Civ: Beyond Earth – se introsekvensen!

Robot
Skägg.
10 Chambers
Civ: Beyond Earth – se introsekvensen!

Om jag måste rädda mänskligheten genom att klicka på hexagonala rutor är jag nog fel man.


signatur
Medlem

Wow! Fast när det blir så här viktigt för jorden som det verkar så känns det ganska idiotiskt att skjuta ner andra från jorden Fast det är klart, jag förtjänar klart den bästa platsen annars smäller det....pang!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Skribent
Skrivet av Hurin:

Wow! Fast när det blir så här viktigt för jorden som det verkar så känns det ganska idiotiskt att skjuta ner andra från jorden Fast det är klart, jag förtjänar klart den bästa platsen annars smäller det....pang!

Exakt!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Huh? Elysiums streckkoder? F.ö kommer hexagonala rutor ta över världen!


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Det där introt skulle kunna skulle kunna passa till något slags sci-fi fps spel.. lite i stil med Destiny. Att utforska mystiska nya världar med andra förutsättningar och liv än vi är vana att se på jorden. Efter att vi har förbrukat alla våra resurser här osv Det hade jag lätt velat spela!

Men men.. Jag ser mycket fram emot Civ:BE. Älskade 5an så detta ska bli intressant.

Medlem
Skrivet av Hurin:

Wow! Fast när det blir så här viktigt för jorden som det verkar så känns det ganska idiotiskt att skjuta ner andra från jorden Fast det är klart, jag förtjänar klart den bästa platsen annars smäller det....pang!

Ganska realistiskt egentligen, mänskligheten är idiotisk och blir i regel mer benägna att skjuta ihjäl varandra ju viktigare det blir att hålla ihop.

Medlem

Glöm inte hur Civ5 va vid release nu gossar och töser. Vänta ett tag. Först nu är Civ5 och kliar Civ4 i baken.

Medlem
Skrivet av nilfisk:

Glöm inte hur Civ5 va vid release nu gossar och töser. Vänta ett tag. Först nu är Civ5 och kliar Civ4 i baken.

Fast samtidigt så ändrade civ5 väldigt mycket från civ4 och om BE är baserat på 5an så kanske det får en lite bättre start? Man kan hoppas.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om jag måste rädda mänskligheten genom att klicka på hexagonala rutor är jag nog fel man.

Ja, alla vet vi ju att rädda världen är ett uppdrag för en man, inte massa trams om strategi och "samarbete". En enstaka snubbe med mycket muskler, dussintals vapen och granater. Plus one-liners.

Medlem
Skrivet av Mox+:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om jag måste rädda mänskligheten genom att klicka på hexagonala rutor är jag nog fel man.

Ja, alla vet vi ju att rädda världen är ett uppdrag för en man, inte massa trams om strategi och "samarbete". En enstaka snubbe med mycket muskler, dussintals vapen och granater. Plus one-liners.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum!

Medlem

Wow. Bra intro. Alpha Centauri var fantastiskt. Hoppas på bra cutscenes i det här också, som den här:

1
Skriv svar