Se gigantiska rymdskepp skjuta sönder varandra

Robot
Se gigantiska rymdskepp skjuta sönder varandra

Utvecklarna kommenterar en intensiv fight i deras rymdactionspel Dreadnought.

#dreadnought, #yager, #spec-ops-the-line, #dead-island-2


Medlem
Se gigantiska rymdskepp skjuta sönder varandra

Spelet har två saker som gör mig intresserade av det. Först och främst är jag nyfiken på vad Yager gör nu efter Spec Ops. Det spelet var fantastiskt. Det här är ju givetvis ett helt annorlunda spel, utan (vad jag kan se) någon större storyfokus, men jag är ändå nyfiken.

Sedan har det gigantiska rymdskepp. Gigantiska rymdskepp är alltid ett plus i min bok.

Utöver det får vi se. Min hypeometer har inte riktigt börjat spinna igång än, trots Yager och rymdskepp, men det kanske förändras så småningom.

Medlem

Ställer mig varsamt positiv till detta. Det har möjlighet att bli riktigt underhållande.

Medlem

Waow! Yager Development you got my attention!

Jag hoppar på hype tåget, men något som skulle göra detta mer episkt är om dessa rymdskepp faktiskt var i rymden!

Medlem

Detta ser riktigt awsome ut! Har inte kollat så noga på detta men hur har dom tänkt sig att tjäna pengar på detta? Kommer det vara det mycket fruktade P2W? Hoppas verkligen inte att man kan betala pengar för att låsa upp vapen/skepp som INTE går att låsa upp utan pengar!

Medlem
Skrivet av DredZor:

Waow! Yager Development you got my attention!

Jag hoppar på hype tåget, men något som skulle göra detta mer episkt är om dessa rymdskepp faktiskt var i rymden!

DLC!

Skrivet av Ek0rreN:

Detta ser riktigt awsome ut! Har inte kollat så noga på detta men hur har dom tänkt sig att tjäna pengar på detta? Kommer det vara det mycket fruktade P2W? Hoppas verkligen inte att man kan betala pengar för att låsa upp vapen/skepp som INTE går att låsa upp utan pengar!

Någon sorts F2P-modell. De snackade upp sina planer om det i någon intervju jag läste, men jag tror inte att de har kommit med några konkreta detaljer än. Det är ju fortfarande ett tag tills det släpps, så det är väl iofs inte jättekonstigt.

Medlem

Bara ordet Dreadnaught får det att vattnas i munnen - men som vanligt - håller i plånboken tills de har levererat.....
Smart och kul video - hoppas att resten håller lika hög kvalitet.

Medlem

World of Tanks med rymdskepp?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av DredZor:

Waow! Yager Development you got my attention!

Jag hoppar på hype tåget, men något som skulle göra detta mer episkt är om dessa rymdskepp faktiskt var i rymden!

Mjo men som det va i klippet så kan ju mindre skepp söka skydd bakom bergstoppar etc, går ju inte i rymden:P

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av DredZor:

Waow! Yager Development you got my attention!

Jag hoppar på hype tåget, men något som skulle göra detta mer episkt är om dessa rymdskepp faktiskt var i rymden!

Mjo men som det va i klippet så kan ju mindre skepp söka skydd bakom bergstoppar etc, går ju inte i rymden:P

Asteroider?

Medlem

Tycker jag saknar den där känslan av storlek de vill förmedla. Skeppen rör sig lite för nätt och jag har ingen referens till skalan på omgivningarna.

coolt om dom använt unrealengine 4 och grafiken varit som på titelbilden .. ser ganska konsolligt ut i videon

1
Skriv svar