Rainbow Six: Siege körs i 60 fps på alla plattformar

Robot
Rainbow Six: Siege körs i 60 fps på alla plattformar
Medlem
Rainbow Six: Siege körs i 60 fps på alla plattformar

Vänta nu...60fps och det är Ubisoft som gör spelet, har de backat från tidigare uttalanden om att 30fps är bäst?

Medlem

Den har vi ju inte hört förut...

Medlem

Men jag vill ju ha 120 fps

Medlem

hoppas inte det betyder låst till 60FPS
På pc vill man ju ha så mycket som det är möjligt efter sina grafikinställningar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Ballong:

Men jag vill ju ha 120 fps

Word

Inaktiv

Jag vill ha 144 fps

Medlem
Skrivet av Gaara:

Vänta nu...60fps och det är Ubisoft som gör spelet, har de backat från tidigare uttalanden om att 30fps är bäst?

Var det jag också jag började fundera på. Var väl Ubisoft som sa (bara för nån dag sedan), att folk inte ska stirra sig blinda på siffror. Det är själva kvalitén på spelet som var viktigast (sa dom då).

Tror säkerligen PC användare får ut 60 fps, men det återstår att se om Xbone och PS4 får mer än 30.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

kommer bli awesuuume =D Påminner om SwAT! =D

Medlem

Det här var faktiskt oväntat med tanke på Ubisofts kommentar häromdagen om att "industrin" kommer att lämna 60 FPS för att satsa på 30 FPS istället...

Medlem

Hoppas dom håller vad dom lovar nu då!

Medlem

tycker det suger att inte en single pleyer del kommer finnas..

Medlem

Tror att flera spel skulle klara 60 fps men pga att utvecklarna inte orkar eller har pengar nog till att optimera dem så får man nöja sig med 30


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

i 720p


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

INGET KÖP FÖR DET ÄR UBISOFT! <<<--- DRA LÄRDOM FZ-MEDLEMMAR


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Jag kommer ihåg när man gibbade runt i QW.. Ospelbart om man droppade under 60.. Precision var A och O på den tiden


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Skrivet av Gaara:

Vänta nu...60fps och det är Ubisoft som gör spelet, har de backat från tidigare uttalanden om att 30fps är bäst?

30 FPS är ju helt klart bäst.........såvida inte hårdvaran tillåter mer och att man är lättmutad.

Mitt förtroende för Ubisoft är helt borta. De har gjort för många dumma uttalanden på väldigt kort tid.

Medlem

60 fps?... 60 fulla pottor skit?

Medlem
Skrivet av Bill:

Jag kommer ihåg när man gibbade runt i QW.. Ospelbart om man droppade under 60.. Precision var A och O på den tiden

Måste varit sent? Vill minnas att man hade bra mycket mindre fps än 60, lägg på 120ms i ping på det med.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem
Skrivet av Bill:

Jag kommer ihåg när man gibbade runt i QW.. Ospelbart om man droppade under 60.. Precision var A och O på den tiden

Haha, det förklarar varför det gick så skit för mig


signatur

Game long and prosper

Medlem

60 fps i vilken upplösning? Kan man få det bästa av världar även till konsolversionerna? Alltså riktig hd med riktig fps?

Medlem
Skrivet av golom:
Skrivet av Bill:

Jag kommer ihåg när man gibbade runt i QW.. Ospelbart om man droppade under 60.. Precision var A och O på den tiden

Måste varit sent? Vill minnas att man hade bra mycket mindre fps än 60, lägg på 120ms i ping på det med.

Nja, 1998-2001 däromkring.. 73 fps var det högsta som gick att åstadkomma


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Är det nån mer som tror på flopp? Förenklat, miktrotransaktioner, DLC och annat.

Ti.
Medlem

Bara 60 FPS??

Givet köp, men jag är lite orolig att det blir långtråkigt i längden. Vi har ju inte fått se så mycket av det än.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av roob:

INGET KÖP FÖR DET ÄR UBISOFT! &lt;&lt;&lt;--- DRA LÄRDOM FZ-MEDLEMMAR

Gäller väl snarare att stödja rätt saker, och faktiskt visa plånboken när de gör rätt för sig. Det finns stor potential här för ett bra kompetitivt och skicklighetsbaserat online-spel, men återstår att se om det kan leverera. (Förhoppningsvis mer som de gamla R6 än de kassa nyversionerna)

Medlem
Skrivet av showerguy:

Är det nån mer som tror på flopp? Förenklat, miktrotransaktioner, DLC och annat.

Jag vill se riktig campaign-coop, annars tror jag inte på det alls. BARA MP är fail. Det är lite som att dom trodde BARA filmbaserat SP var bra när dom utvecklade Patriots.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Eftersom konsollerna är så lika pc idag så kan de väll låta spelaren välja om de vill ha högsta grafiken 30 fps eller lite lägre inställningar och 60 fps, ett konsoll spel över 60 fps ser jag dock ingen poäng i:)

Medlem
Skrivet av zliddret:

tycker det suger att inte en single pleyer del kommer finnas..

Inte?! Helt värdelöst! rainbow six måste ha sp. Ytterliggare ett spel som jag tappar intresse för innan det ens släppts.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av roob:

INGET KÖP FÖR DET ÄR UBISOFT! &lt;&lt;&lt;--- DRA LÄRDOM FZ-MEDLEMMAR

Gäller väl snarare att stödja rätt saker, och faktiskt visa plånboken när de gör rätt för sig. Det finns stor potential här för ett bra kompetitivt och skicklighetsbaserat online-spel, men återstår att se om det kan leverera. (Förhoppningsvis mer som de gamla R6 än de kassa nyversionerna)

Jag förstår vad du säger, men jag trir fan det är ett dött lopp när det kommer till dessa stora utgivare. De måste dö och branschen måste hitta en ny väg. Såååååååå många spel som har haft 'stor potential' de senaste åren men som totalt rövknullats (och särskilt under Ubisofts vingar). Destiny, om än Activusion, är väl det senaste i mängden där vi sett den bistra verkligheten.


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

12
Skriv svar