Dragon Age: Inquisition – se 50 minuter gameplay

Robot
Dragon Age: Inquisition – se 50 minuter gameplay
MEG
Medlem
Dragon Age: Inquisition – se 50 minuter gameplay

Hahaha när jag började se klippet så tyckte jag det stod RONKA (längst ned i högra hörnet), alla Eddie Meduza fans förstår vad jag menar


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Medlem

Finns få saker som är bättre än Jesse Cox och loot-tunga spel.

Medlem
Skrivet av MEG:

Hahaha när jag började se klippet så tyckte jag det stod RONKA (längst ned i högra hörnet), alla Eddie Meduza fans förstår vad jag menar

r0nkaball


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Seriöst fulaste interface jag har sett har de kladdat i paint?


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

"köttiga strider"

Kek.

Ser ju ut som vilket pegi 12 spel som helst.

Jag blir väldigt förvånad om spelet ens får pegi 16.

Medlem

Jag försöker hålla mig ifrån för mycket in game videos, man vill ju inte se för mycket, man vill ju uppleva det själv

Medlem

Gillar som sagt inte interfacet alls... Men jag håller tummarna att det blir ett bra spel !

Medlem

är lite fundersam varför dom aldrig visar spelet med mus o tangentbord o hur den Ui ser ut

Medlem
Skrivet av Johan84:

är lite fundersam varför dom aldrig visar spelet med mus o tangentbord o hur den Ui ser ut

Ja, det är ju lite märkligt. Får hoppas spelet är bättre än uin.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Men kan dom lira med tgb och mus i nåt klipp vafan???!


signatur

Meep!

Medlem

Jag är rädd för att mina datorkomponenter inte håller måttet Och då är det väl ps4a som gäller.. men det känns så jäkla fel

Medlem
Skrivet av Johan84:

är lite fundersam varför dom aldrig visar spelet med mus o tangentbord o hur den Ui ser ut

Ja jag får lite skyrim-vibbar, på det sämsta möjliga sättet.

Testpilot

Jag vill se NÅT klipp innan spelet släpps där de INTE spelar med gamepad.

Jag tror jag sett 2 snabba klipp där man sett sådant men timtals med actionklipp där de spelar med pad.

Medlem

Så himla taggad, blir en let's play när detta kommer!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Snygga miljöer och grafik, och superläckra animationer. Hoppas bara att det är kul att spela också!

Medlem

Detta kommer bli så sjukt nice! Ser ut att kunna bli det bästa spelet på länge

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Jag försöker hålla mig ifrån för mycket in game videos, man vill ju inte se för mycket, man vill ju uppleva det själv

Precis, samma med film, meningslöst att se en trailer om man vet att man ändå kommer se filmen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Känns befriande att de visar upp så mycket av spelet i förväg. Det visar i värsta fall att de på riktigt tror på sitt spel, och i bästa att de har rätt.

Medlem

De kommer visa Mus + Tangentbord på måndag

Medlem

Ser ut och bli hur kasst som helst som tvåan vilket jag tyckte var kasst inte allas som första spelet vilket var hur bra som helst. Miljörna är snygga men det är det ända.

Medlem

Vilken flopp.. finns ju inget av combaten som påminner om ettan istället är ju ninja mage kvar.. aja då vet vi med säkerhet att Dragon Age serien är död

Medlem
Skrivet av didde:

De kommer visa Mus + Tangentbord på måndag

Grattis.Till slut får de fingrarna ur.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

För er som inte har sett det så ser pc ui ut ungeför såhär. Det är lite synd att det verkar bara finnas 8 slots för förmågor.

https://www.youtube.com/watch?v=OSktSCfDZWo

Medlem

Är det någon som vet hur det är med rustningar och vapen? Är de flesta generic fast med annan färg? Hade velat se ett större utbud av unika items..


signatur

They set us up the bomb.

Medlem

Ser att gnällpatrullen är igång igen. Dra på er era skygglappar och sätt er och spela era gamla spel då allt var ''bättre''

Medlem

Konsoler dödade bioware.

För de som inte provat rekommenderar jag divinity original sin, det görs fortfarande spel som inte är skit.

k3m
Medlem
Skrivet av pezit:

Konsoler dödade bioware.

För de som inte provat rekommenderar jag divinity original sin, det görs fortfarande spel som inte är skit.

Jepp

Medlem

Åh nej. Klickade på slumpmässig tidpunkt i klippet och möttes av min största farhåga när det gäller RPG-spel: En kaotisk strid med massor av effekter och oseriösa utrop från karaktärerna.

12
Skriv svar