvärr är det så. Tyskland har stark påverkan på censur i Europa. Ninja Gaiden till exempel. I US versionen kan du lemlesta alla människor. I EU versionen bara individer som inte liknar människor till en större utsträckning i.e zombies osv. Detta var mycket tack vare Tyskland som numera sprider glädje i spelhushåll som SenSurpolisen

Medlem
Skrivet av Paddington:

Att tillsätta blod är ingen garanterad gamewinner.

Haha! Jo.

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av Paddington:

Att tillsätta blod är ingen garanterad gamewinner.

Haha! Jo.

jag måste hålla med paddington, det är inte garanterat till att spelet blir skit bra, dock kommer jag skaffa spelet av anledningen att lemlesta zombies är nog det roligaste jag vet, efter det kommer att peppra sönder nazister i spel

Medlem
Skrivet av twm:

Vad är annorlunda med detta jämfört med Killing Floor 1?
Förutom uppdaterad grafik, nya banor och lite nya vapen..

Hmm vad var annorlunda mellan bf 3 och 4? samma där nya banor grafiken lite annorunda, banor och andra vapen.

Inget speciellt alls

samma fråga kan man ställa flera olika spel, det måste inte vara något helt nytt, duger det inte så spela det inte då när det kommer.

twm
Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av twm:

Vad är annorlunda med detta jämfört med Killing Floor 1?
Förutom uppdaterad grafik, nya banor och lite nya vapen..

Hmm vad var annorlunda mellan bf 3 och 4? samma där nya banor grafiken lite annorunda, banor och andra vapen.

Inget speciellt alls

samma fråga kan man ställa flera olika spel, det måste inte vara något helt nytt, duger det inte så spela det inte då när det kommer.

Folk i dom här kommentarerna tar alltid upp andras kommentarer i röven.

Medlem
Skrivet av twm:

Vad är annorlunda med detta jämfört med Killing Floor 1?
Förutom uppdaterad grafik, nya banor och lite nya vapen..

Att dömma från filmen så verkar det vara blodigare och att du kan skjuta sönder monster i flera delar än i första spelet. Mer skoj med andra ord...

Medlem
Skrivet av twm:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av twm:

Vad är annorlunda med detta jämfört med Killing Floor 1?
Förutom uppdaterad grafik, nya banor och lite nya vapen..

Hmm vad var annorlunda mellan bf 3 och 4? samma där nya banor grafiken lite annorunda, banor och andra vapen.

Inget speciellt alls

samma fråga kan man ställa flera olika spel, det måste inte vara något helt nytt, duger det inte så spela det inte då när det kommer.

Folk i dom här kommentarerna tar alltid upp andras kommentarer i röven.

Nope, förklarade bara för dig på ett lugnt och sansat sätt, men tydligen tog du illa vid dig i alla och valde att dra en otrevlig kommentar mot mig.

Medlem

Killing floor 2 kommer bli ett skit kul spel, men denna trailer gjorde mig mer taggad!

Medlem
Skrivet av twm:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av twm:

Vad är annorlunda med detta jämfört med Killing Floor 1?
Förutom uppdaterad grafik, nya banor och lite nya vapen..

Hmm vad var annorlunda mellan bf 3 och 4? samma där nya banor grafiken lite annorunda, banor och andra vapen.

Inget speciellt alls

samma fråga kan man ställa flera olika spel, det måste inte vara något helt nytt, duger det inte så spela det inte då när det kommer.

Folk i dom här kommentarerna tar alltid upp andras kommentarer i röven.

Men frågan var faktiskt ganska tröttsam. Hur mycket kan man ändra ett spel om folk ändå ska känna igen det som en uppföljare.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Frågan är om monstrena fortfarande lever och kan göra skada om man t.ex skjuter av ett ben på dom. Jag tror dom bara dör så fort man skjuter av någon kroppsdel. :/
Ska ju vara som i Carmageddon TDR 2000 där man kan köra av benet på en zombie/människa och så fortsätter denne att hoppa på ett ben för att komma undan.

Hoppas nästa Left 4 Dead har samma gore, fast lite mer realistisk (alla kroppsdelar lossnar inte från kroppen när en vanlig handgranat detonerar vid foten t.ex). Det är gibbandet som är viktigt, inte att det är 150 liter blod överallt.

Medlem

Reload lads cause It's time for some "50Cal fun time!"... again!

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Tripwire är fortfarande ett av de utvecklarna jag fortfarande har förtroende för

Bortsett från att de näst intill övergav Red Orchestra 2


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Geeks Gaming
Skrivet av dotque:
Skrivet av Jinxswe:

Tripwire är fortfarande ett av de utvecklarna jag fortfarande har förtroende för

Bortsett från att de näst intill övergav Red Orchestra 2

WHAT??? Då lär du inte ha spelat de något speciellt. Dom uppdaterar de fortfarande och bara här om veckan la dom till 2 nya fordon, 3 kartor och nya vapen. Dom släpper nya kartor med jämna mellanrum känns det som och dom tar inte ett öre betalt för de.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Jinxswe:

Tripwire är fortfarande ett av de utvecklarna jag fortfarande har förtroende för

Bortsett från att de näst intill övergav Red Orchestra 2

WHAT??? Då lär du inte ha spelat de något speciellt. Dom uppdaterar de fortfarande och bara här om veckan la dom till 2 nya fordon, 3 kartor och nya vapen. Dom släpper nya kartor med jämna mellanrum känns det som och dom tar inte ett öre betalt för de.

Spelade det ganska intensivt en period.
De har bara släppt några småfixar och det nya innehållet var ju typ första gången på ett par år(?!)
Fortfarande sjukt dåligt optimerat, kändes inte som att det kom mycket nytt efter Rising Storm? (som för övrigt var helt fantastiskt, särskilt nattbanan!!)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar