World of Warcraft-expansionernas innehåll är gratis

Medlem
World of Warcraft-expansionernas innehåll är gratis

Fan det börjar bli svårt att motstå Wow-träsket nu när expansionen kommer:P

Medlem

Loggade in igår efter några månaders vilan och stängde av direkt. Nu patchas WoW, hoppas servrarna är uppe. Helvete så pepp!

Skägg.
10 Chambers

Att köpa de tidigare Pandaria var egentligen det enda som stoppade mig från att börja lira igen när expansionen kommer. Crap!


signatur
Medlem

GW2 och Wildstar - lycka till med siffrorna

Medlem
Skrivet av Spiff:

GW2 och Wildstar - lycka till med siffrorna

WoW ligger fortfarande på 7-8 miljoner, så dom klarar sig bra, behöver nog inget lycka till.

Medlem
Skrivet av Spiff:

GW2 och Wildstar - lycka till med siffrorna

Aldrig fattat sån där skadeglädje, jag tycker det bara är tråkigt när det går dåligt för nya mmo's men kanske bara är jag? Standard idag är juh att "WOW är bäst hoppas allt annat dör ut"...

Medlem

tack, men nej tack . Ser inte det roliga längre med WoW efter att jag tröttnade för ett par år sedan. Det är bara grind grind, quest quest , rep rep . Rinse and Repeat. Käns som att jag börjar bli för gammal för att prioritera flera timmar per dag för ett spel =P

Medlem

går att spela casual dvs nån timma här eller där,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Intressant, där vart det 100kr billigare att ta upp det igen då.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

går att spela casual dvs nån timma här eller där,

Mjo men sen är det ju så att man betalar ju en avgift varje månad för att spela också så man kanske vill få lite valuta för pengarna. Sen kommer man ju knappt någonstans på 1timme då och då.

Medlem

Är det bara för stunden dom det är grattis eller är det permanent?

Medlem

Tycker man kan sammanfatta 6.0.2 som "WoW 2"

Tagut bort gammalt skit eller förbättrat det istäället för att lägga till mycket nytt.

Känns ändå jättenytt alltihopa

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Notumforce:

går att spela casual dvs nån timma här eller där,

Mjo men sen är det ju så att man betalar ju en avgift varje månad för att spela också så man kanske vill få lite valuta för pengarna. Sen kommer man ju knappt någonstans på 1timme då och då.

tjae , förstår dig men när det gäller en prenumeration så skapar man oreda för sig själv om man anser man måste göra saker i en viss ordning och att man måste spendera ex antal timmar per månad på spelet.

Så jag tänker iaf.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Spiff:

GW2 och Wildstar - lycka till med siffrorna

Bara för det tänker jag installera gw2 igen

Medlem

Räkna med att ni får lära om era classer, dom har pillat rätt hårt på talent o skills

testade min mage i betan, o var som ett levande frågetecken.

Så läs patch notes


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Ekkelz:
Skrivet av Spiff:

GW2 och Wildstar - lycka till med siffrorna

Aldrig fattat sån där skadeglädje, jag tycker det bara är tråkigt när det går dåligt för nya mmo's men kanske bara är jag? Standard idag är juh att "WOW är bäst hoppas allt annat dör ut"...

Håller med dig, Jag förstår inte vad fanboysen tror att de vinner på sånt här, fanboys är lite av ett frågetecken för de vill att konkurrenten till deras märke vare sig det är konsollerna eller grafikkort ska gå under men utan konkurans stagnerar marknaden, så verkar inte som att fan boys förstår att alla tjänar på den dessutom måste ju PR firmorna jubla när företaget gör fel och fanboysarna ursäktar det,
I fallet med mmo's så ju bättre det går för alla desto större marknad blir synlig för investerarna och desto mer pengar pumpas in i produkter:)

Medlem

Vafan, köpte ju Pandaria för 5 dagar sen.


signatur

subterranean homesick alien

Avstängd
Skrivet av Preed:

Vafan, köpte ju Pandaria för 5 dagar sen.

Looooooool!

Medlem

Ooh... so many expansions for so little cost. Men, jag kommer inte att börja spela wow igen.

Inaktiv
Skrivet av Ekkelz:
Skrivet av Spiff:

GW2 och Wildstar - lycka till med siffrorna

Aldrig fattat sån där skadeglädje, jag tycker det bara är tråkigt när det går dåligt för nya mmo's men kanske bara är jag? Standard idag är juh att "WOW är bäst hoppas allt annat dör ut"...

Problemet ligger ju i att nya MMO inte har allt innehåll som finns i WoW, inte ens i närheten. Visst kan det fyllas på men WoW har ju haft ett antal år på sig av finslipning, medan nya MMO ganska fort döms ut på grund av just innehållet i "endgame".

Men att hoppas nya MMO ska gå dåligt tycker jag också är ett ganska korkat sätt att uttrycka sig.

Medlem

Så om jag köper en månads speltid nu så får jag pandaria eller måste man ha varit prenumerant innan?


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Att köpa de tidigare Pandaria var egentligen det enda som stoppade mig från att börja lira igen när expansionen kommer. Crap!

Jag i facebookchat två dagar sedan i relation till att det snart kommer expansion: "panda kanske bli billigt nu, förut när jag tittade skulle det gå lös på 400 spänn för å spela 1 månad.. så då spelade jag inte.."

Medlem
Skrivet av Kolsvart:

Så om jag köper en månads speltid nu så får jag pandaria eller måste man ha varit prenumerant innan?

Tror alla existerande icke bannade konton fått den "by default". Har den på ett av mitt konton även fast det jag inte haft speltd där på väl över 2 år.

Medlem
Skrivet av Eddz0r:
Skrivet av Spiff:

GW2 och Wildstar - lycka till med siffrorna

WoW ligger fortfarande på 7-8 miljoner, så dom klarar sig bra, behöver nog inget lycka till.

Vad tur att han inte skrev lycka till till WoW då.

Medlem
Skrivet av henks:
Skrivet av Eddz0r:
Skrivet av Spiff:

GW2 och Wildstar - lycka till med siffrorna

WoW ligger fortfarande på 7-8 miljoner, så dom klarar sig bra, behöver nog inget lycka till.

Vad tur att han inte skrev lycka till till WoW då.

mjo märkte det nu efteråt att det var jag som läste fel. my bad!

1
Skriv svar