Stor gratisfest på Steam i helgen

Medlem
Stor gratisfest på Steam i helgen

Pissiga titlar dock, men men. Smaken som baken osv.

Medlem

Rekommenderar starkt Don't Starve och Xcom, lagt ner över 200 timmar på de titlarna tillsammans. Helt fantastiska spel.

Medlem
Skrivet av Keza:

Pissiga titlar dock, men men. Smaken som baken osv.

Den är väl det. Jag äger 3 av dessa spel sedan tidigare på steam och ångrar inte något av köpen.

Lägger man ihop speltiden från Payday 2, Xcom Enemy Unknown och Don't Starve hamnar jag på 490 timmar. Rekommenderas starkt till allihop.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Xcom Enemy Unknown har jag varit sugen på en längre tid... Får helt klart testas


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

om jag tolkar formuleringen i texten rätt så är dessa inte gratis att spela för all framtid om man tankar hem dem, utan bara över helgen?

Medlem
Skrivet av Keza:

Pissiga titlar dock, men men. Smaken som baken osv.

Skojar du? Trine 2, Payday 2 och Company of Heroes 2 är fantastiska.

Medlem

Kan rekommendera Trine 2, Company of Heroes 2, Xcom: Enemy Unknown och Payday 2.

Medlem

Man får ju xcom enemy unknown gratis via greenman gaming ifall man nominera några speltitlar och registrerar sig p en sida som har med gmg att göra, pc gamer la ut om den infon så jag passade på och har haft väldans roligt med några frustrerande timmar igår

Här har ni sidan om ni vill, ifall ni inte äger det redan så att säga men då kostar får man xcom enemy within 80% billigare med ifall man gör detta

https://goldenjoysticks.greenmangaming.com/

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Keza:

Pissiga titlar dock, men men. Smaken som baken osv.

Skojar du? Trine 2, Payday 2 och Company of Heroes 2 är fantastiska.

åtminstone trine 2 är awesome, dom andra titlarna kan jag inte uttala mig om. Fast don't starve är ju fantastiskt med

Medlem

Dont Starve är riktigt kul, kör det på PS4, fick "gratis" via PS+.

Medlem
Skrivet av GurraFlesk:

om jag tolkar formuleringen i texten rätt så är dessa inte gratis att spela för all framtid om man tankar hem dem, utan bara över helgen?

Precis!

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Keza:

Pissiga titlar dock, men men. Smaken som baken osv.

Skojar du? Trine 2, Payday 2 och Company of Heroes 2 är fantastiska.

åtminstone trine 2 är awesome, dom andra titlarna kan jag inte uttala mig om. Fast don't starve är ju fantastiskt med

Håller med. Är det något av spelen man ska satsa på så är det Trine 2. Ladda ner det med en polare och njut av det bästa co-op som finns!

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Keza:

Pissiga titlar dock, men men. Smaken som baken osv.

Skojar du? Trine 2, Payday 2 och Company of Heroes 2 är fantastiska.

Han är bara besviken att inga av Call of Duty spelen var med

Medlem

trine 2 bästa coop som finns! köp direkt bara, hell jag ska lira igenom det en 3e gång nu direkt


signatur

//monster

Medlem

Grid 2 kanske?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Herr rygg

För er som inte testat XCOM, gör det! Sinnessjukt kul spel.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Begriper verkligen inte folks upphetsning över Payday 2. En serious sam shooter förklädd till "taktiskt rånande" med en AI som ligger i nivå med en femårings stridsegenskaper och uppmärksamhet. Kroppar är dessutom inte solida objekt utan man går igenom och förbi varandra och andra i trånga utrymmen. Något som är helt oacceptabelt i en taktiskt shooter/smygare.

Begriper't inte. Köpt, spelat och tyckt varit plastigare än Paradise Hotel.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Inaktiv

Grid 2, Payday 2 och CoH2 är titlar jag redan äger på steam och kan varmt rekommendera alla om man gillar den typen av spel. Dock om man tänker köpa Grid 2 skulle jag hellre rekommendera Grid Autosport

Medlem

Killing Floor och X-COM har jag alltid velat testa, today's the day! :>

Medlem

Company of Heroes 2 är grymt, om man gillar Online RTS.

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

Killing Floor och X-COM har jag alltid velat testa, today's the day! :>

två roliga spel, om du gillar det så passa på innan tiden är ute på denna sida att få xcom gratis

https://goldenjoysticks.greenmangaming.com/

Nominera spel så får du en key av gmg, vet inte om det kanske är i helgen det slutar eller om det är imorgon men du ser ju

Medlem

Har aldrig förstått hypen över remaken av Xcom, Är en nerdummad version av originalet. allt för att kunna säljas på konsol.

Medlem

Xcom är fantastiskt, med det kräver lite tålamod.
Nu ska jag ge Don't Starve en chans.

Medlem

Äger redan 8 av 10 spel av dessa. Blade Symphony och Injustice är dem som jag inte äger. Tyvärr inte intresserad av dem heller :/

Medlem
Skrivet av Keza:

Pissiga titlar dock, men men. Smaken som baken osv.

Pissiga titlar? Company of heroes var PC gamers "Game of the year 2006".

Detta är visserligen uppföljaren men den är knappast sämre än ettan.

Medlem

gawk...134 timmar på xcom :(, it steals your time do not try it...i just got over my addiction.

Medlem
Skrivet av Kane:

Begriper verkligen inte folks upphetsning över Payday 2. En serious sam shooter förklädd till "taktiskt rånande" med en AI som ligger i nivå med en femårings stridsegenskaper och uppmärksamhet. Kroppar är dessutom inte solida objekt utan man går igenom och förbi varandra och andra i trånga utrymmen. Något som är helt oacceptabelt i en taktiskt shooter/smygare.

Begriper't inte. Köpt, spelat och tyckt varit plastigare än Paradise Hotel.

Det är väl ingen jag vet som klassar det som en taktisk shooter.

Det är däremot, ett av de absolut bästa co-op spelen jag har lirat. Inget annat spel får mig så uppumpad och taggad som när den fenomenala musiken dunkar i huvudet och 4 personer jobbar tillsammans för att klara av de olika banorna på de svåraste nivåerna.

Många "ohshit-moments" har det blivit under året där man klarar sig med nöd och näppe och kommer undan med pengarna/kokainet/vapnen/guldet.

Men en taktisk shooter? Definitivt inte. COD med AI-poliser och fantastisk co-op.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

inte spec gratis då det bara är för helgen, som det står på steam.


signatur

//monster

1
Skriv svar