Så kan du komma in i Heroes of the Storm

Robot
Inaktiv
Så kan du komma in i Heroes of the Storm

Facebook...kan det inte bara självdö någonstans? :/

Medlem

Vet nån om dom kör med Dota2 f2p modellen eller LoL f2p modellen?

Medlem

Jag är med i alphan nu tydligen, jag som inte ens gillar denna typ av spel, lol.


signatur

Meep!

Medlem

meh, jag väntar till det släpps som öppen beta eller full release innan jag testar. Har så mycket annat att spela att jag inte ens orkar bry mig att försöka.

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Vet nån om dom kör med Dota2 f2p modellen eller LoL f2p modellen?

Vet inte vad LoL-modellen innebär, men de tar betalt (guld/pengar) per hjälte, mount, skin osv.

Medlem

Avskyr FB integrering, men den här gången gjorde jag ett undantag, suck :/

Medlem

Bah sheeet. Får Hearthstone-beta-jakt-ångest igen. Jaja min polare blev inbjuden igår jag får lvl'a upp hans konto antar jag.

I would do anything for Blizzard, but I won't do Facebook. - Meat Loaf

Medlem
Skrivet av Phobo:

Jag är med i alphan nu tydligen, jag som inte ens gillar denna typ av spel, lol.

Typiskt att det alltid är folk som inte gillar spelet i fråga som kommer med! :). Tar gärna emot koden om du inte ska använda den.

Medlem

Nope inte så desperat, kan testa det när det släpps.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av talavis:
Skrivet av faceslicer:

Vet nån om dom kör med Dota2 f2p modellen eller LoL f2p modellen?

Vet inte vad LoL-modellen innebär, men de tar betalt (guld/pengar) per hjälte, mount, skin osv.

undrade typ bara om du köpte hjältar eller cosmetics,

Medlem
Skrivet av Segas:

Facebook...kan det inte bara självdö någonstans? :/

Håller med till 100%. Jäkligt löjligt. De gjorde samma sak med Hearthstone. :/


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av talavis:
Skrivet av faceslicer:

Vet nån om dom kör med Dota2 f2p modellen eller LoL f2p modellen?

Vet inte vad LoL-modellen innebär, men de tar betalt (guld/pengar) per hjälte, mount, skin osv.

undrade typ bara om du köpte hjältar eller cosmetics,

Svaret är i så fall: båda. Man får ett par hjältar tillgängliga varje vecka, övriga måste köpas med guld eller pengar. Genom att levla hjältarna får man en del skins, men de flesta kräver pengar.

Medlem

Fick tillgång till det och laddat ned, men inte testat än.
Aldrig spelat dota etc, men får väl ge detta en chans.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv
Skrivet av Json_81:

Fick tillgång till det och laddat ned, men inte testat än.
Aldrig spelat dota etc, men får väl ge detta en chans.

Får man fråga -hur- du fick tillgång? Var det via vanliga beta opt-in?

dmn
Medlem

Lirat det av och till sen i somras. Skoj spel, men saknat polare att lira det med, så det ska bli gött när det väl släpps.

Medlem

Det finns så mycket andra färdiga spel att lira att tiden inte räcker till, glöm bort att spelet finns, det kommer när det kommer och då blir det nice!

Medlem
Skrivet av talavis:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av talavis:
Skrivet av faceslicer:

Vet nån om dom kör med Dota2 f2p modellen eller LoL f2p modellen?

Vet inte vad LoL-modellen innebär, men de tar betalt (guld/pengar) per hjälte, mount, skin osv.

undrade typ bara om du köpte hjältar eller cosmetics,

Svaret är i så fall: båda. Man får ett par hjältar tillgängliga varje vecka, övriga måste köpas med guld eller pengar. Genom att levla hjältarna får man en del skins, men de flesta kräver pengar.

hmm me no like. Va tveksam till de här spelet efter att se hur dom slaktade lore med enhörningsmounts etc. Men nu om det på köpet av de är denna betalningsmodell så blir det inget spelande av detta.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Json_81:

Fick tillgång till det och laddat ned, men inte testat än.
Aldrig spelat dota etc, men får väl ge detta en chans.

Får man fråga -hur- du fick tillgång? Var det via vanliga beta opt-in?

Antar det. Fick ett mail som jag först trodde var spam, men så dök det upp i launchern.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av talavis:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av talavis:
Skrivet av faceslicer:

Vet nån om dom kör med Dota2 f2p modellen eller LoL f2p modellen?

Vet inte vad LoL-modellen innebär, men de tar betalt (guld/pengar) per hjälte, mount, skin osv.

undrade typ bara om du köpte hjältar eller cosmetics,

Svaret är i så fall: båda. Man får ett par hjältar tillgängliga varje vecka, övriga måste köpas med guld eller pengar. Genom att levla hjältarna får man en del skins, men de flesta kräver pengar.

hmm me no like. Va tveksam till de här spelet efter att se hur dom slaktade lore med enhörningsmounts etc. Men nu om det på köpet av de är denna betalningsmodell så blir det inget spelande av detta.

Precis som med LoL...

Medlem

level 20! 2 levlar att gå, dags att fixa lite daily quests med andra ord

Medlem
Skrivet av Segas:

Facebook...kan det inte bara självdö någonstans? :/

Förstår inte allt detta hat mot facebook? Det är en väldigt användbar sida, både för företag/person som vill spridda reklam för det dem gör men även för vanligt folk som vill hålla koll på vad som händer med sina favorit spel, band, sidor, företag, produkter etc. Även ett väldigt bra sätt att håll kontakt med vänner, skapa evenemang, organisera en grupp osv.
Finns så många saker som jag aldrig hade kunnat göra utan facebook.

Gillar du inte det så använd inte det. förstår inte varför du vill att facebook ska "gå och själv dö". Jag förstår verkligen inte vad det gör dig att sidan finns.

Visst, om du tvingas logga in med ditt facebook konto för att spela ett spel så kan jag hålla med dig, med så är inte fallet (iallafall inte denna gången).

Inaktiv
Skrivet av Morknox:
Skrivet av Segas:

Facebook...kan det inte bara självdö någonstans? :/

Förstår inte allt detta hat mot facebook? Det är en väldigt användbar sida, både för företag/person som vill spridda reklam för det dem gör men även för vanligt folk som vill hålla koll på vad som händer med sina favorit spel, band, sidor, företag, produkter etc. Även ett väldigt bra sätt att håll kontakt med vänner, skapa evenemang, organisera en grupp osv.
Finns så många saker som jag aldrig hade kunnat göra utan facebook.

Gillar du inte det så använd inte det. förstår inte varför du vill att facebook ska "gå och själv dö". Jag förstår verkligen inte vad det gör dig att sidan finns.

Visst, om du tvingas logga in med ditt facebook konto för att spela ett spel så kan jag hålla med dig, med så är inte fallet (iallafall inte denna gången).

Det låter kanske helt osannolikt för dig, men alla har inte facebook. I min umgängeskrets så träffas vi, vi "hänger" inte på Facebook. Vill vi varandra något så ringer vi eller kanske skickar ett sms. Det som stör mig och många andra är den envisa integrationen av Facebook i allt.

Det är överdivet till en skala där det saknas ord, därav vad jag skrev.

Medlem

Tror inte det är så många som vill "komma in i" ett spel . Dålig rubrik over 9000 här alltså

Geeks Gaming

har redan de... dock aldrig testat.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Morknox:
Skrivet av Segas:

Facebook...kan det inte bara självdö någonstans? :/

Förstår inte allt detta hat mot facebook? Det är en väldigt användbar sida, både för företag/person som vill spridda reklam för det dem gör men även för vanligt folk som vill hålla koll på vad som händer med sina favorit spel, band, sidor, företag, produkter etc. Även ett väldigt bra sätt att håll kontakt med vänner, skapa evenemang, organisera en grupp osv.
Finns så många saker som jag aldrig hade kunnat göra utan facebook.

Gillar du inte det så använd inte det. förstår inte varför du vill att facebook ska "gå och själv dö". Jag förstår verkligen inte vad det gör dig att sidan finns.

Visst, om du tvingas logga in med ditt facebook konto för att spela ett spel så kan jag hålla med dig, med så är inte fallet (iallafall inte denna gången).

Det låter kanske helt osannolikt för dig, men alla har inte facebook. I min umgängeskrets så träffas vi, vi "hänger" inte på Facebook. Vill vi varandra något så ringer vi eller kanske skickar ett sms. Det som stör mig och många andra är den envisa integrationen av Facebook i allt.

Det är överdivet till en skala där det saknas ord, därav vad jag skrev.

Nu kan man ju dock välja både och. Jag har facebook, jag bor inte där. Det är fullt möjligt att ha facebook, vara med i tävlingar etc, vara vän med över 200 pers som du aldrig träffat och samtidigt träffa nära och kära och skicka sms/ringa dessa.

Facebook är också den mest populära sidan någonsin, så att företag försöker göra reklam där för sina prylar är väl helt naturligt?

har inte ens facebook. bara suspekta filipiner lägger till mig som vän.

Medlem
Skrivet av Phobo:

Jag är med i alphan nu tydligen, jag som inte ens gillar denna typ av spel, lol.

Och detta skriver du bara för att jävlas? Hoppas jag kommer in nån gång då jag gillar MOBA-typen av spel och ser fram emot HotS väldigt mycket!

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Morknox:
Skrivet av Segas:

Facebook...kan det inte bara självdö någonstans? :/

Förstår inte allt detta hat mot facebook? Det är en väldigt användbar sida, både för företag/person som vill spridda reklam för det dem gör men även för vanligt folk som vill hålla koll på vad som händer med sina favorit spel, band, sidor, företag, produkter etc. Även ett väldigt bra sätt att håll kontakt med vänner, skapa evenemang, organisera en grupp osv.
Finns så många saker som jag aldrig hade kunnat göra utan facebook.

Gillar du inte det så använd inte det. förstår inte varför du vill att facebook ska "gå och själv dö". Jag förstår verkligen inte vad det gör dig att sidan finns.

Visst, om du tvingas logga in med ditt facebook konto för att spela ett spel så kan jag hålla med dig, med så är inte fallet (iallafall inte denna gången).

Det låter kanske helt osannolikt för dig, men alla har inte facebook. I min umgängeskrets så träffas vi, vi "hänger" inte på Facebook. Vill vi varandra något så ringer vi eller kanske skickar ett sms. Det som stör mig och många andra är den envisa integrationen av Facebook i allt.

Det är överdivet till en skala där det saknas ord, därav vad jag skrev.

Fast du tvingas inte använda facebook? Så vad är problemet. De har en tävling på facebook, det är allt. Ska man inte få ha tävlingar på facebook nu eller? Bara för man har facebook så betyder inte det att det är allt man gör, sitta vid facebook. Jag är inte dennsom postar massa statusar på fb om min dag och liknande. Jag använder fb för att få tag på folk så att vi kan träffas irl. Men även för att se nyheter om band och spel jag gillar. Igen, var är det negativa? Bara för du ska vara så envis med inte skaffa fb för du har redan bestämt dig att du hatar det. Jag var med sån i början. Sen tvingade en kompis mig att skaffa det. Nu ser jag hur jävla bra fb är. Och hur sum jag var som var envis bara för att. Jävla hipster beteende. Jag har även fått två andra vänner som också vara envisa att börja använda det. Sluta hata på saker du inte vet något om. Särskilt när det bara har med små saker att göra, som en liten tävling. Hade du varit tvungen att ha fb för att spela överhuvudtaget så hade jag förståt dig. Men nu är det inte så

Inaktiv
Skrivet av Morknox:
Skrivet av Segas:
Skrivet av Morknox:
Skrivet av Segas:

Facebook...kan det inte bara självdö någonstans? :/

Förstår inte allt detta hat mot facebook? Det är en väldigt användbar sida, både för företag/person som vill spridda reklam för det dem gör men även för vanligt folk som vill hålla koll på vad som händer med sina favorit spel, band, sidor, företag, produkter etc. Även ett väldigt bra sätt att håll kontakt med vänner, skapa evenemang, organisera en grupp osv.
Finns så många saker som jag aldrig hade kunnat göra utan facebook.

Gillar du inte det så använd inte det. förstår inte varför du vill att facebook ska "gå och själv dö". Jag förstår verkligen inte vad det gör dig att sidan finns.

Visst, om du tvingas logga in med ditt facebook konto för att spela ett spel så kan jag hålla med dig, med så är inte fallet (iallafall inte denna gången).

Det låter kanske helt osannolikt för dig, men alla har inte facebook. I min umgängeskrets så träffas vi, vi "hänger" inte på Facebook. Vill vi varandra något så ringer vi eller kanske skickar ett sms. Det som stör mig och många andra är den envisa integrationen av Facebook i allt.

Det är överdivet till en skala där det saknas ord, därav vad jag skrev.

Fast du tvingas inte använda facebook? Så vad är problemet. De har en tävling på facebook, det är allt. Ska man inte få ha tävlingar på facebook nu eller? Bara för man har facebook så betyder inte det att det är allt man gör, sitta vid facebook. Jag är inte dennsom postar massa statusar på fb om min dag och liknande. Jag använder fb för att få tag på folk så att vi kan träffas irl. Men även för att se nyheter om band och spel jag gillar. Igen, var är det negativa? Bara för du ska vara så envis med inte skaffa fb för du har redan bestämt dig att du hatar det. Jag var med sån i början. Sen tvingade en kompis mig att skaffa det. Nu ser jag hur jävla bra fb är. Och hur sum jag var som var envis bara för att. Jävla hipster beteende. Jag har även fått två andra vänner som också vara envisa att börja använda det. Sluta hata på saker du inte vet något om. Särskilt när det bara har med små saker att göra, som en liten tävling. Hade du varit tvungen att ha fb för att spela överhuvudtaget så hade jag förståt dig. Men nu är det inte så

Huruvida jag ser Facebook användbart eller inte är väl min ensak? Att du tvingats på det och gjort likadant med dina egna vänner låter bara sorgligt, men det är väl ditt tillvägagångssätt. Låt folk få tycka annorlunda än vad du själv gör...för dina mothugg är inte annat än skrattretande.

Jag menar, du kan väl inte vara så naiv och tro att Facebook är gratis bara för att skaparna varit snälla? Vartenda användare bringar in pengar oavsett vad du gör eller skriver och läs gärna de avtal du accepterat så får du se vad Facebook går för.

...för att tala om saker man inte har "någon aning om", som du så fint lade det.

12
Skriv svar