Dragon Age: Inquisition erbjuder hundratals speltimmar

Robot
Dragon Age: Inquisition erbjuder hundratals speltimmar

Bioware menar att det tar 150-200 timmar att se allt i nästa Dragon Age.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bioware, #dragon-age-inquisition


Medlem
Dragon Age: Inquisition erbjuder hundratals speltimmar

Kul att höra! Inquisition står högst upp på min önskelista i jul!


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Får hoppas spelet blir så pass bra att man vill lägga ner dessa 200 timmar.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag ska köpa den om exakt 34dagar

Medlem

Jag tror att omröstningen hade mått bra av lite fler, högre svarsalternativ. Eftersom alla ändå röstar på "140+ timmar".

Medlem

Jag har spelat många spel i över 200 timmar. Däremot har jag sällan eller aldrig spenderat 200 timmar på en genomspelning.

Medlem

Oj, 140 timmar var inte mycket. Har nog lagt det dubbla om inte mer på Baldurs Gate 2! Världens mest kompletta spel!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ercarret:

Jag tror att omröstningen hade mått bra av lite fler, högre svarsalternativ. Eftersom alla ändå röstar på "140+ timmar".

Haha, ja, trodde inte att det skulle vara så pass många. Tyvärr kan man inte lägga till fler i efterhand utan att paja omröstningen.


signatur

HoMM 3, 1000? 2000? inte den blekaste men oj vad många timmar.

Inaktiv

De singleplayerspel jag har lagt mest tid på är Dragon Age 1 och Dark souls.

Dark Souls ca 180 h och Dragon Age 1 har jag spelat över 200 h.

Håller de två spelen som bland de bästa någonsin faktiskt. Fantastiska spel.

Blev lite besviken på Dragon Age 2 men hoppas att trean är lika bra som ettan.

Medlem
Skrivet av magma:

Får hoppas spelet blir så pass bra att man vill lägga ner dessa 200 timmar.

Haha, precis.

Skrivet av Bennii:

Jag har spelat många spel i över 200 timmar. Däremot har jag sällan eller aldrig spenderat 200 timmar på en genomspelning.

Visst. Har t ex mycket timmar i Civ V, men det är många sessioner så att säga.

Dock så som Skyrim och Orgins har jag klämt ganska mycket ur en genomspelning.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Hoppas på detta spel, tyvär den gameplay jag har sett så verkar det vara mycket fokus på just action , och de har ju dummat ned karaktärs kustomiseringen , du kan inte längre sätta attributer på tex str eller dex som du vill. Du kan inte heller köra healing-spells , du kommer att ha en begränsad tillgång till healing pots... Det låter inte så kul men vi får väll se

Medlem

Skulle gissa att jag har 4-500 timmar i dragon age origins, ett par playthroughs på pc, sen greppa jag till xboxen så blev det ett par till och till slut så köpte jag ultimate verran ^_^ får hoppas att Inquisition bjuder på hälften så många timmar iaf

Medlem

Många videor kommer min let's play bli låter det som! Kanske DA:I kommer slå BG2:EE's 163 avsnitt!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Löjligt många spel på den gamla goda tiden iaf. Många Amiga spel som Kick Off 2 tex. Elasto Mania med och säkerligen Across innan dess är nog det jag spenderat mest tid på. Diablo2 och Civ- och Heroesspelen har jag också minst lagt 160h på, även om de går att spela multi (vilket jag bara har testat lite kort).

Medlem

Heroes 4 originalkampanjen. Jesus H Christ vad den tog lång tid... och då menar jag både antal timmar och antal veckor jag satt med det.

Medlem

Är det bara för mig länken till Polygonintervjun länkar till Fz.se och deras artikel kring DAIs systemkrav?


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Ja jisses.....skulle man se Civilizations franchise i sig.....:S 100-200tim om året sen första Civ på Amiga 500an....

Jisses....kunde ju ha skaffat ett liv för de timmarna


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Medlem

442 timmar i Empire Total War, Total War serien i överhuvudtaget ligger högt upp

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Maxiz!:

Är det bara för mig länken till Polygonintervjun länkar till Fz.se och deras artikel kring DAIs systemkrav?

Fixat!


signatur
Medlem

Strax över 1000 timmar på The Elder Scrolls III: Morrowind
ca 800 på The Elder Scrolls V: Skyrim
och runt 600 på The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Finns inga som gör solospel så bra som Bethesda.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Comstedt:

442 timmar i Empire Total War, Total War serien i överhuvudtaget ligger högt upp

För mig med,Rome 2 ligger snart på 500 timmar,sjukt vd tiden går när man har roligt

Medlem

Jag lyckades skrapa ihop runt 360H på dragon age origins, håller DAI samma kvalité kan man få se samma siffra igen!

Medlem
Skrivet av Robez:
Skrivet av Comstedt:

442 timmar i Empire Total War, Total War serien i överhuvudtaget ligger högt upp

För mig med,Rome 2 ligger snart på 500 timmar,sjukt vd tiden går när man har roligt

Har en bit över 100 timmar i Rome 2 "bara" får inte samma sug i det some Rome 1 eller ETW, har nog 250ish o Shogun 2 med :). Kör du med någon / några mods till Rome 2? Isåfall vilka, har mest kört med Radious men kanske finns nån bättre?

Medlem

Kommer bli skönt, värma upp med detta, sen witcher 3 lagom tills man fyller år


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

507 timmar på EUIV, 800+ på EUIII


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Final Fantasy VII har jag spenderat XXX antal timmar på.


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

140 var väl löjligt lågt för att ha som högsta värde i omröstningen?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ett par hundra timmar i Age of Empire 2 och Empire Earth

Medlem

500 timmar Skyrim här då xD

12
Skriv svar