Fem timmar gameplay från Lords of the Fallen

Robot
Medlem
Fem timmar gameplay från Lords of the Fallen

Kan säkert bli kul.

Dock så förstår jag inte varför man skulle vilja göra rena kopior av andra spel som utvecklare.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Vad är poängen med ett fem timmars långt klipp? Vem är tillräckligt intresserad av spelet för att sitta igenom fem timmar, men samtidigt inte såpass intresserad att man vill spela det själv?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ser rätt kul ut, skulle vilja testa detta!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Vill inte förstöra något för mig. Hört att spelet bara är 20 timmar långt. Men längtar väldigt mycket ^^

Medlem

... jag vill ju inte se sånt här!? Jag vill ju spela spelet själv. Hatar verkligen "2 första timmarna på spel X" osv, förstör ens egen upplevelse med spelet.

Släpp ett jävla 2h Demo istället.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Första nyheten om detta spel? tippsat åtaliga gånger sen tröttnade jag

Ser iaf kul ut, finns NG+ och NG++ för spelare som vill ha lite utmaning

Medlem
Skrivet av Oneone:

Första nyheten om detta spel? tippsat åtaliga gånger sen tröttnade jag

Ser iaf kul ut, finns NG+ och NG++ för spelare som vill ha lite utmaning

Första artikeln om detta spel skrevs den 22:a april i år. (Notera rutan för relaterade nyheter i rutan till höger)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

SoL
Medlem

De här släpps ju om en vecka, blir de en recension Här på FZ?

Medlem

Tycker det påminner lite om Dragons Dogma blandat med Dark Souls vilket gör att man blir lite sugen.
Frågan är om man ska köpa det nu eller vänta på mods till PC. Men kommer det komma mods till PC? Blir det buggigt till PC?

Förhandsboka tror jag inte det blir. För dyrt för PS4 och till PC vet man inte om det blir en buggfest eller kalkon...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=UkDn5r1CieI

En riktigt bra analys av preview-delen av EpicNameBro (Dark Souls fantast). Sevärt!

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Oneone:

Första nyheten om detta spel? tippsat åtaliga gånger sen tröttnade jag

Ser iaf kul ut, finns NG+ och NG++ för spelare som vill ha lite utmaning

Första artikeln om detta spel skrevs den 22:a april i år. (Notera rutan för relaterade nyheter i rutan till höger)

När hela artikeln börjar "Senast vi skrev om detta spel..." borde det varit en hint det med...


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Blurgher:

https://www.youtube.com/watch?v=UkDn5r1CieI

En riktigt bra analys av preview-delen av EpicNameBro (Dark Souls fantast). Sevärt!

Skitbra länk! Borde ha varit med i nyheten då den videon säger mer än tusen ord.

Är grymt hypad och sugen på spelet nu. Letar efter något vettigt ställe att boka spelet på.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

5 timmar? Ja då har vi sett en 3:e del av det här korta spelet

Medlem
Skrivet av Cane:

5 timmar? Ja då har vi sett en 3:e del av det här korta spelet

Han spelar en Demo-version av spelet som ca 1h långt fast med de olika klasserna och på lite olika sätt...

1
Skriv svar