Undersökning om intresse för idolkort på E-sportare

Medlem
Undersökning om intresse för idolkort på E-sportare

Hej.
Vi är en grupp som har en idé om att börja tillverka idolkort på E-sportare och har satt ihop en kort undersökning som vi skulle uppskatta att så många som möjligt fyller i. Det är korta och enkla frågor och bör inte ta mer än 1 minut :).
Tack på förhand!

Länk till undersökningen: https://docs.google.com/a/student.lnu.se/forms/d/1xHqpmgbU4bp...

Medlem
Skrivet av Forgoraren:

Hej.
Vi är en grupp som har en idé om att börja tillverka idolkort på E-sportare och har satt ihop en kort undersökning som vi skulle uppskatta att så många som möjligt fyller i. Det är korta och enkla frågor och bör inte ta mer än 1 minut :).
Tack på förhand!

Länk till undersökningen: https://docs.google.com/a/student.lnu.se/forms/d/1xHqpmgbU4bp...

Några stora pengar att tjäna tvivlar jag starkt på att det finns

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Några stora pengar att tjäna tvivlar jag starkt på att det finns

Säg inte det, flugor kommer och går. För några år sedan drömde "alla" barn/ungdomar om att bli fotbollsstjärnor och dylik, idag är väldigt många intresserade utav e-sport, och om några år är nog chansen stor att E-sport har växt till sig ordentligt.

Spelar man sina kort rätt, rätt marknadsföring o allt så kan man nog definitivt få folk att börja samla på dessa.

Medlem

Min spontana känsla är att det inte kommer bli någon hit då E-sport inte är i närheten av lika stort som t.ex. fotboll och hockey, och kommer förmodligen aldrig att bli heller. Men jag är samtidigt inte så insatt i E-sport och har därför ingen aning om vad E-sport fans tycker och tänker.

Men är inte det här med idoler ganska förlegat idag? Man minns ju själv att man hade affischer på t.ex. Gretzky och Maradona, men sånt ser man ju inte idag. Så jag vette fan om kort kan bli någon hit.

Kanske satsa på att göra någon app till Android och IOS med spelkort? Sånt verkar ju vara på väg att bli populärt igen.

Medlem

Tack för synpunkter och svar på undersökningen. Vi har fått in många svar men undersökningen kommer ligga uppe ett tag till :).

phi
Medlem

Ingen över 15 år lär ju vara intresserad av det men i en ännu lägre ålder? Kanske det.

Jag kan ju så klart ha helt fel.

Medlem
Skrivet av phi:

Ingen över 15 år lär ju vara intresserad av det men i en ännu lägre ålder? Kanske det.

Jag kan ju så klart ha helt fel.

Då är ju helt enkelt pojkar i åldrarna 8-14 målgruppen

1
Skriv svar