Köp gamla CoD: Advanced Warfare, få nya gratis

Robot
Köp gamla CoD: Advanced Warfare, få nya gratis

Activision bjuder på finversionen för att göra övergången till de nya konsolerna enklare. Och billigare.

#call-of-duty-advanced-warfare, #activision, #sledgehammer-games, #high-moon-studios


Medlem
Köp gamla CoD: Advanced Warfare, få nya gratis

Fan va dåligt inte pc

Medlem
Skrivet av Maxell:

Fan va dåligt inte pc

Köp det till PC då?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Redaktör
Skrivet av Maxell:

Fan va dåligt inte pc

Man kan misstänka att pc-versionen funkar också om du köper en ny dator. Och gör den inte det kan du glädja dig åt att pc-versionen kostar några hundra mindre än konsolversionerna.


signatur
Inaktiv

Jag undrar om de kommer räkna dessa som sälj av två kopior? Säljrekord med Roger isåfall.

Inaktiv
Skrivet av Maxell:

Fan va dåligt inte pc

Master Race visar sin intellektuella överhet.

Medlem

Köp gammal skit, få ny skit på köpet!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Maxell:

Fan va dåligt inte pc

Master Race visar sin intellektuella överhet.

Även Master Race har sina bönder!

Medlem

Gillade cod fram till black ops 2, testade cod ghosts när det var gratis under en helg men något där fick mig att avstå ett köp, det kändes inte som cod längre så tror inte detta kommer få tillbaka mitt intresse. vilket är tråkigt d jag varit en inbiten cod spelare i flera år

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Rockartisten:

Jag undrar om de kommer räkna dessa som sälj av två kopior? Säljrekord med Roger isåfall.

Försöker du att vara rolig? Sluta posta dina efterblivna kommentarer

Var inte så syrlig. Onödigt att bli så upprörd.

Medlem

Är inte x1/ps4 spelen i regel dyrare? Isåfall köper jag 360 verisionen och tar x1 verisonen.

Medlem

Fast har inte CoD ungerfärligt överdrivet pris nästan som konsolerna? Om man kollar på steam så ska dem ha ca 60 euro CoD AW digital deluxe version 99,99 euro nästan tusen spänn. Köpte CoD black ops 2 ca 1 år efter release betalade stort sett full pris vad det kostade när det kom ut köpte fysisk kopia av det. Vet att många utvecklare brukar sänka priset efter 1 år sen releasen.

Om man sen går o kollar på en random sida som säljer CD KEY till det så får man betala ca 25-35 euro (region free).

Medlem
Skrivet av Cordayne:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Rockartisten:

Jag undrar om de kommer räkna dessa som sälj av två kopior? Säljrekord med Roger isåfall.

Försöker du att vara rolig? Sluta posta dina efterblivna kommentarer

Var inte så syrlig. Onödigt att bli så upprörd.

klepto är alltid sådär sur av sig av någon dum anledning, inget att bry sig om. Det slår tillbaka mot han senare i livet

Inaktiv
Skrivet av Fleshcutter:

Köp gammal skit, få ny skit på köpet!

Är inte 95 % av alla spel skit idag?

Medlem

Detta är ju skit bra för dom som fortfarande har ps3 och 360 som kanske köper dom nya konsolerna inom nästa år.

Medlem

Detta är ju faktiskt inget annat än ett bra erbjudande, oavsett vad man tycker om spelet eller serien i sig.

Medlem

Så ni menar att jag kan köpa cod:aw till ps3, som är några slantar billigare att köpa, å få ps4 versionen helt kostnadsfritt. En produkt till två konsoler. Stämmer det? Låter inte som activision i mina öron

Medlem

Meh!!! Vi som har en riktig spelmaskin då? Blev lite sugen när det var gratis, inte på PC dårå....

Synd, hade velat testa om det blivit någon positiv skillnad sedan CoD 1, som för övrigt var sjukt bra...

Redaktör
Skrivet av sith:

Meh!!! Vi som har en riktig spelmaskin då? Blev lite sugen när det var gratis, inte på PC dårå....

Synd, hade velat testa om det blivit någon positiv skillnad sedan CoD 1, som för övrigt var sjukt bra...

Det är inte gratis till nån plattform. Köper du spelet till de gamla konsolerna får du det till de nya gratis, men då har du alltså redan betalat för en fullversion. Det enda pc-spelare missar är att få samma spel två gånger, till två system med olika bra grafik. Kör spelet två gånger på pc, med ner- och uppskruvad grafik, får du samma upplevelse. Dessutom billigare eftersom pc-versionen sannolikt kostar mindre.


signatur
1
Skriv svar