Metallica spelar på Blizzcon

Robot
Medlem
Metallica spelar på Blizzcon

De ska även presentera Warcraft filmen!

Medlem

Slayer hade varit sexigare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hade det vart den uppsättningen som på bilden hade jag åkt direkt. Metallica dog när Cliff dog tyvärr.

Medlem
Skrivet av cyberhawk:

Hade det vart den uppsättningen som på bilden hade jag åkt direkt. Metallica dog när Cliff dog tyvärr.

Det gjorde de verkligen inte


signatur

IDKFA

Medlem

Om man känner behov av dragplåster som Metallica för ett event kan vi nog tyvärr inte räkna med många överraskningar...

Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av cyberhawk:

Hade det vart den uppsättningen som på bilden hade jag åkt direkt. Metallica dog när Cliff dog tyvärr.

Det gjorde de verkligen inte

Även Dave Mustaine finns med i bilden, och hade han inte försvunnit från Metallica hade vi aldrig sett skymten av Megadeth.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag kommer se dem på plats!

Slayer hade varit sexigare JA! Och Metallica fram till And Justice är gött men sin gick dem som någon ovanstående skrev "och dog"

Medlem
Skrivet av cyberhawk:

Hade det vart den uppsättningen som på bilden hade jag åkt direkt. Metallica dog när Cliff dog tyvärr.

"Dog"

Medlem

Metallica dog när dom gjorde om sin logo, klippte sig, sminkade sig och spelade på MTV. Och stämde Napster. Å fyfan va sorgligt.
Cliff kunde ha gjort Metallica till legender, men dom var fortfarande bra fram tills "Load".

I M H O.


signatur

yolo

Medlem

Mäh, Metallica har inte gjort nått bra(om man bortser från garage inc. och S&M förstås) efter "Metallica" aka "Black Album".


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag lyssnade ju faktiskt på gamla demos som jag fick av Lars efter deras första rep någonsin, allt efter det är ju fullkomligt skit. Dom dog liksom. Men visst, kul att småband kommer och spelar inför en datorspelsfestival. *gäsp*

Medlem
Skrivet av Brutulv:

Jag lyssnade ju faktiskt på gamla demos som jag fick av Lars efter deras första rep någonsin, allt efter det är ju fullkomligt skit. Dom dog liksom. Men visst, kul att småband kommer och spelar inför en datorspelsfestival. *gäsp*

Tror blizzards egna the Tauren Chieftains har spelat tidigare blizzcon.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Metallica dog när dom gjorde om sin logo, klippte sig, sminkade sig och spelade på MTV. Och stämde Napster. Å fyfan va sorgligt.
Cliff kunde ha gjort Metallica till legender, men dom var fortfarande bra fram tills "Load".

I M H O.

Åh nej ett band so vill förnya sig och inte bara leva på gamla meriter, fyfan vad sorgligt. Men håller med om Napster, kanske inte att de dog. Men jag förlorade liiiite av respekten till Lars, och James.


signatur

IDKFA

Medlem

Är det bara jag som får känslan av att de inte har så mycket att presentera? Lite som att tomten är hemma sjuk den 24/12, men att julafton inte tar hänsyn till sånt, utan hankar sig fram ändå.

Medlem

Jaha det är därför de tar betalt för att man ska kunna streama spektaklet

Ase
Medlem

Ah ytterligare en anledning att inte spela wow då

Medlem

Hur kan ett band som har skapat sådana mästerverk som master of puppets och även släppa sådan smörja som lulu?

Medlem

Alltså Metallica känns ju något fel.
Jag trodde Blizzardfans lyssnade på Dragonforce och sånt

Medlem
Skrivet av Gaara:

Jaha det är därför de tar betalt för att man ska kunna streama spektaklet

Om man nu får se skiten. Jag pejjade förra året och jag hade hur många buffringar på streamen som helst.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Åh nej ett band so vill förnya sig och inte bara leva på gamla meriter, fyfan vad sorgligt

Det är stor skillnad på "Kill 'Em All" och "Metallica" (a.k.a Black album) så förnyelsen pågick hela tiden. Men Load och allt annat efter det har varit helt kasst. Lyssna på musiken innan du whinar.


signatur

yolo

Medlem

Snälla säg att de presenterar Warcraft 4 eller Warcraft 1 - 2 Remake HD

Medlem

Inte för att vara sådan men är verkligen WoW-lirarna så stora metal-fans?

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Brutulv:

Jag lyssnade ju faktiskt på gamla demos som jag fick av Lars efter deras första rep någonsin, allt efter det är ju fullkomligt skit. Dom dog liksom. Men visst, kul att småband kommer och spelar inför en datorspelsfestival. *gäsp*

Tror blizzards egna the Tauren Chieftains har spelat tidigare blizzcon.

Hade klart hellre sett L90ETC än Metallica om jag varit på Blizzcon, Metallica har ju alla redan sett.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Gaara:

Jaha det är därför de tar betalt för att man ska kunna streama spektaklet

Om man nu får se skiten. Jag pejjade förra året och jag hade hur många buffringar på streamen som helst.

Ofan, vad surt:P

Medlem
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av mrFluffy:

Åh nej ett band so vill förnya sig och inte bara leva på gamla meriter, fyfan vad sorgligt

Det är stor skillnad på "Kill 'Em All" och "Metallica" (a.k.a Black album) så förnyelsen pågick hela tiden. Men Load och allt annat efter det har varit helt kasst. Lyssna på musiken innan du whinar.

Det är väl du som klagar? Och jag har varit ett Metallica fan i 20 år nu, så jag har lyssnat och sett dem många gånger. Och när det gäller musiken så ska du bestämma om vad som är bra och dåligt?


signatur

IDKFA

Medlem

Mycket haters här Metallica är kungar!

Medlem

Metallica var bättre förr. Men de är fan inte dåliga nu. Släpp det.

Edit: Eller det är väl en smaksak?


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Kul att en spelutvecklare kan bli så stor "avgudad" att dom kan ta betalt av människor "får" för att göra PR.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av cyberhawk:

Hade det vart den uppsättningen som på bilden hade jag åkt direkt. Metallica dog när Cliff dog tyvärr.

Det gjorde de verkligen inte

nä men metallica dog när death magnetic albumet kom som är rena skräpet.
Jag lyssnar endast på dom äldre albumen nu

123
Skriv svar