Hur går det för FZ?

Medlem
Hur går det för FZ?

Ja hur går det egentligen för FZ?

Hur går det för er ekonomiskt?(Om ni får berättas sånt)

Växer sidan?

Och ja, vad mer för intressant info ni kan ge en. Jag är nyfiken!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Eftersom FZ ägs av Egmont så är det troligtvis deras ekonomi du får granska om du vill veta hur det går för FZ.

Men med tanke på att både Calle och Tompa bor i städskrubben på kontoret och får betalt med varsin Billys pirog 2 gånger om dagen så kan det inte var så höga personalkostnader.

Skribent
Skrivet av Bennii:

Eftersom FZ ägs av Egmont så är det troligtvis deras ekonomi du får granska om du vill veta hur det går för FZ.

Men med tanke på att både Calle och Tompa bor i städskrubben på kontoret och får betalt med varsin Billys pirog 2 gånger om dagen så kan det inte var så höga personalkostnader.

Eftersom Calle blir konstig i magen av piroger får inte Tomas någonting. Lika för alla.


signatur

I am the black wizards.

Jag hoppas jag drar in lite folk med mitt enerverande bloggande, annars så är ju FZ uppe dag som natt och är en "kompis" på man lita på. Jag tycker man kan hitta det mesta man behöver veta om spel här.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag hoppar jag drar in lite folk med mitt enerverande bloggande, annars så är ju FZ uppe dag som natt och är en "kompis" på man lita på. Jag tycker man kan hitta det mesta man behöver veta om spel här.

Som Walter säger man hittar det man behöver veta/undrar om spel här.

Walter Utan ditt "enerverande bloggande" skulle mina stunder här vara betydligt mindre. Så Walter borde få bonus i någon form.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Pirog till Walter med!

Medlem

Håller med chopper. Utan Walter finns inget fz.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar