Vi är få, men många

Medlem
Vi är få, men många

internet-map.net så kan du se en grafisk karta över de största siterna i världens största nätverk. Föga förvånande så ligger Google, Facebook och YouTube i topp, men det är ändå lite intressant att jämföra. FZ ligger för närvarande på rank 651 i Sverige, har en global rank på 86 605 och 0,002% av hela internet använder sidan, inte alls illa.

#blogg

Medlem
Vi är få, men många

Gamereactor ligger före FZ

My life is a lie!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Gamereactor ligger före FZ

My life is a lie!

Kvalité före kvantitet!

Gamereactor.se - hamnade på plats 200 någonting, hmm ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vi får köra en rekryteringskampanj. Den som rekryterar flest vänner till sidan får sin bostad städad av Calle och Tompa.

Inaktiv
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Apministern:

Gamereactor ligger före FZ

My life is a lie!

Kvalité före kvantitet!

Mycket bra sagt!

Jag har en blogg på Gamereactor med där jag lägger mina spelrecensioner. Det tråkiga är att man inte vet hur många som har besökt den. Eftersom det finns typ 300 bloggar där slåss alla om uppmärksamhet, men jag föredrar att skriva här.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ni vet sådana där personer som går ute på stan och rekryterar folk till nobla ändamål såsom "rädda regnskogarna" eller "stoppa svälten i fattiga länder"?

Vilket noblare ändamål finns det än att se FZ växa? När vi är kungar och drottningar av internet kan vi ju fixa alla sådana där småsaker som skogsskövling och världssvält i en handvändning ändå.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag har en blogg på Gamereactor med där jag lägger mina spelrecensioner. Det tråkiga är att man inte vet hur många som har besökt den. Eftersom det finns typ 300 bloggar där slåss alla om uppmärksamhet, men jag föredrar att skriva här.

Var började du någonstans?

1
Skriv svar