Tips på ställen man kan köpa billiga fysiska spel!

Medlem
Tips på ställen man kan köpa billiga fysiska spel!

Ok, min lön och spelutbudet är inte kompisar den här månaden.
Sugen på Bayonetta 2 (Wii U), Lords of the Fallen, AC:Unity och Far Cry 4 (PS4 på resten).
DLC till Dark Souls 2 borde inhandlas med nånstans på vägen och spelas igenom....

... såååå, nån som har tips på någon sida man kan hitta billiga fysiska konsolspel, helst där leveranstiden inte är flera veckor

Medlem

Tradera, spelbutiken etc

Skrivet av DrDoom:

Ok, min lön och spelutbudet är inte kompisar den här månaden.
Sugen på Bayonetta 2 (Wii U), Lords of the Fallen, AC:Unity och Far Cry 4 (PS4 på resten).
DLC till Dark Souls 2 borde inhandlas med nånstans på vägen och spelas igenom....

... såååå, nån som har tips på någon sida man kan hitta billiga fysiska konsolspel, helst där leveranstiden inte är flera veckor

www.spelbutiken.se


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Electroworld.se har bra priser 498 för Lord of The Fallen till PS4 bl a.

Medlem
Medlem

Tack för tipsen, blir nog spelbutiken i slutändan men tänkte mest om nån hade tips på billigare utländska sidor; t.ex. nåt från Uzbekistan som säljer stulna spel för att stötta ISIS och smuggla knark i fodralen samtidigt. Bara det är billigt och snabb frakt så kan jag blunda

Nej, men seriöst vet att många beställer utrikes för att det är billigare hävdar de, så nyfiken på om det stämmer.

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Tack för tipsen, blir nog spelbutiken i slutändan men tänkte mest om nån hade tips på billigare utländska sidor; t.ex. nåt från Uzbekistan som säljer stulna spel för att stötta ISIS och smuggla knark i fodralen samtidigt. Bara det är billigt och snabb frakt så kan jag blunda

Nej, men seriöst vet att många beställer utrikes för att det är billigare hävdar de, så nyfiken på om det stämmer.

Just det som är problemet. Billiga ställen har oftast längre frakt och i en del fall kan det ta upp till 3 veckor.
Jag har oftast inte bråttom så jag köper mina spel från sidor som wowhd.se och amazon.co.uk.

Har köpt en hel drös med spel från wowhd senaste två månaderna och bokat en del spel för att det har varit rea. Just nu är det ingen rea så kan inte säga att det är speciellt billigt. Men om du i framtiden har lite pengar och tid att vänta är det helt klart värt det. Shadows of Mordor som är det dyraste spelet jag köpt på sidan har gått på 350kr till PS4 och tog ca 1 vecka efter release att få. Billigaste till PS4 är Metro Redux till PS4 som gick på 225kr och tog 3 veckor att få.
Hade jag varit smart hade jag köpt några stycken av Shadows of Mordor och slängt upp på tradera. Spelet går på 400kr styck där! Men det är lätt att vara efterklok.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar