Färdigställ Half-Life 3 med crowdfunding

Robot
Färdigställ Half-Life 3 med crowdfunding

För en miljon kronor hoppas fans kunna tjata fram Half-Life 3 från Valve

#valve, #half-life-3, #half-life-2


Medlem
Färdigställ Half-Life 3 med crowdfunding

Haha vilka sköna jävlar som kommit på det här!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ärsh Half life i sig är överskattat...:P

Medlem

Totalt bortkastade pengar. Alla på Valve vet att fansen vill ha HL3, de behöver inte påminnas om det och ingen Gabe Newell-lookalike kommer få Gabe att släppa spelet fortare, eller berätta något om titelns framtid.

Medlem

Äsch, ge oss ett Team Fortress 3 istället!

Medlem

Känns inte seriöst,för mig låter dom som att dom kommer ta pengarna o springa eller har kickstarter ändrat sina regler för att hindra hit and run ?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

....Really?

Tänker då fan inte ge några pengar för tjat.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Känns inte seriöst,för mig låter dom som att dom kommer ta pengarna o springa eller har kickstarter ändrat sina regler för att hindra hit and run ?

Kickstarter har uppdaterat sina regler men detta är Indiegogo (om inget ändrats finns det inget slutdatum för insamlingen och jag har för mig att man även kan tjäna pengar på att backa vissa projekt där något man inte kan på Kickstarter).

Medlem

Även om spelet släpps så kommer det aldrig kunna leva upp till hypen.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ja för pengar lär ju säkert vara det som håller tillbaka HL3. 1 miljon kronor kanske räcker till att göra ljudeffekterna till headcrabs, två meningar av dialog och en halv bana.

HL3 kommer utan tvekan att bli det dyraste spelet någonsin med en budget på närmare 1 miljard dollar.

Medlem

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Southpark- fuck you
- red skins

Medlem

Det kommer när det kommer!

Inaktiv

Det här är det dummaste jag någonsin sett. Som att Valve inte redan vet att folk vill ha HL3? Förväntar de sig en reaktion i stil med "Jaha vill folka ha Half-Life 3??? Då sätter vi igång direkt och jobbar på det. Vi hade ingen aning."

Medlem

Nej, nej...och åter nej. Suck. Betala dem för information? Idiotiskt.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av ohGr:

Äsch, ge oss ett Team Fortress 3 istället!

Here, take my like good sir.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Hade det varit en viss annan utgivare som haft namnet HL3 så hade det kommit redan nästa vecka! På 360,PS3,Xbone,PS4 och en otroligt dålig optimerad pc-version som buggar loss totalt!

Skämtåsido vafasen, vad är det för små otåliga barn som längtar till julafton. I videon såg de ju vuxna ut, fast det kanske är barn som anställt de vuxna?

Dessutom, denna otroliga press som Valve får kanske gör att de skippar HL3 iom att spelet som inte finns än är redan hypat till skyarna.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

HL3 kommer utan tvekan att bli det dyraste spelet någonsin med en budget på närmare 1 miljard dollar.

Jeklar! Det här tror jag inte ens Valve visste om! Du borde berätta det för dom att du har ganska bra koll på budgeten för detta icke existerande spel!

Medlem
Skrivet av telison:
Skrivet av Bojkott:

HL3 kommer utan tvekan att bli det dyraste spelet någonsin med en budget på närmare 1 miljard dollar.

Jeklar! Det här tror jag inte ens Valve visste om! Du borde berätta det för dom att du har ganska bra koll på budgeten för detta icke existerande spel!

Sa jag att det är så? För allt jag kan minnas är att jag sa att jag inte tvekar att det är så. Lär dig skillnaden mellan fakta och antagande. Närmare 1 miljard är vad jag tror utan att tveka vad utvecklingen av HL3 kommer att ha kostat Valve när det går guld.

Medlem

Låter som en jättebra idé, att stressa fram en uppföljare för uppföljarens skull och inte låta den komma när det passar.

Half Life 3 blev en fars för länge sen. En av de större röstskådisarna har t.o.m. hunnit dö! Lägg pengarna på annat, snälla, Valve behöver inte bli påminda om något de struntat i sen förra decenniumet.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Totalt bortkastade pengar. Alla på Valve vet att fansen vill ha HL3, de behöver inte påminnas om det och ingen Gabe Newell-lookalike kommer få Gabe att släppa spelet fortare, eller berätta något om titelns framtid.

Here sir, have an upvote!

Medlem
Medlem

Folk måste sluta bry sig om HL3. Vill de inte göra spelet ska de inte lägga tid, pengar, talang och energi på det bara för att massa griniga pissbaby gamers inte kan släppa sina hang-ups.

Jag gillar det, och det är ett bra sätt att sprida ljus över företaget de jobbar på. Grymt bra PR.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

helt ärligt , varför tar det sån tid tror ni? jobbar de fram en ny motor? de kanske hade något färdigt men det skrotades?

Själv tror jag de väntar på steammachines eller vad de nu vill kalla det =P med steam OS.

Medlem
Skrivet av Oneone:

helt ärligt , varför tar det sån tid tror ni? jobbar de fram en ny motor? de kanske hade något färdigt men det skrotades?

Själv tror jag de väntar på steammachines eller vad de nu vill kalla det =P med steam OS.

Tror också att det kommer i samband med Steam machines, kanske en kampanj "köp en Steam machine och få HL3". Hoppas på en ny motor också

Medlem

Inget ska framtvingas; riktigt dumt initiativ tycker jag.

Medlem

Ännu ett bevis på Amerikaners genomsnittliga intelligens.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Ärsh Half life i sig är överskattat...:P

Inte lite heller...

Medlem

Hade jag varit Notch hade jag nog fundat hela skiten, bara för att trolla Gaben

12
Skriv svar