Väntan..

Medlem
Väntan..

Väntan

Väntan på Sunset Overdrive tar kål på mig, ju mer jag får se och höra om detta spel, så vill jag ha det ännu mer. Jag försöker tänka på andra spel som kommer och som kommit ut. Men inget har samma dragnings kraft som Sunset.

Jag längtar en del till det nya Dead Island 2 och hoppas de har behållet det roliga med att döda Zombies. Men att de har förbättrat storyn, som i 1an var en stor besvikelse för mig.

Men måste säga att Shadow of mordor är ett väldigt underhållande spel. Har lagt ner många timmar bara på att springa omkring och göra sidouppdrag. Jag gillar atmosfären och nemisis systemet väldigt mycket. Det är helt klart ett utav de bättre spelet som kommit ut iår. Det ser väldigt bra ut på Ps4an, är väldigt nöjd med grafiken för att vara konsol.

Alien ser dock väldigt bra ut när det kommer till grafiken, men det verkar vara väldigt drygt med saving-systemet, såg Angry Joe spela det och jag blev väldigt skeptisk. Jag kommer nog köpa det på en steam rea iaf. Älskar filmerna och spelet håller sig iaf väldigt trogen dem, det är alltid positivt.

#blogg

Väntan..

Jag köper också Alien på någon REA till PS4:an.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Shadow of Mordor var faktiskt riktigt underhållande att bara springa runt och döda kaptener och jag gillar hela nemesis-systemet med alla events och att dom slåss mot varandra. Jag vet ej hur långt du har kommit men det blir ännu roligare när man kommer till "andra världen"

1
Skriv svar