Säsongspremiär för Video Game High School

Robot
Säsongspremiär för Video Game High School

Ikväll startar den tredje säsongen av Youtube spelnördigaste serie.


Medlem
Säsongspremiär för Video Game High School

Kollade typ 2 avsnitt på säsong 1 och sen pallade jag inte mer. Finns säkert de som tycker om det men jag fann serien bara pinsam...

Medlem

Blev glatt överraskad när avsnittet dök upp bland mina prenumerationer på youtube!

Grymt bra start på säsongen, kul att se en del stora profiler gästspela

Inaktiv

Dagens ungdom...


signatur

War never changes.

Medlem

Vad jag minns fick de väääldigt mycket crowdfunding-pengar och det slutade med att de sa "Ni kanske tycker att det suger, men vi hade kul när vi spelade in det iallafall".

Serien är hemskt dålig, jag kan endast rekommendera den åt barn runt 12 år.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Theo B:

Vad jag minns fick de väääldigt mycket crowdfunding-pengar och det slutade med att de sa "Ni kanske tycker att det suger, men vi hade kul när vi spelade in det iallafall".

Serien är hemskt dålig, jag kan endast rekommendera den åt barn runt 12 år.

Och barn på dryga 32. Tycker den är charmig och fullspäckad av nods hit och dit. Gillar också det mesta Freddie Wong och Corridor Digital pysslar med.


signatur
Medlem

Öj fan va nice, den är ju awsome ju ^^

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Theo B:

Vad jag minns fick de väääldigt mycket crowdfunding-pengar och det slutade med att de sa "Ni kanske tycker att det suger, men vi hade kul när vi spelade in det iallafall".

Serien är hemskt dålig, jag kan endast rekommendera den åt barn runt 12 år.

Och barn på dryga 32. Tycker den är charmig och fullspäckad av nods hit och dit. Gillar också det mesta Freddie Wong och Corridor Digital pysslar med.

But how does one handskas with the awkwardness :<

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Theo B:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Theo B:

Vad jag minns fick de väääldigt mycket crowdfunding-pengar och det slutade med att de sa "Ni kanske tycker att det suger, men vi hade kul när vi spelade in det iallafall".

Serien är hemskt dålig, jag kan endast rekommendera den åt barn runt 12 år.

Och barn på dryga 32. Tycker den är charmig och fullspäckad av nods hit och dit. Gillar också det mesta Freddie Wong och Corridor Digital pysslar med.

But how does one handskas with the awkwardness :&lt;

Haha, jag vet inte om det är Youtube som får mig att sänka garden vad det gäller kvalitén på skådisarna. Spontant känns det lite som Buffy fast för spelnördar, på något vis.


signatur
Medlem

Riktigt dåliga skådisar. Bara pinsamt att titta på...
Den som gillar detta kan inte ha höga krav på prestation.

Medlem

VGHS är grymt!

Medlem

Kan inte annat än att hålla med de som gillar VGHS här!

Medlem

Just awesome ^^

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

utan också välproducerad underhållning som för bara några år sedan hade visats i traditionella tv-sändningar.

Lol

Medlem

Lite ballt att flera kändisar är med, inte sant?

Medlem

Jag tycker det var helt okej... Har sett varenda avsnitt och kommer nog fortsätta.

Medlem

Kollade S1 och S2 förra året under långsamma arbetsdagar under semestertiden, och det livade upp mina dagar.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Älskar den serien. Haha, den är så soft.

1
Skriv svar