Räkna med att dö i The Evil Within

Robot
Medlem
Räkna med att dö i The Evil Within

Jag är så jävla taggad!
Hur ska jag hinna igenom Alien tills på Tisdag :D!

Medlem

Första bilden ser rätt mysig ut. Får mig att vilja skaffa spelet.

Men när jag kollade när pewdiepie spelade så såg det rätt dåligt ut. Tror jag passar och köper på rea eller något sånt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Något jag inte fattar, är inte skräckspel värst när man faktiskt inte vet vad som väntar en, när det gäller The evil within så känns det som varenda litet monster har blivit uppvisat i olika videos.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Något jag inte fattar, är inte skräckspel värst när man faktiskt inte vet vad som väntar en, när det gäller The evil within så känns det som varenda litet monster har blivit uppvisat i olika videos.

Av just denna anledning har jag försökt att undvika de senaste klippen som publicerats då de, än mer än de tidigare, verkar avslöja fienderna. Det är åtminstone vad besvikna vänner har berättat efter att ha sett dem.

Då känns det bättre att vänta en tre-fyra dagar till och kunna upptäcka dem den vägen!

Medlem

30 FPS, cinematic black bars, rutten optimering och checkpoints överallt gör att man blivit betydligt mindre sugen

Medlem

Vafan, nu är man bortskämd med Nemesis systemet i Shadow of Mordor.. Segt att bara dö för.. döandets skull..


signatur
Medlem

Spoiler trailer nr.87?...

Medlem

Har sett eventuellt en trailer, mot nån kassaskåpshuvudgubbe. Är detta RE-nextgen ? Är det värt att spana in, om inte vid release, så kanske senare?


signatur
Medlem

Klart man dör när spelet har en fps cap på 30 fps...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har sjukt svårt för den här japanska 3rd person viewn :/
Resident Evil 6 var sjukt jobbigt att spela. Likaså var Saw spelen!

Medlem

Tredjeperson + 'Skräck' har aldrig riktigt funkat för mig, det blir ändå bara shooter av det.

Medlem

Jag är så jävla OTAGGAD, precis som med Alien "Desolation"

Det är något med dagens spel som gör att man inte längre blir taggad, kan kanske ha att göra med att spelen faktiskt är skit!

Nej blir till att damma av GCn och Xboxen och lira Resident Evil och BLACK!

Medlem

Känns som det här är något som lär dyka upp gratis för oss med PSN+ någon gång nästa år, jag väntar nog:D

Inaktiv
Skrivet av Cane:

30 FPS, cinematic black bars, rutten optimering och checkpoints överallt gör att man blivit betydligt mindre sugen

Välkommen till åldern för löjligt dåliga portningar. De höga systemkraven och 30 fps är ett direkt hån mot PC-världen och spelet ska välkomnas som en frisk vind av ebola.

Skrivet av magma:

Klart man dör när spelet har en fps cap på 30 fps...

30 fps spelar i princip ingen roll i ett så här långsamt spel.

Jag har fullt förtroende för Mikami, han har inte svikit mig hittills.

Medlem

Detta kan nog bli bra

Någon annan som struntar i att läsa recensioner innan man skaffar spelet? Annars blir det lätt hänt att det som står i recensionen påverkar ens inställning till spelet.

1
Skriv svar