FZ spelar Alien: Isolation

Robot
FZ spelar Alien: Isolation

Hur länge överlever redaktionens största harhjärta?

#alien-isolatation, #resident-evil


Medlem
FZ spelar Alien: Isolation

Livestream på såna här grejer

Medlem

Ett tag undrade jag om ni hade fått tag i en blind alien.
Men jävlar vad svettigt det var
Mina nerver har inte låtit mig spela vidare på 3-4 dagar nu.
ikväll... kanske...

Medlem

Vad mörkt det var :S var det bara inspelningen eller spelet i sig fyfan rör inte i spelet med tång ;_;

Medlem

Ni sitter ju inne på en ocolus rift, skulle hellre vilja se er använda den i spelet då det verkar vara full möjligt enligt : http://www.gamefront.com/alien-isolation-oculus-rift-compatib...

Medlem
Skrivet av Petrik:

Ni sitter ju inne på en ocolus rift, skulle hellre vilja se er använda den i spelet då det verkar vara full möjligt enligt : http://www.gamefront.com/alien-isolation-oculus-rift-compatib...

Nu ska vi inte ta livet av stackars Calle.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Redaktör
Skrivet av Petrik:

Ni sitter ju inne på en ocolus rift, skulle hellre vilja se er använda den i spelet då det verkar vara full möjligt enligt : http://www.gamefront.com/alien-isolation-oculus-rift-compatib...

Vi har testat att få igång det, utan framgång.

Fast nu när jag tänker efter - det var Calle som inte fick det att funka. Hmm...


signatur
MFZ
Medlem

önskar jag kunde kolla, men vill fan inte spoila nått för framtida spelande.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Rena videorecensioner skulle varit hur gött somhelst! Men detta är trevligt också

Medlem

Fyfan, vilket vidrigt spel. Aldrig att jag spelar det, jag som blev rädd när jag spelade F.E.A.R och Alan Wake. Detta ser tusen gånger värre ut...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Petrik:

Ni sitter ju inne på en ocolus rift, skulle hellre vilja se er använda den i spelet då det verkar vara full möjligt enligt : http://www.gamefront.com/alien-isolation-oculus-rift-compatib...

Vi har testat att få igång det, utan framgång.

Fast nu när jag tänker efter - det var Calle som inte fick det att funka. Hmm...

Jag kan också ha råkat klippat sönder kablarna...


signatur
Medlem

Calle, sluta nooba och visa att du är en riktig man/nörd nu. Tänk dig vilken lycka att stoppa Tompa i famnen på en Alien, på riktigt.

Redaktör
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Petrik:

Ni sitter ju inne på en ocolus rift, skulle hellre vilja se er använda den i spelet då det verkar vara full möjligt enligt : http://www.gamefront.com/alien-isolation-oculus-rift-compatib...

Vi har testat att få igång det, utan framgång.

Fast nu när jag tänker efter - det var Calle som inte fick det att funka. Hmm...

Jag kan också ha råkat klippat sönder kablarna...

Skärmen sprack av dina falsettskrik.


signatur
Frilansare
Skrivet av vuze2143:

Vad mörkt det var :S var det bara inspelningen eller spelet i sig fyfan rör inte i spelet med tång ;_;

Jupp, vi hade taskiga inställningar uppenbarligen. Sorry för det, bättring nästa gång!

Medlem

Mer av samma vara! helt underbart!


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Stilfullast:

Calle, sluta nooba och visa att du är en riktig man/nörd nu. Tänk dig vilken lycka att stoppa Tompa i famnen på en Alien, på riktigt.

Inte mitt fel att jag föddes med ett harhjärta!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av vuze2143:

Vad mörkt det var :S var det bara inspelningen eller spelet i sig fyfan rör inte i spelet med tång ;_;

Jupp, vi hade taskiga inställningar uppenbarligen. Sorry för det, bättring nästa gång!

Bytte till Vimeo nu, tyckte den såg lite bättre ut.


signatur
Medlem

Jag kommer inte kolla eftersom jag också vill gå in så blind som möjligt i spelet, om jag väl väljer att spela det någon gång, men jag gillar konceptet. Det jag gillar med att titta på youtubefolk som spelar är att det ger en rätt omedelbar uppfattning om spelet för mig som tittare. Om lite sådant kunde följa med i samband med recensioner skulle det vara rätt coolt.

Sedan behöver det ju inte vara timmeslånga spelsessioner, utan jag tror att den nuvarande längden borde fungera bra för att ge en bild av spelet. Det finns ju ändå en recension att läsa för en lite djupare analys.

Det behöver inte heller komma med varje nytt spel, men vid nya IP:n skulle det vara intressant. En video med nästa Call of Duty eller Assassin's Creed skulle vara ganska ointressant eftersom alla som spelat de tidigare spelen har en hyfsat bra idé om hur de nya med allra största sannolikhet kommer att vara, men spel som just Alien: Isolation eller Middle-earth: Shadow of Mordor är perfekta exempel på sådant som skulle kunna dra nytta av sådana videor.

Ja, om man nu inte vill gå in helt blind i spelet, då.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ercarret:

Jag kommer inte kolla eftersom jag också vill gå in så blind som möjligt i spelet, om jag väl väljer att spela det någon gång, men jag gillar konceptet. Det jag gillar med att titta på youtubefolk som spelar är att det ger en rätt omedelbar uppfattning om spelet för mig som tittare. Om lite sådant kunde följa med i samband med recensioner skulle det vara rätt coolt.

Sedan behöver det ju inte vara timmeslånga spelsessioner, utan jag tror att den nuvarande längden borde fungera bra för att ge en bild av spelet. Det finns ju ändå en recension att läsa för en lite djupare analys.

Det behöver inte heller komma med varje nytt spel, men vid nya IP:n skulle det vara intressant. En video med nästa Call of Duty eller Assassin's Creed skulle vara ganska ointressant eftersom alla som spelat de tidigare spelen har en hyfsat bra idé om hur de nya med allra största sannolikhet kommer att vara, men spel som just Alien: Isolation eller Middle-earth: Shadow of Mordor är perfekta exempel på sådant som skulle kunna dra nytta av sådana videor.

Ja, om man nu inte vill gå in helt blind i spelet, då.

Det räcker nog att lyssna på ljudet för att få en uppfattning om min puls...


signatur
Medlem

Videorecensioner vore ett trevligt komplement! Mer av detta!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Har ni hjärtstartare på redaktionen ?:P

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gaara:

Har ni hjärtstartare på redaktionen ?:P

Osäker - men vi har använt en i Dayz!


signatur

Jag gillar verkligen spelet, tycker att det är väldigt underhållande och visst håller man andan av spänning ibland. Men, ändå var det inte riktigt så läskigt som jag hade trott att det skulle vara.

Kul det här föresten, fortsätt med det! Åh sätt Calle på alla skräckspel.

Medlem

Föreslår att ni gör ett kommentatorspår av era gameplay-filmer på nya spelsläpp. Vad som är bra, nyskapande, o-bra, eller skit.

Medlem
Skrivet av cyzed:

Fyfan, vilket vidrigt spel. Aldrig att jag spelar det, jag som blev rädd när jag spelade F.E.A.R och Alan Wake. Detta ser tusen gånger värre ut...

är du man eller mus själv älskar jag filmerna så givet man spelar detta.

Medlem

Fy farao vad läskigt, räcker med att se Calle spela så blir jag stirrig
Kan man inte bara springa fram och jucka på monstret så att det blir keligt istället


signatur

Jäh!

Medlem

Så många spel att skaffa i samband med att oculus släpps, sparandet har redan satt igång :S

Medlem

Jag älskar vara skiträdd. Underbart spel! Hoppas på bra DLC's oxo.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

SoL
Medlem

Detta spelet är inte speciellt läskigt, jag blir nog mest rädd av all stämningsmusik o ljudeffekter, dom e feta

12
Skriv svar