Sju dödliga synder i Saints Row: Gat Out of Hell

Robot
Sju dödliga synder i Saints Row: Gat Out of Hell
Medlem
Sju dödliga synder i Saints Row: Gat Out of Hell

Jag älskar att Saints Row 3 och framåt är så "over the top" att jag kan se igenom många brister. Dom ju det dom spelen för att vara underhållande fåniga och jag gillar det Blir ett köp på detta!

Medlem

Så pinsamt dåligt..!

Inaktiv

Saints Row 3 var bra för vad det var, GTA på stereoider men jag tycker SR4 verkar riktigt jävla dåligt. Tack vare superkrafterna blir bilkörning underlägset vilket tar bort en stor del av vad som var roligt i SR3 - att köra och modifiera fordon. Det här verkar bara spårat (på ett dåligt sätt)

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Saints Row 3 var bra för vad det var, GTA på stereoider men jag tycker SR4 verkar riktigt jävla dåligt. Tack vare superkrafterna blir bilkörning underlägset vilket tar bort en stor del av vad som var roligt i SR3 - att köra och modifiera fordon. Det här verkar bara spårat (på ett dåligt sätt)

Håller med. Började också störa mig på animationerna och att karaktärsskapandet är rätt så dåligt.

Medlem

Jag förstår inte varför dom valde Kinzie som spelbar karaktär istället för Shaundi :/


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag förstår inte varför dom valde Kinzie som spelbar karaktär istället för Shaundi :/

Min spontana tanke är att hon är inte lika underhållande som Kinzie. Badass ja, men inte underhållande.

Medlem
Skrivet av orkamera:
Skrivet av Javas:

Jag förstår inte varför dom valde Kinzie som spelbar karaktär istället för Shaundi :/

Min spontana tanke är att hon är inte lika underhållande som Kinzie. Badass ja, men inte underhållande.

Mjo, sant. Men hon är den kvinnliga veteranen precis som Johnny är den manliga veteranen #SaintTalarUt


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av orkamera:
Skrivet av Javas:

Jag förstår inte varför dom valde Kinzie som spelbar karaktär istället för Shaundi :/

Min spontana tanke är att hon är inte lika underhållande som Kinzie. Badass ja, men inte underhållande.

Mjo, sant. Men hon är den kvinnliga veteranen precis som Johnny är den manliga veteranen #SaintTalarUt

Absolut, jag håller med dig fullständigt. Men tänk sedan att Gat är underhållande, tänk dig flygplans sekvensen i 3an. Han är badass OCH underhållande. Som sagt vad så va det min spontana tanke, betyder ju inte att det är rätt

Medlem
Skrivet av orkamera:
Skrivet av Javas:
Skrivet av orkamera:
Skrivet av Javas:

Jag förstår inte varför dom valde Kinzie som spelbar karaktär istället för Shaundi :/

Min spontana tanke är att hon är inte lika underhållande som Kinzie. Badass ja, men inte underhållande.

Mjo, sant. Men hon är den kvinnliga veteranen precis som Johnny är den manliga veteranen #SaintTalarUt

Absolut, jag håller med dig fullständigt. Men tänk sedan att Gat är underhållande, tänk dig flygplans sekvensen i 3an. Han är badass OCH underhållande. Som sagt vad så va det min spontana tanke, betyder ju inte att det är rätt

Du har en poäng


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar