World of Warcraft storpatchas nästa vecka

Medlem
Inaktiv
Skrivet av gorman:

vann en betanyckel av FZ o dingade precis lvl 94, alltid kul med nytt content. Grafiken är snyggare o ser en del moment som verkar inspirerade av Final fantasy XIV online vilket är välkommet. Ja tillbaka till Draenor då

Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Petrik:
Skrivet av Calez:
Skrivet av Ztreek:

Efter 1 år så kommer det äntligen ny content, wow blizzard.

Men kom igen nu, finns det nåt spel i världshistorien med mer vettigt innehåll än WoW?

Har väl inte med saken att göra, faktum kvarstår att du inte fått en enda ny grej att göra på över ett år och det i ett av få spel som fortfarande har månadsbetalning.

Samtidigt pumpar ArenaNet ut nya stora patcher varannan vecka till Guild Wars 2.

Du kan inte jämföra ett mmo som guildwar 2 med ett mmorpg som world of warcraft.

enligt min åsikt då

Jo det kan man. Det är MMORPG spel båda två. Guild Wars 2 har knappt något end game. Tråkigt och segt.

Medlem
Skrivet av Petrik:
Skrivet av Calez:
Skrivet av Ztreek:

Efter 1 år så kommer det äntligen ny content, wow blizzard.

Men kom igen nu, finns det nåt spel i världshistorien med mer vettigt innehåll än WoW?

Har väl inte med saken att göra, faktum kvarstår att du inte fått en enda ny grej att göra på över ett år och det i ett av få spel som fortfarande har månadsbetalning.

Det är väl fan ingen som tvingar dig att betala/spel när det inte finns något content.

Medlem

Allt jädra snack, skitkul att det kommer nytt spelmaterial till World of Warcraft. Guildwars 2 är en grymt spel, där RPG momenten faktiskt märks. De är grymma båda två. Synd bara att jag är fast i Archeage just nu, men blir till att prova WOD för eller senare.


signatur

A punch like that is worth two in the bush

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av Petrik:
Skrivet av Calez:
Skrivet av Ztreek:

Efter 1 år så kommer det äntligen ny content, wow blizzard.

Men kom igen nu, finns det nåt spel i världshistorien med mer vettigt innehåll än WoW?

Har väl inte med saken att göra, faktum kvarstår att du inte fått en enda ny grej att göra på över ett år och det i ett av få spel som fortfarande har månadsbetalning.

Det är väl fan ingen som tvingar dig att betala/spel när det inte finns något content.

Vilket språk, tror du att du är häftig eller ?
Bara för att jag kan ta ett uppehåll betyder la inte det att jag inte kan ha önskemål/efterfråga att saker görs annourlunda ?
Det är ju trots allt efterfrågan som i stor del får saker och ting att uvecklas imho, vi hade nog inte kommit så långt om alla var som du och bara var nöjda med allt och blev arga på folk som ville ha mer eller något annourlunda.

We shall defend our Islands, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landning grounds, we shall fight in the streets and in the fields, we shall fight in the hills, we shall never surrender! For the Horde!!! // Winston Churchill

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Calez:

Va? Var står det någonstans om var tredje månad?

Det är ju ingen som tvingar dig att betala VARJE månad. Det går utmärkt att ta en paus tills nästa expansion eller megapatch...

Ingen som påstått det, skrev 'typ var 3 månad'
så tidigt som i vanilla så gick ju blizzard ut och förklarade varför det fanns en månadsavgift, det är för att man skulle kunna få nytt spelmaterial med jämna mellanrum, tycker inte 1 år är bra mellanrum eller vad tycker du själv?

Jag har faktiskt inte spelat MoP alls tills för 5 månader sedan. kändes inte tilltalande alls, vilket jag fortfarande inte tycker.

Efter att ha spelat WoD betan så känner jag lite hopp i serien igen

Jag önskar verkligen att ditt argument inte byggde på en 11 år gammal line som absolut inte är aktuell på samma sätt idag som då....sjukt tråkigt att det är det enda du håller dig vid. Jag spelar inte WoW längre men du kan väl iallafall uppdatera dina argument...

Avstängd
Skrivet av Kaptenkundvagn:

We shall defend our Islands, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landning grounds, we shall fight in the streets and in the fields, we shall fight in the hills, we shall never surrender! For the Horde!!! // Winston Churchill

Winston Churchill var definitivt Alliance...

Medlem
Skrivet av Zainter:

Bara jag som läst fel men står det verkligen avföringen? I texten ovanför

Japp, en direktöversättning av "The shit has hit the fan", vilket betyder att saker och ting har gått överstyr-


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

12
Skriv svar