Nyversionen av Gabriel Knight är här

Medlem
Nyversionen av Gabriel Knight är här

Äsch, vill ha en nyversion på Zak McKracken istället

Medlem

Ruskigt taggad! Aldrig tänkt på det förr men låter inte Gabriel lite som Mr. Garrison från South Park?

Medlem
Skrivet av ohGr:

Äsch, vill ha en nyversion på Zak McKracken istället

Epic!

Medlem

Gillar verkligen originalet som nog är mitt andra favoritspel när det gäller äventyrsspel (förstaplatsen tar Day of the Tentacle), och ser fram att spela nyversionen.

GK1 är dock det spel i trilogin som jag tycker behöver en remake minst, hade varit mycket gladare om det kom en GK2 remake istället. Fast i och för sig så antar jag att det kanske det gör om denna GK1 remake säljer bra.

Inaktiv

Glöm inte bort de gamla Indiana Jones-spelen och min egen favorit: The Dig!

Medlem
Skrivet av ohGr:

Äsch, vill ha en nyversion på Zak McKracken istället

!!!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Bard:

Ruskigt taggad! Aldrig tänkt på det förr men låter inte Gabriel lite som Mr. Garrison från South Park?

Mr. Garrison? Du kan inte mena läraren fån south park väl?
Inte alls lik ju

Ase
Medlem

ryktats om att det kanske kommer en 4a
som jag fattade det så ville dom ha denna remake för att Jane Jensen skulle få tillgång till GK rättigheterna men bara rykte men håller fingrarna & hoppas Denna serie & Tex e nog mina favoriter när det gäller äventyrs-spel.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Gillar verkligen originalet som nog är mitt andra favoritspel när det gäller äventyrsspel (förstaplatsen tar Day of the Tentacle), och ser fram att spela nyversionen.

GK1 är dock det spel i trilogin som jag tycker behöver en remake minst, hade varit mycket gladare om det kom en GK2 remake istället. Fast i och för sig så antar jag att det kanske det gör om denna GK1 remake säljer bra.

Day of the tentacle borde bli remake ! Fy fan vad man lirade det i fyran femman. Bäst.

Medlem
Skrivet av Segas:

Glöm inte bort de gamla Indiana Jones-spelen och min egen favorit: The Dig!

The Dig var EPISKT

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av Bard:

Ruskigt taggad! Aldrig tänkt på det förr men låter inte Gabriel lite som Mr. Garrison från South Park?

Mr. Garrison? Du kan inte mena läraren fån south park väl?
Inte alls lik ju

https://www.youtube.com/embed/RzTR-mY2myA

Oj, undrar vart jag fick det ifrån? Haha. Måste vara tröttheten.

Medlem

När spielberg får tunt med ideer så kommer the dig som film. Tisslats om det i snart 15 år?

Förresten så låter Gabriel mer som den där mestrollkarlen i Harry Potter...
Klagade till Studion och tydligen hade Curry inte tid och de hade inte lust att betala gaget. Morr!!!

1
Skriv svar